Als jouw vriend/vriendin/man/partner met jullie kind de deur uit gaat, weet je dan altijd waar ze naartoe gaan of weet je het niet? Ik vind het persoonlijk altijd wel prettig om te weten waar ze zijn en zou dan ook echt woedend worden als ik erachter komt dat ze ''stiekem'' heel ergens anders naartoe zijn geweest. Dus dat er gelogen is over de locatie, maar verder maakt het me niet zoveel uit. Wat als er nu wat gebeurd onderweg? Je heb geen idee waar ze zijn, met wie. Krijg daar de kriebels van en dan heb ik het natuurlijk niet over naar een andere winkel gaan of zoiets. Maar dan flink uit de buurt. Op mijn beurt weet mijn vriend ook altijd wel waar ik uithang als hij op zijn werk zit. Hij vraagt meestal wat ik ga doen op een dag als hij smorgens een berichtje stuur en dan krijgt hij natuurlijk een eerlijke reactie.
Als ik op mijn vrije dagen ineens bedenk dat ik met haar ergens naartoe ga, is het niet gelijk zo dat ik het ga melden. Als het regent en ik bedenk ineens dat we gaan zwemmen oid dan doe ik dat. Over het algemeen weten we het wel van elkaar, maar ik kan er niet van wakker liggen als ik het eens niet weet. Ik vertrouw hem volledig.
Als ik aan het werk ben, dan kan het zomaar zijn dat mijn man besluit met de kinderen even ergens heen te gaan. En nee, dat hoeft hij niet te melden. Dat doe ik ook niet bij hem als ik op een vrije dag besluit ergens met ze heen te gaan. Als ik al eerder weet wat ik van plan ben, dan wel, maar soms besluit je iets op het laatste moment
Hmm mja meestal weet ik het wel gewoon... Niet omdat het verplicht is... Maar meer omdat ik meestal thuis ben als ze samen weggaan Tijdje terug in de vakantie.. Kreeg ik ineens foto's van de visserijdagen. Toen was ik wel beetje sip omdat ik weet dat hij niet zo goed is in spontane dingen en het dus vast vantevoren wel had bedacht maar was vergeten te vertellen. (En niet onbelangrijk.. Ik vind dat OOK leuk ) Maar goed.. Het gaat meestal niet veel verder dan zou "nou!"-gevoel en dan daarna bedenk ik me meestal.. Dat hij het natuurlijk zelf mag weten en dat ik niet z'n moeder ben Het is geen vertrouwenskwestie ofzo.. Meer dat ik dan zelf ook graag had meegewild Maar dat gebeurd andersom ook weleens. Was laatst met dochterlief wezen zwemmen in de vakantie en toen miste ik toch ook wat enthousiasme bij manlief Maar goed... Zwembad is om de hoek en hij kan op zondag ook gewoon zwemmen. Dus als hij graag wil... Kan hij gewoon gaan natuurlijk
Nee, dat weet ik lang niet altijd. En andersom ook niet. We hebben altijd onze telefoon mee, dus als het nodig is, is er zo contact gelegd.
Denk dat het ook meer is haha. Hier is het een gewoonte dat we het gewoon even zeggen. Ook gewoon omdat het gevraagd word uit interesse... Al ga ik uit mezelf nooit echt uit de buurt als ik eerlijk ben. Ik ben altijd op 5 minuten bij mijn huis vandaan.
Het ligt er heel erg aan wat we gaan doen. Als ik wat leuks ga doen wilt mn vriend vaak mee en dat is natuurlijk ook gezelliger. Als ik met een vriendin en haar zoontje afspreek dan hoort hij het achteraf wel en is vaak wel benieuwd hoe het ging en vertel ik de bijzonderste dingen. Andersom meld ie het me wel als hij iets gaat doen en wat hij dan gaat doen.
wij weten meestal wel van elkaar waar we zijn, maar als ik in het weekend werk hoef ik niet perse te weten wat ze doen en waar ze zijn. ik meld door de week ook niet precies wat wij gaan doen.
Nee hij doet lekker waar hij zin in heeft op zijn papa-dag. 's Avonds tijdens het eten nemen we altijd de dag door en dan heeft Sam ook altijd de mooiste verhalen. Af en toe ontvang ik ook een whatsappje met leuke foto's van de kinderboerderij ofzo.
Nee dat weet ik niet altijd en dat hoeft ook niet. Als mijn man op mijn werkdag besluit met onze zoon op pad te gaan dan hoeft hij mij echt niet te appen waar hij zit.. En er over liegen zou hij nooit doen,heeft toch geen meerwaarde? Mijn plannen veranderen ook weleens last minute. Dus dat het monkey town wordt ipv zwemmen oid. Ik laat hem dat dan ook pas weten als we terug zijn of s'avonds bij het eten. Een ongeluk kan altijd gebeuren, of hij nou naar adres a of b gaat. Mijn zoon is nergens zo veilig als bij zijn eigen papa en mama..
Zal me worst wezen waar hij heen gaat... Hij is papa en een goeie ook! Als hij mijn zoontje een middagje mee op sleeptouw neemt heb ik geen idee waar ze uithangen... Ze gaan meestal de halve familie rond dan.. Daar even een bakkie, hier even een kop om de deur.. Ik hoor 's avonds wel waar ze zijn geweest...
Op papa dag doen ze samen altijd leuke dingen, zelf ben ik dan aan het werk en hoor ik de verhalen thuis met eten
Als ik aan het werk ben en hij is thuis met de kinderen, dan hoef ik echt niet te weten waar hij naartoe gaat met ze. Tenzij hij ineens besluit naar de dierentuin in R'dam te gaan bijvoorbeeld. Ik hoor het wel als ik thuis ben, gelijk leuk om te horen ook. Wanneer hij of ik wel van te voren al plannen hebben, dan laat ik het wel weten, maar meer omdat ik dat leuk vind.
Wij laten wel altijd weten als we wat verder weg gaan. Niet omdat het moet, maar omdat we dat leuk vinden om te laten weten. En ik vind het zelf ook wel fijn, mochten er iets me ze gebeuren ofzo dat ik een beetje weet waar ze zijn.
nouja sommoge papa's zijn nog wel eens overmoedig met hun kinderen, die van mij heeft hem met 6 maanden ofzo (geen idee meer hij was klein) pizza laten eten (gepureerd) want ja hij had het toch in de blender gegooid LOL En als het aan hem lag ging ie de python al in alleen omdat ie 120 cm is geweest maar dat lijkt mij niet zo'n goed plan Ik weet precies hoe onze kinderen werken gewoon omdat ik vaker bij ze ben en ken hun grenzen net wat beter dus het niet zo dat hij het niet kan maar ik vind wel fijn om even overleg te houden.. Onze zoon ging regelmatig weg met dagjes werken ja dan doet ie genoeg dingen waar ik niet aan gedacht zou hebben maar toch prima werkt. Weten WAAR onze kindjes zijn wil ik ten alle tijden, ik ben eigenlijk nooit langer dan een paar uur zonder de kindjes, uit logeren is 2 keer per jaar (als het veel is haha) en dan is het vaak nog geen 24 uur Toestemming vragen is wat anders als gewoon even overleggen waar je bent, zo mogen onze kindjes liever niet samen met mijn man naar mijn schoonmoeder ze hebben daar een helse hond zitten (ik noem haar Cujo LOL) en vind dat doodeng, mijn man respecteert mijn grenzen hierin omdat ie weet dat ik het beste met ze voor heb, hij ziet minder snel gevaar ergens in en denkt soms dat ie al 10 jaar is ipv 5
Hier idem. Ik werk elke zaterdag en mijn vriend hoeft niet te vertellen wat ie gaat doen. Meestal mailt ie wel ff een foto oid.
hier laten we het altijd wel ff weten. zowiezo als we van te voren plannen hebben, maar ook als ik op de dag zelf wat bedenk dan app ik dat ff. Zodat hij weet waar we zijn en andersom wil ik dat ook graag. (zeker als ie naar mn so gata zonder mij moet er namelijk (helaas) steds op hameren dat hij de papa is en dus wel beetje oplet dat hij zegt hoe of wat ipv dat mn sm gelijk de regie overneemt. Hij is wel een hele goede papa, vergeet alleen dat niet alles kan met zo'n kleintje nog en denkt overal erg makkelijk over.