Hoi meiden, Ben ik weer! Ik probeer wat info te verzamelen )liefst NLtalig) over embryo's in de baarmoeder vastlijmen. Klinkt misschien erg radicaal maar ben wel benieuwd. Ik heb al wel van mijn kliniek gehoord dat ze het kunnen doen, maar er is nog erg weinig over bekend. Ze (assistente) konden mij ook niet 1 2 3 verdere info over verschaffen. Voor verdere vragen moest ik maar eens mn eigen arts vragen. Maar gelukkig weten jullie ook een hele hoop, dus vandaar hier mijn vraagjes: Weten jullie hier meer van? Wat is jullie ervaringen? Kan het kwaad? Weten jullie waar ik meer info over deze behandeling kan krijgen?? I need infoooo!!! Thnx!!
poeh lieve maartje, snap (en herken van mezelf ) dat je rondgooglet naar andere/nieuwe methoden, maar ik kende dit niet maar op een of andere manier heb ik hier geen goed gevoel bij. ben bang dat er dan nog zoveel meer geforceerd wordt waarvan de uitkomst (lees: gezondheid) voor beeb niet te garanderen is. dus is mijn 1e pure gevoel hoor.
In Amerika, Australie, Belgie en weet ik veel waar doen ze het. En jawel: ze doen het ook in DD!! Unsere liebe Irma belde me toevallig dus dit direct ook maar ff gevraagd!! Klingel: Ik dacht eerst ook dat het kwaad kon, omdat je dan een embryo forceert, maar tjsa... dat doe je met ICSI ook dus...?? Als ik de info moet geloven, plakken ze het niet echt, maar is de glue meer een merknaam en is het enige wat ze doen een goedje met bepaalde eiwitten oid bij het embryootje kwakken zodat het beter kan innestelen. dat innestelen schijnt het embryo wel nog zelf te moeten doen... En als er geen negatieve gevolgen bij bekend zijn, ben ik op een gegeven moment in staat om een paar tientjes (of wat het ook mag kosten) te willen doneren aan dit goedje. De auto van unsere Uber S moet ook rijden he Zijn hier echt geen meiden die dit hebben laten doen???
Ik had er echt nog nooit van gehoord en zal er ook eens naar vragen aan dr. S. als wij 6-5 daar zijn voor kennismakingsgesprek en bespreken van de mogelijkheden.
als ze het in DD doen is het GUT! wat betreft forceren zie ik toch nog wel een belangrijk verschil, want bij ICSIVF blijft het ' bevruchten ' toch nog meer een keuze ofzo. wat me eng lijkt is dat ze de plek en timing van het plakken forceren bij een opzich goede emmy. maar zoals je t nu uitlegt, dat het meer een soort ' jasje ' is dat beter plakt, dan is dat wel het proberen waard ja!!! net als AH een extra ' ritsje ' in het jasje van t ei is. misschien ist ook een kwestie van wennen aan een nieuw idee weer? eigenlijk zou je in contact moeten komen met duitse dusseldinnen. die doen t dan vast al wel meer? smak!
Groot gelijk!! En je kunt ook googlen met google chrome. Die kan alles wat je vind in 1 tel vertalen dus dan kun je veel makkelijker lastige engelse teksten lezen (kwam ik net achter )
Had er her en der al wel eens over gelezen, maar wist niet dat ze het in DD ook doen. Dacht dat ze het alleen in België deden. Heb zojuist S een mailtje gestuurd met de vraag naar mogelijkheden voor ons. Eens kijken of hij hier mee op de proppen komt. Ik vroeg met ook nog af hoe dat zit met AH. Wij hebben tot nu toe alles tp's met AH gedaan en geen 1 heeft gepakt. Zou AH bij mij dit eiwitproces misschien verstoren? Maar ik zou ook niet tot in den treuren willen experimenteren. Net zoals vroeger de DES-moeders. Zou ook goed zijn in de zwangerschap en we weten allemaal wat daar van terecht is gekomen. Heb ook wel wat gelezen over Alan Beer. Ook over afstoten van eiwitten e.d. Omdat je met een embryo immers voor de helft vreemd materiaal je lichaam inbrengt. Maar dan gaat die Alan Beer zo ver om 'je hele immuumsysteem af te breken' om maar een embryo te laten innestelen. Lijkt me wel heel gevaarlijk. Ben je straks zwanger, maar ligt je wel onder de groene zoden zeg maar
Haha idd dat moeten we ook niet hebben. Ik heb bijv. ook nog eens de anti-tpo stoffen. De enige optie om die helemaal te laten verdwijnen zou een chemokuur zijn. Dat leek mij (en de schildklierarts) ook weer een slecht idee Dan maar aan de schildkliermedicatie en selenium Maar goed: de lijm... Wie o wie heeft dit laten doen...
Niemand?? Hmm niet echt een populaire behandeling dus... Maar ik blijf hem uppen hoor!! Net zolang tot dat iemand die zwanger is ons komt vertellen dat die dankzij glue zwanger is geworden
ik had er nog nooit van gehoord... Maar kan me voorstellen dat je op een gegeven moment alles aangrijpt...en in het kader van baadt het niet schaadt het niet.....