Wil borst niet meer

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Marley, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Mijn dochter is 6 maanden en sinds 3 weken ben ik weer aan het werk..
    Ze krijgt dan flesjes gekolfde melk. Sinds die tijd ongeveer drinkt ze niet meer goed bij mij. Ze wil heel graag ander eten en eet dat heel goed. Prima, maar ze moet ook drinken.
    Ze doet het overdag haast niet, maar komt s nachts dan 3 keer (inhalen) iemand tips?

2. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Hoeveel krijgt ze per fles? Misschien zit ze al vol en hoeft ze de borst niet meer als je thuiskomt?
    Gebruik je wel een nr. 1 speen op de fles? Anders gaat het drinken uit de fles wel erg makkelijk en vindt ze misschien dat ze aan de borst te veel moet werken.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Geef je wel steeds eerst een borst voordat ze iets snders eet als je bij haar bent? Borst is nu echt nog haar belangrijkste voedingsbron, de rest is BIJvoeding...dus voor erBIJ.

Verder bij borstvoeding altijd een newbornspeen op de fles. De gaatjes in je tepels zijn in die 6 maanden ook niet groter geworden.

4. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Ze krijgt eerst borst en dam fruit bijvoorbeeld, maar drinkt dan nauwelijks en fruitje gaat helemaal op.
    Vooral de dagen dat ik vrij ben en ze dus geen flesje krijgt p, wil ze niet bij me drinken overdag..
    Ik wil niet overstappen op flesjes..

Deel Deze Pagina