Geen vet kunnen verdragen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danielle1982, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Als ik deze zwangerschap als avondeten wat vettigs eet (bijv. kroketje), wordt ik er s nachts wakker van en heb dan diarree en moet overgeven. Het is nu vannacht de derde keer geweest in deze zw.schap, dus geen toeval... ken het totaal niet bij mijn vorige zw.schap? Hebben meer vrouwen dit?

2. manniej

manniej Lid

8 mrt 2012
    77
    0
    0
    Same here! Alles wat vet is spuug ik ook weer uit...
    Terwijl ik er wel veel trek in heb :/

3. Sokjes86

Sokjes86 Niet meer actief

Ik heb dat ook wel een beetje. Krijg er gigantische darmkrampen van, beroerd en bovenal maagzuur!!
    Vermijden dan maar?

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    het is hier geen wereldschokkend probleem.. :) Maar vind het zo typisch. Bij onze zoon totaaal niet gehad? Ken dit helemaal niet.

5. Sokjes86

Het is wel lastig idd, maar iedere zwangerschap is anders..
    En als je dan zin hebt in een kroketje o.i.d. Eet 'm dan smiddags?

6. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ja heb ik ook. Slagroom, chips.. not done, dat wordt geheid kotsen en de rest van de dag misselijk.
    Heb eerdere zwangerschappen ook niet zo'n reactie gehad en zeker niet al vijf maanden lang. Maarja, eigenlijk wel "handig" want gezond eten is nu toch extra verstandig :)

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook die ervaring. Gewoon vet eten zoals chips krijg ik enorme maagzuur van, laatst een keer chinees gegeten en heb heel de dag erna lopen spugen!

8. Sokjes86

Chinees eten is hier ook echt funest. Gisteren pizza gehad, doe k ook niet weer

Deel Deze Pagina