Wat vinden jullie een lekker drankje voor de avond? Ik word het (prik)water, al dan niet met een schijfje fruit, een beetje zat. Thee in de avond kan ik niet drinken (ook geen kruidenthee) op de een of andere manier moet ik na een kop thee er in de nacht 5 keer uit om te plassen . Dus op zoek naar inspiratie voor gemakkelijke drankjes voor een zaterdagavond op de bank. Aanvulling: Geen alcoholische dranken. Daar zijn we nu een paar maand mee gestopt en bevalt zo goed dat ik dat niet meer wil
Wij drinken een latte als de kinderen naar bed zijn en voor het slapen een thee (kruiden, rooibos of witte thee). Heel af en toe pakken we een 0% biertje. Maar meestal hebben we genoeg aan onze koffie en thee.
Ik drink een kop decaf, zodra zoon in bed ligt. Daarna drink ik gewoon water. In het weekend weleens een wijntje.
Hier is het vrijwel altijd water, thee en soms een glas lipton ice tea green. In het weekend soms een glas cola.
Ik wou appelcider zeggen, maar zonder alcohol dus dan dat niet. Dan ice tea green, spa met smaakjes (zowel bruis als platte varianten te vinden), ik drink ook eens graag Pepsi Max. Virgin mojito is ook lekker. Crodino, vind ik zelf wat te bitter maar in mijn familie wel populair, denk dat ze dat dan aanleggen met bruiswater maar niet zeker van.
Ik drink overdag al veel thee en water. S avonds heb ik daar geen zin meer in en drink ik een glas ice tea green, aangelengd met water omdat ik t anders te zoet vind. Prik drink ik eigenlijk nooit
Lees al wat goede suggesties, dank! Overdag drink ik ook alleen maar water en thee. Vandaar dat ik voor de avond in het weekend wat meer speciaals zocht. Koffie lust ik niet (ja ik weet, ik ben raar ).
Cristal clear, verse gember thee of rooibos thee, bitter lemon, tonic, gingerale of gingerbeer, sparood met een smaakje. Dat zijn de drankjes die ik neem op een doordeweekse avond. In het weekend een rood wijntje of een speciaal biertje.
Oja ik mix cristal clear of andere zoetige drankjes vaak 50/50 met water of sparood. Anders is het me veel te zoet.
Ik drink in de avond water of thee en soms in het weekend een glas wijn maar dat was het wel. Toen ik zwanger was ook wel eens ginger ale of crodino