grote cupmaat zwangerschapsbh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misstiana, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Bij prettymum (webwinkel) hebben ze veel bh's in alle maten én prijsklassen. Ik vond hun service prima; ze doen niet moeilijk over ruilen - wel zo handig als je van tevoren niet kunt passen.
    De winkel van de kraamzorg verkocht hier ook een aantal voedingsbh's die lang niet allemaal duur waren. ook in grote maten.

2. Bri

Bri Niet meer actief

Op vakantie in Spanje heb ik het nog idioter meegemaakt. Ik vind het altijd leuk om op vakantie te gaan winkelen en toen ik daar was (Sevilla, niet bepaald een dorp of zo) was ik op zoek naar nieuwe lingerie. Niet zwanger, niet aan het voeden, had 'gewoon' 80D.
    Tot mijn verbijstering verkochten ze bijna alleen maar cup B in die winkels! Speciaalzaken, warenhuizen, het was echt speuren naar iets in een grotere maat. 'sorry mevrouw, maar die grotere maten verkopen zo slecht, die hebben we gewoon niet in het assortiment'. Een enkele keer hadden ze een C en uiteindelijk heb ik een redelijk zittende 85C kunnen kopen. BIZAR!! Ik heb zo eens om me heen gekeken daar, en het viel me op dat ook Spaanse vrouwen heel verschillende borsten hebben. Was alleen niet brutaal genoeg om aan de dames met grotere borsten te vragen waar zij hun bh's kochten...

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere

en wat dacht je van bloesjes..... die kan ik helemaal niet aan hahah gaapt altijd los. of je hebt een grote maat die past om de bovenkant maar echt voor geen meter taile inzit dus lijkt eht net een gordijn hahahaha.

4. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ja indd zo herkenbaar hihihi je zoekt je altijd dood naar leuke bloesjes en als er dan al eens 1 past dan staat het knoopje mooi open maar meestal krijg ik um ook niet eens dicht en anders heb je indd een juutezak aan geen gezicht wel heb ik een keer zo'n bloesje met knoopjes van rek stof die je met drukkertjes aan de onderkant vast maakt net als een rompertje echt maf gezicht en dan deed ik dat over me hoof heen aan trekken want ik had het knoopje bij me borsten vast genaait zo konden ze niet open schieten en die kon ik dan wel aan met een leuke riem whahaha je word wel crea bea:D;)

Deel Deze Pagina