Grote en zware baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jeluna, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    HIer ook zware baby's

Kylian was bij geboorte 5000 gram en 55 cm
    Kinley was bij geboorte 3840 gram en 51 cm

Beide hebben ze altijd de bovenste lijntjes aangehouden maar allebei maakten ze zo tegen de 10 11 maanden een stap op de plaats.

Beide kinderen hebben de eerste 4 maanden fantomalt (extra calorieën) door de fles gehad omdat ze anders ruim boven de liter voeding kwamen (dagelijks)

En nu is Kylian 4 jaar 110 en 19 kilo, heel netjes dus, en nog steeds krijg ik van mensen te horen dat hij stevig is.
    Ja ik heb nu eenmaal kindjes met bolle toetjes maar Kylian heeft nu nog steeds korte broeken aan in maat 86/92 omdat het hem anders zo van de kont afglijdt.

Kinley was bij de laatste weging (net 10 maanden) 11300 gram en 75,5 cm.
    En waar ze eerst standaard over de 1 liter voeding per dag gaat eet ze nu (in mijn ogen) weinig.
    8 uur pap
    tussendoortje (fruit of een meergranenkoekje)+ drinken
    halve boterham (het liefst kaal) + 160 cc melk
    tussendoortje
    warm eten (vaak 1 aardappel met wat groente en als ze een potje krijgt krijgt ze neit eens een 8 maanden potje leeg)
    en voordat ze gaat slapen pap.

Groetjes Anita

2. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik heb het even opgezocht; smurf hier was met 3 maanden ook 63 cm , alleen wat lichter nl 6.7 kilo.
    Nu is ze bijna 11 maanden en vanaf de 9 maanden zie je een kentering in gewichtstoename en lengte. Vandaag zijn we nl op t cb geweest en was ze 78 cm en 10 kilo

Zolang je gewoon de voedingen geeft die passen bij de leeftijd zal t volgens mij allemaal wel loslopen. Ze geven zelf vaak aan of ze genoeg hebben of niet. En zoals eerder aangegeven .. als ze meer gaan bewegen wordt t vanzelf allemaal minder.
    Ik had een rollade.. ik krijg nu een lange slanke dame geloof ik...;)

3. Ohja, dat heb ik ook nog een poosje gegeven idd. Fantomalt ;)
    Omdat het een beetje uit de hand liep haha !!!

Pluk, dat valt nog wel mee dan want Kinley eet/drinkt toch?

Deel Deze Pagina