Als ik deze zwangerschap als avondeten wat vettigs eet (bijv. kroketje), wordt ik er s nachts wakker van en heb dan diarree en moet overgeven. Het is nu vannacht de derde keer geweest in deze zw.schap, dus geen toeval... ken het totaal niet bij mijn vorige zw.schap? Hebben meer vrouwen dit?
Ik heb dat ook wel een beetje. Krijg er gigantische darmkrampen van, beroerd en bovenal maagzuur!! Vermijden dan maar?
het is hier geen wereldschokkend probleem.. Maar vind het zo typisch. Bij onze zoon totaaal niet gehad? Ken dit helemaal niet.
Het is wel lastig idd, maar iedere zwangerschap is anders.. En als je dan zin hebt in een kroketje o.i.d. Eet 'm dan smiddags?
Ja heb ik ook. Slagroom, chips.. not done, dat wordt geheid kotsen en de rest van de dag misselijk. Heb eerdere zwangerschappen ook niet zo'n reactie gehad en zeker niet al vijf maanden lang. Maarja, eigenlijk wel "handig" want gezond eten is nu toch extra verstandig
Hier ook die ervaring. Gewoon vet eten zoals chips krijg ik enorme maagzuur van, laatst een keer chinees gegeten en heb heel de dag erna lopen spugen!