Hallo dames Het kop stuk zegt het al... wie heeft hier ervaring mee? Wij zijn nu 2 jaar en iets langer bezig om zwanger te raken van een 2e kindje. Maar helaas. We worden behandeld in Nederland bij vruchtbaarheidsklimiek in Hengelo. nu overwegen wij om naar het buitenland te gaan, maar vinden dit ook heel eng. En meer in de zin van hoe ver moeten we nog gaan? We hebben nog 1 behandeling te gaan en nog 4 cryo’s in Hengelo. Ons vertrouwen in Hengelo is erg afgenomen vandaar onze overwegingen. Alle ervaringen en meningen zijn welkom.
Moeilijk, het is altijd eng zoiets. Maar je geeft aan, geen vertrouwen te hebben. Klinkt alsof je daar een specifieke reden voor hebt? Vertrouwen is wel fijn in zo een zwaar traject, het gaat over het meest belangrijke van je leven: een kind. En je wilt naderhand ook niet zitten met 'had ik dan..?' Je zou de cryo's wel nog kunnen gebruiken
Ik heb Istanbul ook overwogen, helaas geen ervaring. Ik heb wel iemand gesproken die er is geweest. Ze was heel positief ober de behandeling etc. Ze is ook zwanger, alleen een enorme risico zwangerschap (eenling en mono mono tweeling). Het feit dat ze bij iedereen gewoon 2 of meer embryos terug plaatsen als je dat wenst kan dus ook anders uitpakken, goed om mee te nemen in gedachten.