Tienermoeders Belgie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chahida, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Zijn er dames die er ook naar kijken, Met Ellen , Kimberly , Melissa , Shanna, Tabitha en Virginie zat al te kijken of ik er een topic over kon vinden , maar vond niks hier dus bij deze.
    Wat een verschil tussen de nederlandse en de belgie's tieners, natuurlijk zitten er ook een paar tussen waar van ik denk :(, maar goed.

Hoe vinden jullie het?....

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik vind ze wel best jong zeg!! 14 jaar.. zonder vriend.. wel een hele lieve moeder!! en die tabitha ofzoiets stopt met school..

maargoed ze doen het opzich best goed..

3. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    wanneer wordt dat uitgezonden?
    dan ga ik ook kijken.
    groet redu

4. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik zit het nu te kijken op sbs gemist.

5. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Wonderbaby Inderdaad is die Shanna erg jong, het is goed dat ze een lieve moeder heeft die haar helpt en achter haar staat.
    En Kimberly die net is bevallen, doet wel erg makkelijk over kinderen krijgen en dat ze de pil niet wil gaan slikken omdat ze er dik van word, zal ze er anders over gaan denken, ik hoop het wel voor haar, maar toch vind ik het knap hoe ze de bevalling doet...

Redu zoals Faith al zei gewoon op www.sbs6gemist.nl en tienermoeders zie je wel staan bij de T dan kan je de afl zien die tot nu toe zijn geweest.

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik volg het ook! Vind het wel interessant om te zien. Maar ik vind wel dat ze er allemaal vrij makellijk over een kind op een jonge leeftijd krijgen. Maar daar komen ze vast nog wel op terug;). Dat ene meisje van 14 vind ik trouwens echt ongelovelijk, zo jong en ook nog alleenstaand:(

7. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    ik heb nu 2 afleveringen gezien ga de rest nog even terug kijken op sbsgemist maar 14 pffff echt veel te jong en dat andere meisje waarvan haar moeder overleden was vind ik het echt goed doen! voor zover ik het heb gezien nu dan.

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ik volg het ook. Dat meisje van 14 vind ik wel erg jong hoor, pff, lijkt me zwaar. Maar Ellen doet het inderdaad goed, knap! En wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat Melissa vindt dat ze niet hoeft te stoppen met roken omdat ze nog nooit heeft gehoord dat het slecht is voor een kindje...

9. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    haha ik zit t nou op sbsgemist te kijken.. Ik moest wel lachen dat ze die draagzak gingen kopen.. :p En ook echt dat commentaar van die voice over erbij.. haha

10. gimena

gimena Niet meer actief

gezien kwam er erg laat op tv

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Vind het wel leuk om te kijken, ik vind dat Ellen het echt super doet!!! Wel een vervelende vriend heeft ze zeg die zijn handjes niet wil uitsteken..... En Kimberley tsjaa lijkt me een leuke meid en ik denk dat ze een leuke moeder zal worden, ze komt nu al op voor de kleine door te zeggen tegen der zusjes van denk ma niet dat je hier straks nog binnen gaat roken enzo en wauw wat knap van haar nieuwe vriend dat die de rol als pappa wil overnemen, echt knap hoor! Verder vind ik dat ze het super goed heeft gedaan tijdens de bevalling zeg wauw! En de rest njaaa het zal wel goed komen tog..?!

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik kijk altijd woensdagochtend op programma gemist. Vind het een leuke serie.
    En idd dat meisje die niet wilde stoppen met roken, omdat ze er geen nadelen van ziet :S Pff daar gaan me haren een beetje van overeind staan..

Kimberley vind ik echt naief met de pil. Ja ik wil hem niet slikken omdat ik er dik van word, moeder: ja maar nu ben je dat ook. Zij: ja maar nu kan ik tenminste zeggen dat ik zwanger ben en niet dik, pfff
    Ik vind wel dat ze het goed oppakt allemaal met haar zwangerschap en vooral tijdens haar bevalling!

13. gimena

gimena Niet meer actief

jaah net weer gezien :)

14. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wat ik wel raar vind is dat er 1 oma is van dat nieuwe meisje die zichzelf mammie noeemt tegenover haar kleinzoon (maar misschien is dat in belgie wel normaal).

15. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Ja dat vond ik ook al zo raar, maar goed zal misschien normaal zijn bij hun...

Ik moet wel zeggen dat ik Kimberly en Ellen toch het leukste vind van al die meiden...

16. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zit nu ook even gemiste aflevering te kijken..ja idd dat van mammie zeggen maar misschien is het wel iets belgisch?
    En zit de maxi cosi nu gewoon los in die auto??Staat toch ook verkeerd??wel raar....
    Ik ben echt iemand die nooit maar dan ook nooit mijn kinderen zo zal vervoeren omdat het gemakkelijk is (anders past het niet in auto of wat dan ook voor rare reden..)...altijd gewoon in de autostoeltjes hoor. en een maxi cosi hoort goed bevestigt te worden..van dat roken...daar kan ik ook super slecht tegen....
    goed dat die Kimerly er voor op kwam dat er straks niet meer gerookt mag worden maar eiegenlijk vind ik dat er tijden s de zwangerschap ook niet gerookt mag worden, erg jammer dat die moeder daar dan niks van zegt..maargoed, dat ben ik dan weer, erg anti roken als het tijdens/bij zwangerschap is of bj kinderen in de buurt binnen...(ben zelfs zo 'erg' dat ik het liever ook niet buiten bij kids in de buurt zie, bijv een moeder die met kind op schoot zit te roken)

maar sommigen doen het erg goed ja!En die shanna heeft een lieve moeder idd!

17. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    zit nu ook te kijken naar t stukje dat het kindje van Virginie,naar de oppasmoeder gaat,omdat ze zelf op stap gaan..dan gaan ze daar weg (ze vind het wel heel moeilijk) en wordt er gezegd: tot morgen???!
    en dit is een soort vab gastouder begrijp ik en geen kennis zoals ik het begrijp?
    dacht eerst dat het een hele goede bekende was maar is dus niet zo volgens mij (maar een gastouder denk ik,omdat ze ook oppasmoeder wordt genoemd)
    dat zou ik dus echt niet doen hoor zoiets...bij je ouders ofzo vind ik anders..hier heb je ook wel 24uurs opvang maar geloof niet dat er veel mensen gebruik van maken. (dus echt een hele dag kindje daar laten, mensen met nachtdienst gebruiken het wel weet ik, die bijv tot 23uur s avonds moeten werken)

18. MeisjeA19

MeisjeA19 Actief lid

22 feb 2010
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik volg het ook en vind idd die melissa echt ongelofelijk maar blijven roken.
    Vind dat ellen het erg goed doet!
    van de rest ben ik benieuwd hoe ze het gaan redden

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63

ik dacht eerst ook waarom passen dan de ouders niet op, maar ze had kampioenschappen biljart ofzo waarbij de gehuldigd werd, en haar ouders waren ook mee... dus het zal idd wel een gastouder zijn..

ik vind kimberley echt een muts, sorry hoor ze wil 27 kinderen en idd niet aan de pil want dan wordt je dik!!!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb het ook gezien, en vind dat ellen het echt goed doet! kimberly vind ik wel een leuk meisje maar wel een beetje apart dat ze zegt dat ze 27 kinderen wil en niet aan de pil.

Deel Deze Pagina