grote club actie

Discussie in 'De lounge' gestart door mumija, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, alleen betreft het dan mij zelf. Uit principe wil ik gewoon geen lot kopen maar mijn trainer verplicht het me zo ongeveer. Je moet er dan in ieder geval één kopen. Nou ik wil het gewoon niet en stop mijn sponsoring liever op een andere manier in de vereniging ipv geld. Ik help ontzettend veel en vaak, maar dat is blijkbaar niet genoeg.

    Ik word er helemaal gek van en ieder jaar bedenk ik weer een smoes om er onderuit te komen, want de waarheid willen ze niet horen (heb ik ook al een keer geprobeerd).

    Ik haat die grote clubactie. *gargamel modus uit*
     
  2. Annabel274

    Annabel274 Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    laat alle kids lekker bij hem zeuren om een lot te verkopen!
     
  3. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Bij onze sportvereniging gaan alle opbrengsten naar de jeugd, vaak een seizoensafsluiting/kamp, ik koop zelf altijd toch wel een lot en vind dit ook eigenlijk heel normaal ook al heb ik er zelf geen baat bij. Maar ik snap ook dat er mensen zijn die het niet kunnen missen, dan heb ik daar alle begrip voor. Mijn man zat ooit bij een vereniging en daar kreeg je als lid allemaal gewoon 4 loten, of je nou senior of jeugd speler was. Als je zelf de 4 loten niet wou kopen moest je ze maar gaan verkopen, maar als volwassene ga je echt niet bij anderen aanbellen om loten te verkopen toch? En als een kind niet wil, dan niet, iemand moet het leuk vinden om te doen, zoiets moet voor niemand een verplichting zijn.
    Mocht dochter later aan dit soort acties mee 'moeten' doen zal ik haar wel stimuleren een aantal loten te gaan verkopen, met zulke acties kan voor een vereniging toch best veel geld worden binnengehaald, en als dat geld niet komt word ws de contributie wel verhoogd.
     
  4. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief

    Bij mij staat het 'moeten' vooral tegen!

    Zet er iets tegen over denk ik dan.. Diegene met de meesten loten verkocht krijgt een zak chips ofzo (kinderen)
    Wedden dat die kinderen ineens wel willen lopen😜

    Maar het gaan verplichten, nee dan koop ik helemaal niets!
     
  5. mumija

    mumija Niet meer actief



    Nou dat vind ik dus ook! Ik had heus wel een lot gekocht, maar het is de toon die de muziek maakt!
    Hij is echt heel boos en dat snap ik niet zo..net alsof hij er belang bij heeft. En totaal geen begrip heeft voor argumenten.

    En net zoals novaa zegt: ook wij dragen ons steentje meer dan bij.
    Mijn man is altijd vaste vlagger, ook al is hij bakker en moet hij op vrijdag om 16.00 beginnen tot zaterdagochtend 08.00. Dan kan hij van te voren dus niet slapen. Maar hij is er ALTIJD.
    Terwijl andere ouders lekker in de kantine zitten te koffieleuten ipv naar hun zoon kijken.
    En ik en mijn vriendin nemen om de beurt de was voor onze rekening. Dat zijn toch 2 à 3 wassen, en dat doe ik met liefde en plezier kosteloos. En nu begint hij zo over hart voor de club?
    Belachelijk.
     
  6. cvm1985

    cvm1985 Fanatiek lid

    2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Dan zou ik hem dat naar de voeten gooien, dat je met liefde toont dat je de club een warm hart toe draagt door een lot te kopen maar dat hij wel even op zoek moet naar een ander die de was wil doen ;)
     
  7. Deerne85

    Deerne85 Fanatiek lid

    10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Bij mn stiefzoon op de scouting was dit ook. Hij MOEST minimaal 10 loten verkopen. Alle kinderen die het bij de volgende opkomst nog niet voor elkaar hadden mochten zo rechtsomkeert maken op de fiets om het dan maar tijdens de opkomst te doen... :$ Gevolg, wij vrijdagavond hem huilend aan de telefoon dat hij overal langs was geweest maar niemand aan de deur hem 3 euro wou geven voor een lotje... Hij had nu zijn opa & oma, andere oma, moeder, twee tantes, zelf eentje gekocht maar hij moest er nog 3. Wij hebben er ook twee gekocht en zn broertje van zn eigen zakgeld omdat hij het sneu vond voor zn grote broer. (die laatste 3 euro heeft de moeder dus maar weer teruggestop in die spaarpot, waardoor zij dus eigenlijk ook twee loten heeft gekocht....

    Ik vind 3 euro te veel, en inderdaad niet fijn in een tijd dat er al zo veel kinderen langs de deur gaan! Echt belachelijk dit...
     
  8. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief

    Ik zou hem daar even op wijzen inderdaad!
    De kosten van het wassen? Jouw man die daar vrijwillig staat? Wordt tijd dat hij jullie dan daarvoor even betaald!
     
  9. penseel

    penseel Niet meer actief

    Koopt trainer toch alle loten ik zou ook gaan steigeren.
     
  10. mumija

    mumija Niet meer actief

    En er waren trouwens 3 kinderen die niks verkocht hadden. De rest allemaal wel (wat) en 1 jongen zelfs 2 boekjes. Die had van het weekend zijn verjaardag gevierd en zijn familie komt hier niet vandaan en die hebben goed gekocht.
    En ik had gister het boekje nog niet ingeleverd..mijzelf kennende had ik gister voor hij ging trainen dan gauw alsnog een lot gekocht maar nu bekijkt ie het maar.
     
  11. Charlie84

    Charlie84 Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou dan inderdaad 1 lot kopen, maar dan wel zeggen, succes met de was, trainer. Wat een mafkees om boos te worden om zoiets, belachelijk!
     

Deel Deze Pagina