Grote clubactie.

Discussie in 'De lounge' gestart door Quicksilver, 2 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Mijn kinderen vonden het altijd leuk om te verkopen en dat ging ook goed. Aso's of knorrepotten heb je overal. Gelukkig trokken ze zich daar niet veel van aan. Vervelend van zo'n scheldende vrouw.
    Net als wat een ander al zegt, nee is ook een antwoord, je hoeft niets te kopen. Andersom kunnen ze je kind ook niet dwingen om de deuren langs te gaan.
    Vond het op de school waar mijn dochter als kleuter zat wel erg extreem, zelfs op de kleuterschool kwam er wel 3 x ofzo een actie voorbij waarbij je dingen moest verkopen. Sponsorloop, speculaaspoppen, zo'n ruilspel waarbij je dingen voor steeds wat duurders moest omruilen enz. Daar was ik wel snel klaar mee. Want wie denk je dat al die dingen kan gaan verkopen? Niet een kleuter, maar de ouders.
    Eens per jaar voor school/sport/scouting/goed doel iets verkopen daar heb ik geen problemen mee.
     
  2. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.777
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Hahaha ik zou snel klaar zijn met mn vrijwilligerswerk. Ze lijken wel gek.
     
    tuc vindt dit leuk.
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.955
    8.765
    113
    Hoe oud is ze?
     
  4. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.955
    8.765
    113
    Dat zou een plek zijn waar ik geen vrijwilligerswerk zou doen. Hoe kun je nou iemand verplichten. Je kan niet in hun financiële situatie kijken. Zeker niet in deze tijd!
     
    tuc vindt dit leuk.
  5. Quicksilver

    13 nov 2020
    18
    3
    3
    Vrouw
    Hier is het gelukkig ook niet verplicht, dat zou wat zijn! Er stond zelfs netjes in het mailtje mocht u kind niet mee willen/mogen doen geef het alsjeblieft even aan en dan krijgt u zoon/dochter geen boekje mee.
    Heel erg netjes dus!

    Hier heeft hij vanavond nog even gelopen en was ook netjes weer bijtijds terug, dus geen lootjes verkopen tijdens het avondeten etc.

    Ach zolang hij het nu met plezier doet vind ik het allemaal goed hoor! En dat er een competitie aan vast zit dat is nu eigenlijk bij alles! Niet dat ik dat leuk vind maar er iets tegen doen kan je niet.
    Dit jaar kon je een PS5 winnen, heb zoon wel uitgelegd dat de kans dat hij die wint wel heel erg klein is!

    Ach nog een paar dagen en dan is het weer klaar voor een jaar!
     
    owly vindt dit leuk.
  6. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.551
    2.406
    113
    Ik vind het mega irritant dat de Grote Clubactie en Kinderpostzegels tegelijk zijn. Ik heb al de hele week 3 of 4 onbekende kinderen per dag aan de deur. Ondanks de zegeltjes, want ik heb al lang gekocht bij de buurkinderen. Wel grappig hoor, ik hoor steeds op de deurbelcamera 'oeps hier hangt al en zegel joh, wat moeten we nu doen?' haha.

    De Grote Clubactie vind ik sowieso een onzinnig iets. Hoezo moet een ander meebetalen aan jouw hobby of sport? Ik ben heel blij dat de sportclub van mijn kinderen niet meedoet, en de school ook niet aan Kinderpostzegels doet. En als dat wel zo zou zijn mogen mijn kinderen alleen bij directe familie en buren verkopen, dat mocht ik vroeger zelf ook. Zeker geen straten met onbekenden langs!
     
    Felice en Sado vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina