Hi! 32 w + 6 d zwanger! Eerste keer, dus alles is nieuw. Gisteren na het plassen zat deze soort “klodder” op mijn wcpapiertje. Is dit gewoon afscheiding of een deel slijmprop? Heb geen buikpijn oid, ook nergens last van. Maar zou graag willen weten hoe iedereen hierover denkt.
Lijkt mij ook afscheiding. Je slijmprop is echt wat donkerder slijm en taaier. Soms ook met bloed erdoorheen. Ik ben 'm een dag voor mijn bevalling bij de eerste verloren en wist het echt meteen zeker.
Slijmprop is bij mij echt taaier. Ik heb er nooit bloed doorheen gehad oid maar dat was bij mij altijd echt een klodder taai slijm. Bij M heb ik hem in delen verloren. Met de dag voor de bevalling echt een aantal keren heel veel. Bij mini O ook de dag voor de bevalling enooooooooorme vloedgolven waar ik zelfs de vk nog voor heb gebeld. Nu verlies ik af en toe beetjes. Maar het is nu nog vroeg dus waarschijnlijk groeit ie nog aan. Al zit ik natuurlijk ook in m’n 36e zwangerschapsweek van nr 4 dus je weet maar nooit. Het kan zo maar zijn dat ze zich op tijd aankondigt.