Grote cupmaat.

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

daarvoor zijn er van die verbredings silconen maar als je de juiste merk koopt hoe groter de bh de bh bandjes ook breder worden

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Zo, het topic loopt wel hard.

Ik heb hier echt hele goede tips voorbij zien komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen last van mijn borsten hebt. Ja, ik heb er last van dat ze zo groot zijn, maar dat is meer het idee in mijn hoofd. Geen last van mijn rug en dergelijke, dus vandaar koop ik ook gewoon bij de Hunkemoller. Als ik er last van had gehad, had ik echt niet daar gekocht. Maar ik zie hier nu zulke goede tips voorbij komen, dat ik toch maar eens verder ga kijken dan mijn neus lang is. Voor ik mijn rug wel verpest...
    Marlies Dekkers lijkt me wel wat en ik loop hier in Deventer ook de LinCherie eens binnen. Wie weet! Zolang ik maar niet met een nog grotere cup thuis kom. :p

3. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

je hebt op internet ook grote-matencup.nl das een internetshop tot maat d tot o heb er zelf nog geen ervaring in maar misschien iemand anders wel?

4. Bri

Bri Niet meer actief

cupoftwo.nl en lingerievoortwee.nl vind ik fijne webshops, ook voor de grote maten.

Voor 'gewone' beha's (dus geen zwangerschaps- of voedings-) koop ik graag bij de Bijenkorf of een échte speciaalzaak (DéDé op de Beethovenstraat, bijvoorbeeld, of Palazzina naast het paleis op de Dam). Is wel een stuk duurder, maar dan heb je ook wel iets moois wat écht goed past. Bij de speciaalzaken ook goed advies (bijenkorf heb ik niet zo goede ervaringen mee), dus als je niet zeker bent of je wel de juiste beha hebt gepakt kan ik je die wel aanraden.

Overigens: mocht iemand krap bij kas zitten, voedingsbeha's maat 85F kunnen gebruiken en het niet erg vinden dat deze al gedragen zijn (zien er nog erg netjes uit, geen vlekken of zo), je mag ze zó bij me afhalen. Ik heb er 5 (donkerblauwe en lichtgele van HotMilk, lichtroze en 2 witte van Anita).
    Voor m'n werk kom ik overigens zowat door heel NL, dus we kunnen vast ook ergens anders dan in A'dam afspreken. Stuur maar een PB als je interesse hebt.

5. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Wat leuk dat er mensen zijn die ook anderen proberen te helpen door middel van hun zwangerschaps/voedings bh's! Super!

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Graag gedaan!
    En als je wacht op de stickeractie (volgens mij is er nu zo'n actie bij Livera), dan worden ze nog goedkoper ;).

Deel Deze Pagina