ik wil mij en mijn vriend opgeven voor een programma voor volgend jaar waar ze je de bruiloft van je leven geven. Maar ze zijn erg streng in de selectie. Je moet je via de email aanmelden. Maar wat zou ik nou kunnen schrijven waardoor ze denken ja die nodigen wij uit? Als iemand tips heeft hoor ik het graag
Denk dat je in ieder geval eerlijk moet blijven en gewoon zeggen waarom jullie dit graag willen, denk dat er heel veel mensen zijn die een mooi verhaal hebben en dan nog maar hopen dat ze dan jullie eruit pikken. Heb verder geen ideen, sorry.. succes en wie weet zien we jullie op tv!
Niet vervelend bedoelt hoor, maar ik merk op tv altijd als je iets ergs hebt meegemaakt dat je dan een " leuk " of " interessant" verhaal bent om naar te kijken. Mensen die gaan kijken moeten het jullie dus echt gunnen. Dus als je je aanmeld, kun je misschien een reden bedenken waarom jullie die bruiloft echt verdienen.
Ik zou gewoon eerlijk motiveren waarom je je aanmeldt! Als je iets gaat verzinnen om het een beetje aan te dikken, val je toch door de mand! Als het is, puur om het geld, dan zal je er vast niet doorheen komen.
Bij de meeste programma's wel... Zoals de rtl 4 en sbs programma's. Dan maken ze je huis klaar voor een bepaald budget die je zelf betaald. Ik dacht alleen die Talpa had niet, maar die was dacht ik voor speciale gevallen, ik weet niet eens of die er meer op is. Maar je kan even informeren. Misschien is het veranderd.
Idd eerlijk zijn is belangrijk, en spontaan. Ze kijken er ook naar of je leuk bent om op tv naar te kijken enzo, dus spontaniteit is ook belangrijk.
Ik vroeg het me alleen af, maar ik zie mezelf niet met mijn hoofd op de tv hoor, ble...niks voor mij en dat verbouwen dat doe ik zelf wel, ben crea zat! hihi
Bijzondere ontmoeting Waarom jullie elkaar zo leuk vinden Waarom jullie graag met elkaar willen trouwen. Tja gewoon geluk hebben, dat je word uitgekozen. Mijn man zou het niks vinden op tv. Maar we zijn getrouwd in Las Vegas dus speciaal genoeg
Het moet in ieder geval niet zon smeek mailtje worden. Ik had zelf een mailtje naar All you need is love gestuurd, voor de kerstuitzending heel leuk verhaaltje ervan gemaakt en..... het wordt uitgezonden (meer mag ik er niet over zeggen Gewoon een kort duidelijk verhaal, als je wilt kan ik je mijn mailtje wel pm-en als je daar iets aan hebt?
idd gewoon eerlijk zijn dan worden de mensen die het meeste zon verassing verdienen er vanzelf wel uitgepikt. ik snap natuurlijk dat je graag wilt trouwen maar mij lijkt het nix zon dag publikelijk mee te maken
Buurtjes van ons hadden ook voor de kerstaflevering van vorig jaar van all you need is love een brief gemaild. En ze mochten komen. Hij was erg ziek en wilde haar in het zonnetje zetten omdat zij hem zo steunde en hielp. Wij vol verwachting kijken..hadden ze een hele rits mensen uitgenodigd, mochten op de valreep even op de bank hun verhaaltje in 10 sec doen, en stonden allemaal in de rij te wachten. Nou de aftiteling liep er doorheen en van het grootste gedeelte incl de buurtjes kwam het niet eens meer op tv . Programma afgelopen...dat was wel sneu! trouwprogramma...hmmm...zullen denk ik idd weer zielige verhalen ofzo worden gekozen, maar daar kun je niet over liegen, want je vrienden en familie en iedereen kan dat dan zien...dusss