nou, daar zie ik mezelf nou niet echt mee op het strand zitten van de zomer is meer voor sporters... wel lief dat je meedenkt hoor. Maar deze is ook nog 80 euro voor een hele set. Ik weet ook wel hoe ik aan passende badkleding moet komen hoor, maar mijn vraag is eigenlijk, ben ik nou de enige die er zo'n wagonlading aan geld aan uitgeef of doe ik iets fout??
Ik heb zelf 75E en heb een bikini van prima donna gekocht, ja het kost wat maar het zit zoveel mooier dan een goedkope bikini! Mijn advies, ga naar een goede lingeriezaak.
Otto? Ik vind ze altijd heel fijn. Heb dan alleen geen cupmaat F maar een D cup. Maar je kan altijd terugsturen als het niets is. Ik vind die van Buffalo en Lascana heel fijn. Die laatste zijn alleen ook wel prijzig.
Een vriendin van mij heeft een winkel met badmode & Lingerie. Ik heb ong dezelfde maat boven en bij haar kan het altijd wel slagen voor een redelijke prijs (zon 40/50 euro voor idd merken zoals Freya etc)
Ik heb maat 75FF en bestel altijd Freya via het internet! Past eigenlijk altijd, ik bestel via Lingerie | Bikini | Grote cupmaten | Lace-Lingerie.nl Succes!
Ik bestel het via het internet. Ik heb bijvoorbeeld Le Redoute, waarbij mijn badpak vanuit het buitenland werd toegestuurd. Er zat een tracker bij; van het depot in Italië, richting Zwitserland, naar Frankrijk, naar Duitsland en hup naar Nederland... Mijn "nieuwe" badpak heeft verdikkeme meer van Europa gezien in een week dan ik in tien jaar!!!
haha! maar ben je niet bang dat het niet past dan? Want dan zit je weer met hoge retourkosten! @Juffie81, freya is een van de maten die ik als bh gepast heb, en dat voegde niet, dus durf dat neit zomaar te bestellen. als ik van alles bestel, en vervolgens steeds 5-6 euro retour kosten moet betalen schiet dat ook neit op... maar vond het wel een mooie website!
Nee eigenlijk niet; het past namelijk altijd wel. Ik heb maar een paar keer gehad dat iets niet goed zat en dat waren van Nederlandse webwinkels. Alles vanuit het buitenland past op de één of andere reden echt precies; maar ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik de maattabel voor de zekerheid wel check hoor ! Ik meet mezelf gerust nog even na om te kijken of het klopt.
wow knap hoor, ik heb net een hele lading Marlies Dekkers binnen gekregen, en alhoewel de bh die ik heb van haar me prima past, moet ik alle tankini's en badpakken terugsturen, het is geen gezicht...
Ik snap nooit wat van die maten en koop altijd bij een speciaalzaak. Nu heb ik omdat ik veel ben afgevallen na mijn bevalling een f-cup nodig. Maar qua omvang geen 75 meer maar 70. Als je dan teruggaat naar 70f schijnt je cup kleiner te zijn. Nu heb ik 75 f gekocht en nemen ze hem gratis in tot een70 omvang. Via internet heb je deze service niet.
Ik heb 70/75 E/F (verschilt per merk). Ik probeer zo af en toe goedkope merken zoals Hunkemolle en V&D, maar dat zit gewoon niet. Vorig jaar heb ik mezelf getrakteerd op een prachtige tankini van 100. Daar heb ik echt wel een paar jaar plezier van. Bh's koop ik zoveel mogelijk in de aanbieding, maar het blijft duur.
Ik heb ook een redelijke maat D/E en kan voor een bikini altijd goed slagen bij Wehkamp. Gewoon een paar setjes bestellen, hun eigen merk is ook vaak goed en niet duur.
@hemelsblauw, tja, de f-cups zijn dus ook 80 euro (tankini bovenstukje) dan heb ik het liever van een speciaal zaak in plaats van weer verzendkosten te betalen en niets passend te krijgen (net als nu de MD) @Bloeme, mijn probleem is dus dat ik net vorig jaar een hele dure gekocht heb, en nu dusdanig ben afgevallen dat ik een nieuwe moet. Maar helaas is mijn cupmaat niet voldoende gezakt dan dat ik kan slagen bij de standaard winkels...
Ik heb afgelopen jaar 2 hele fijn tankini's aangeschaft van het merk Lascana. Ik heb cup E maar volgens mij zijn ze er ook in grotere maten. Zitten echt heel fijn. Ik heb ze met beugels maar ze zijn ook zonder beugels verkrijgbaar. Ik vind het vooral fijn dat ze goede ondersteuning geven.