Hoi. De titel zegt het al. Ik neem vanavond de laatste primolut in. ( zie ook onderschrift) Wanneer zou ik dan mn menstruatie kunnen verwachten? Zou dat maandag al zijn? Ben dus op zoek naar ervaringsverhalen. Tnx
Vaak duurt het een aantal dagen na het stoppen met de kuur voordat je menstruatie op gang komt. Hier was het meestal op de 4e-5e dag na de laatste pil. Het kan soms nog wat langer duren. Het kan bij iedereen en per keer verschillen. Dus afwachten, succes!
Ik heb een keer provera geslikt, ongeveer hetzelfde soort middel. Ik werd toen 7 dagen na de laatste pil ongesteld. De kuur zelf duurde 10 dagen.
Heb ook zondag de laatste geslikt van een kuur van 12 dagen en 3x daags 1..36 tabletten dus. Voel nog niks!
Ik slik Primolut altijd 7 dagen 1 pil en word dan 2 tot 3 dagen daarna ongesteld. Maar het verschilt heel erg per persoon. Succes!!
Hier nog steeds niets ... Begin me echt af te vragen of het nog wel komt. Heb vanmorgen zelfs gedroomd dat ik ongi wakker werd...helaas
Ik slikte primolut voor 10 dagen, de laatste 2 dagen van de kuur al bruinverlies en de volgende dag gelijk ongesteld! Lekker snel dus
Ik heb 2 keer primolut gebruik, 10 dagen lang, 3x daags. Beide keren op de 3e dag na het stoppen. Donderdagavond laatste pil, zondagmiddag ongesteld...
Ik heb het nu al 4 keer gebruikt. de eerste 2 keer werd ik na 4 dagen ongesteld, de derde keer na 5 dagen en deze keer pas na 8 dagen.. ik dacht ook echt dat t niet meer zou komen