hoi hoi ik ben trotse moeder van een zoon van 5 en dochter van 3 maanden over een maand gaan we voor een derde kindje. zal het snel lukken?reacties straks van familie, hoe gaan we het straks aanpakken....
heel veel succes meid en trek je niet te veel aan van de meningen van anderen als jullie er weer aan toe zijn moet je het gewoon doen! hopelijk is het snel raak
Ik kan me je kriebels heel goed voorstellen en het is ook heel herkenbaar. Ik had hetzelfde na de geboorte van onze kleine meid. Ik wilde het liefst zsm weer zwanger zijn. Niks aantrekken van wat je omgeving er van vindt, maar gewoon lekker jullie eigen gevoel volgen meid!
ik trek me ook niks aan van die mensen die het gewoon niet snappen maar ja. een kindje willen is gewoon een oerinstinct daar kun je niets aan doen het zit zo diep van binnen dat is haast niet tegen te houden.. lijkt me zo erg als je dat instinkt heel erg voeld en je geen kinderen kan krijgen ....
Heel erg veel succes meid! Ons is het ook gelukt snel weer zwanger te worden. Is altijd maar de vraag of dat lukt.
wat spannend. Wij wilden ook wel sneller maar kwam echt niet uit op het moment. Maar binnen een paar maandjes gaat de pil weer weg Tuurlijk gaat het hullie lukken, positief denken. En zwanger zijn en een baby verwachten is toch goed nieuws. Kan niet bedenken dat familie dat niet leuk vind.
Hai Lammetje, Je bent niet de enige hoor met kriebels. Wij willen er ook weer voor gaan in de volgende ronde. Dan zal onze zoon 5 maandjes zijn. Hopelijk is het snel raak voor je (en voor ons ). Spannend he? Gaby
Heb er zon zin in lijkt me super leuk voor die kleintjes om samen te spelen echt maatjes te worden. Heb je wel al een cyclus pregnant lady en geef je borstvoeding? Leuk gaan we gelijk op hou je op de hoogte das gezellig
Hi Lammetje, Nou ik ben net ongesteld geworden (nadat ik had getest) voor de 2de keer na de bevalling. Na 32 dagen. Nu weet ik waar ik aan toe ben. En ik denk dat het best goed is voor je lichaam als je cyclus op gang is gekomen. Ik ben na 2 maanden gestopt met bv. Niet helemaal eigen keuze. Het liep erg snel terug en we hebben een groot beeb die duidelijk behoefte had aan meer. Dus het werd steeds meer fv. Na 3 mnd dus voor het eerst ongesteld geworden. Niet heftig zoals ik bij sommige dames hoor. Ik zie bij jou geen banner dus ik neem aan dat jij nog niet ongesteld bent geworden. Geef jij wel bv? Keep me posted & succes.
Ik weet niet hoe ik zon banner kan maken dom he maar ik heb ook geen cyclus en ja ik geef bv gelukkig groeid mijn meissie er super op
Een gewone banner kan je gewoon in je profiel maken maar ja daar heb je wel een cyclus voor nodig. En aangezien je bv geeft heb je die nog niet. Dus niet belangrijk. Wel fijn dat het zo goed gaat me BV. Het is wel moeilijker om in de gaten te houden en zwanger te worden zonder cyclus natuurlijk. Maar niet onmogelijk. Ik zag wat reacties van mensen i.v.m. verwachte reacties van familie & vrienden. Hoe denk jij daarover. Zal je familie het te snel vinden? Ik heb zoiets het is ons leven en wij zijn er aan toe. Wij moeten voor die kleintjes zorgen. Maar ja iedereen heeft altijd zijn mening. Ik zal ookal een tweeling. wow dat zou wel een vol huis worden als je nu zwanger wordt van een tweeling als je nog zo'n kleintje hebt. In onze familie komt het niet voor maar ja ik ben wel ouder en dan heb je er wel meer kans op.
Ik ben wel bang voor het geklets achter mijn rug om maar ja het is ons leven en we leven maar 1 keer! Ik ben ook zwanger geweest van een tweeling maar dat ging helaas mis ik verloor 1 kindje met 6.5 week en de ander zat buitenbaarmoederlijk die is eruit gehaald met mijn eierstok ... Maar gelukkig toch een mooie meid gekregen daarna!
Hier nog eentje waar het bij kriebelt voor een tweede! Onze dochter is nu 6,5 maand en dat is zo een schat van een meid dat ik haast niet kan wachten er een tweede bij te hebben. Bovendien dromen we van een groot gezin en wordt ik er 'al' 31 dus een paar jaartjes tussen is niet echt ideaal. SInds 2 weken zijn de condooms de deur uit dus we zien wel wat er zal gebeuren. Mijn cyclus is niet echt regelmatig sinds de bevalling en bovendien is zo een ukkie in huis ook niet echt bevorderen voor regelmatige klusmomenten. We bekijken het een paar maanden (kan ik ondertussen de laatste zwangerschapkilo's er nog afwerken) en als het ons dan te traag gaat brengen we er weer wat meer frequentie in! Zou mooi zijn als ik ergens in de zomer weer zwanger ben dan zou er net 1,5 jaar tussen de kindjes inzitten. Zal ook wel commentaar op komen uit de omgeving maar gewoon lekker niet aantrekken! Het is tenslotte je eigen beslissing!
Hoi, ook hier weer de kriebels en willen we het wel proberen..zonder haast maar de pil gaat weer terug het medicijnkastje in ik vind het allemaal zo spannend. Ik had al heel snel de wens voor een 2e ondanks dat ik na de bevalling zei..dit nooit meer, want dat was vreselijk. Ik vind het ook voor ons vrij snel maar een heerlijk overweldigend idee en het kan idd wel misschien zo heel snel niet lukken.
Hallo Dames, Ik heb nu een dochter van bijna 8 maanden, en ik ben nu ongi maar zodra ik daar mee klaar ben gaan wij er ook voor.. Ik heb de pil al weg gelegen.. Wel spannend het wordt mijn vierde en de laaste.. Wel raar om te denken dat het de laaste is.. We zijn al bijna een jaar opzoek naar een andere huis en daarom wou'en we eigenlijk wachten maar ik het zo iets van we hebben er nu ook plek voor, en we zoeken lekker verder tot we iets vinden.. Dus waarom niet, hopelijk zal het snel gebeuren... Jullie allemaal sucses meiden.. Groetjes..
Spannend sofieke dat je er nu al voor gaat ben reuze benieuwd hoe snel het gaat lukken ! Ik heb gelukkig geen overtollige kilos (ben al 10 kilo lichter als voor de zwangerschap) ik hoop dikker te worden maar dat word ik hoop ik vanzelf. Dutchangel ik hoop dat het snel raak is ik heb ook mischien de laatste zwangerschap mijn man wil er maar drie ik vind 4 ook leuk gezellig zon groot gezin
Goede morgen dames, Hi Lammetje, wat erg van je tweeling. En dat het met allebei niet goed is gegaan. Daar zal je wel heel veel moeite mee hebben gehad. Ik kan goed begrijpen dat je extra blij bent met je kleine meid. Ik heb zelf een MK (10w) gehad en vond dat al moeilijk te plaatsen maar nu ik onze zoon heb kan ik het eindelijk een plaatsje geven. Sofieke, spannend hoor. Ha ha ja al 31 stel je voor hoe ik mij voel met al 35! Dus ik denk dat de omgeving ook wel verwacht dat het niet mega lang bij mij zal duren. Ookal zullen ze het wel te snel vinden. En 'ze' is dan mijn ouders en metname mijn moeder Hmm de andere reacties staan op de volgende blz. Daar reageer ik zo even op want het is druk geworden op kantoor. Dat gaat voor...
HI Dora & Dutchangel, Spannend hoor dat jullie er ook allebei voor gaan nu de laatste pil is genomen. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is. Is er iets extreems gebeurd tijdens de bevalling Dora? dat je in eerste instantie zei nooit meer? Ik was bevallen en zei zo zullen we voor de volgende gaan. Niet dat het zo leuk was natuurlijk maar dat kleintje in je armen vond ik geweldig. Dutchangel, de 4de wat leuk. En nog wel op zo'n jonge leeftijd als ik het goed zie ben je pas 23. Dat hoor je niet vaak. Lammetje, ik zou ook voor 3 of 4 willen gaan maar ik weet niet of dat voor ons is weggelegd gezien mijn leefdtijd. Maar super lijkt mij dat. Ik ben wel lichter dan voor ik zwanger werd maar ik zou nog een paar kg kwijt willen raken. Maar dat heeft geen prioriteit natuurlijk. Liever zwanger worden en daarna kan die 5 kg er nog af. Fijne dag verder