Hoi, Ik had even een vraag. Ons zoontje is 14 weken te vroeg geboren en nu al ruim 5 weken thuis. In het begin kwam hij overdag voor zijn voeding en 's nachts zat er redelijk wat tijd tussen en sliep hij goed. Maar sinds twee weken slaapt hij overdag heel veel en moeten we hem wakker maken voor zijn voeding. 'S nachts is hij echter niet in slaap te krijgen en komt hij om de 2.5 a 3 uur voor zijn flesje. Kunnen we hem helpen het weer om te draaien? Groet, Larissa
Hoi hoi, Dat is lastig.. Ik wil even iets meer weten over de voeding, hoe laat, hoeveel, en het dagritme. Het gewicht van je zoontje. Dan kijken we samen even of we het kunnen omdraaien. Groetjes Adrienne
Hoi, David krijgt prematurenvoeding (nenatal 1) en weegt zo'n 2700 gram. We zitten op 7 voedingen, maar het zijn er toch vaak 8. Hij krijgt 65cc per keer (volgens de richtlijn op de verpakking) en drinkt dit altijd op. Zijn voedingstijden waren als volgt ongeveer: 06.30-9.30-13.30-16.30-20.30-23.30-03.00.. Maar dit lukt nu nog zelden en hij komt 's nachts elke 2.5 uur.
Hoi hoi, Hebben jullie hier over al contact gehad met het CB? Ik zou proberen om iets meer te geven. 90 + 3 schepjes maken, en dan kijken wat hij er van opdrinkt. Ik denk dat hij hongerig is, en dan vooral in de nacht. Hij slaapt dan minder, en wil dat overdag in halen. Desnoods begin je met alleen de laatste voeding meer aan te bieden, bijvoorbeeld 80.. en dan maar kijken hoe het verder gaat. Groetjes Adrienne
Hoi, We hebben hem gisteravond om half elf een fles van 90 gegeven en hij kwam toen pas weer om half 4. Ik kon het me lastig voorstellen dat hij honger zou kunnen hebben omdat hij overdag niet vaker komt, maar als je natuurlijk zo moe bent, slaap je overal doorheen. Bedankt