grote/gekke bh maat, zwemkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Lyso, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Voor de dames met een gekke of grote bh maat, wat dragen jullie in het zwembad? En waar koop je die? Ik heb zelf 70F, maar kan dus (voor zover ik weet)alleen in een lingeriezaak kopen, en dan kost het rond de 100euro voor een tankini, :$ hoe doen jullie dat?

2. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Nou zo'n belachelijk dure bikini dragen 😁
    Het is niet anders!

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Bij hunkemoller hebben ze genoeg in 75 E
    Dat is hetzelfde als 70F. Alleen iets ruimer in omvang. Dat kun je makkelijk laten innemen voor ik denk een 10tje!

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik heb het wel vaak geprobeerd maar bij mij zitten die bh's echt verschrikkelijk slecht! En bikini's net zo!:cool:

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Naar de speciaalzaak😁

Liever investeren in goede bh's en zwemkleding...

Ik ben gek,op merk Freya!

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik draag een badpak of tankini zonder beugel met correctie gedeelte wat het dan wat strak omhoog houd. De cup haal ik eruit want dat ziet er helemaal niet uit. heb 85E. bij de tankini hangt het wel wat meer dan bij mijn badpak :p bikini's heb ik opgegeven want dan moet ik altijd een beugel anders vallen mijn borsten aan de onderkant er zo onderuit.
    beide de tankini zowel als mijn badpak gekocht via Internet in de sale. waren ergens tussen de 20 en 30 euro.

7. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Ik heb tijdens mijn zwangerschappen ongeveer die cup maat gehad(70F/G), ik heb mijn bh's en bikini's gehaald bij de hunkemoller. Bij mij zat dat prima.

8. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Kwam laatst bij de primark bhs tegen in de maat 75 f. Ze zullen vast ook 70f hebben. 5euro voor een BH. Gaat niet erg lang mee, maar beter dan 100euro neer te leggen.......

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  10. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik heb ook F en ik vind de Bonprix heel fijn, ook voor gewone BH's in grote maten.

11. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Zo een heb ik hier liggen (net besteld). Maar ik vind het 10 x niks. Je merkt echt verschil met die tankini's van de lingeriezaak (helaas :(). Ik vind het maar slappe hap. En ik heb ook wat ondersteuning nodig met mijn 75f.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

dure lingeriewinkel en dan de opruiming afwachten

hier al 2 halen 1 betalen dus met me moeder samen gekocht en dan valt het wel mee en dan toch een goede

13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik heb 65E en bij mij gaat dit meestal prima, alleen ik moet wel lang zoeken tot ik een modelletje heb gevonden die goed in te nemen is. Er zitten inderdaad een hoop bikini's echt voor geen meter.

14. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    tja ik ga dus niet iets kopen, en dan maar hopen dat het nog voegt als het vermaakt is.... zulke dingen gaan nooit goed bij mij...;)

15. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook prima geslaagd bij hunkemoller.

16. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb ook 70F
    Oke, nu even niet haha.

Ik heb een bikini van Buffalo, die vallen heel fijn!

17. penseel

penseel Niet meer actief

Gewoon badpak. Maar het scheeld ben dik en daarom heb ik ook een grotere maat badpak nodig. Hier maat 52. Bh maar F/G omvang 105. Mijn laatste badpak had ik bij de vd vandaan. Zit wel vorm in maar daar passen mijn botsten niet in Dus zot dat er boven maar borsten er onder. Lastig uit te leggen hihi.

18. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    hhmm, jammer, vond ze er wel leuk uitzien.. je kan het wel terug sturen toch??

Ik heb zelf vorig jaar bij een lingeriezaak een dure gekocht omdat ik echt nergens een leuk en passend model vinden kon. E120:$ aan uitgeven, en vervolgens kreeg ik het na de zomer in mijn bol, en ben ik 13 kilo afgevallen waardoor dat hele ding nu voor geen meter meer zit...:pvind het ook weer zo wat om nu weer zoveel uit te geven... Via marktplaats zie ik echt niet zitten, je kunt het niet fatsoelijk op 60 graden wassen, en als het niet zit kun je ook niet ruilen... Ik heb na het afvallen bij een goedelingerie zaak waar ik al jaren mijn bh's koop me helemaal suf gezocht naar een model die goed zat, en die ik ook nog mooi vond (ik weiger voor dat geld iets te dragen wat ik zelf stom vind, al zit het nog zo goed) en toen kwam ik dus bij marlies dekkers uit, gelukkig wel een budget collectie van dr. Heb nu deze website gevonden https://www.dutchdesignersoutlet.com/?gclid=CPbdyIKOrcUCFTCWtAodOBUAww waar ze precies de zelfde MD hebben maar dan in wit (en laat ik nou nog een witte bh nodig hebben:p) en 40%goedkoper! Hier heb ik nu ook op de gok een aantal MD tankini's en zwempakken besteld in de hoop dat de pasvorm overeen komt met mijn bh maat, en dan zou ik nog wel iets goedkoper uit zijn. Maar toen ik gisteren in het zwembad was (met mijn te grote tankini ;):)) zag ik best wat dames met een grotere maat, en dacht maar hoe doen die dat dan?? De meeste slaan stijl achterover als je verteld dat je 120 euro heb gespendeerd aan een tankini......

19. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik heb bij de meeste badpakken het gevoel dat de heleboel plat wordt gedrukt... of dat het niet voldoende ondersteuning bied? plus dat ik naar de wc gaan een ramp vind daarmee..

Deel Deze Pagina