Heb jij ook een groot gezin? Ik ben mama van 4 kinderen. Xander is 11, Eva is 9, Meike is 2,5 en Femke 10 maanden. Dit jaar wordt ik 30 en ik werk in het voortgezet onderwijs. Ik ben wel benieuwd hoe andere grote gezinnen leven.
Wauw wat gezellig zeg!! En hoe veel werk je per week? Werk zelf ook in het VO en ben altijd nieuwsgierig hoe moeders hun werk en kinderen combineren aangezien hier ook wel een kinderwens is
Hoi Jaydee, Ik werk 3 dagen, di, wo en do. ik werk 65% (alleen dit schooljaar ivm foute berekening, daarna weer minder). De dinsdag is vergadermiddag dus de dagen zijn propvol . Op mijn werkdagen gaan de kids naar het kdv en NSO. Ik vind dit werk juist heel goed te combineren met kinderen. Ik ben altijd het 1e lesuur vrij zodat ik mijn kids naar school/kdv kan brengen. De schoolvakanties zijn we met ons allen lekker vrij. Er zijn maar weinig banen waar dat bij kan! Omdat het wel zwaar werk is heb ik wel eens gedacht om even iets anders te doen, tot de tropenjaren voorbij zijn Maar ik zou niks weten dat beter zou aansluiten dan dit.
Hoi, Bij ons is de 4e onderweg! Tamieka is 10, Jessamie 9 en Nout ruim 1. Ik werk 2 dagen bij een overheidsinstelling en kan mijn eigen tijd indelen. Ik maak wel 2 lange dagen en de jongste is dan op het kdv, mijn man brengt hem en is om half 3 weer thuis als de meiden ook thuiskomen. Voor ons allemaal prima geregeld!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Leuk joh! Ik zit nu een beetje in de twijfel... sterilisatie of niet? Ik zou best nog wel een keer zwanger willen zijn... maar niet de kwalen enz enz... De bevalling wordt misschien ook problematisch ivm veel bloedverlies... ook een 5e erbij geeft wat ruimteproblemen
Hier nog niet echt een groot gezin, maar ik zou t wel enorm leuk vinden om 5 kinderen (of meer) te krijgen. we zijn over 2 wkjes uitgeteld van ons3e kindje. ben zelf 23. de oudste van ons is 3,5 de 2e is net 1,5 jaar.. Lijkt me heerlijk een druk en groot gezin... Ik werk in de avonduren in de zorg. ook prima te combineren met gezin, daar paps dan thuis is om op te passen. nu zit ik momenteel in mn verlof, maar na mn verlof hoop ik weer te gaan werken..niet veel hoor. zo'n 20 uurtjes per maand is voor mij/ons meer als genoeg.
Hoi Napoleon, Wat grappig wij hebben bijna dezelfde leeftijdsverschillen tussen onze kinderen. Ik vind het ideaal zo 2 bij 2.
Hoi hoi Hier 5 kinderen Ik heb samen met mijn man een zoontje van bijna 3 jaar oud , een tweeling van bijna 9 maanden oud , en mijn man heeft ook nog 2 kinderen met zijn ex van 7 en 11 jaar oud. dus in totaal bestaat ons gezin uit 7 personen Ik werk 20 uur per week verdeeld over 4 ochtenden , meer uren kan ik nu ook nog niet aan
Dag meiden! Hier is nummer 4 onderweg! Wij hebben een tweeling van 4 en een 'enkele' van 1,5. We kletsen al een hele tijd met een aantal meiden in het volgende topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/211945-graag-groot-gezin.html Hij staat dan wel in de zwanger worden clubs omdat het topic is gestart toen het bij mij nog de wens was om zwanger te worden, maar ondertussen zijn er al een heel aantal zwanger. Misschien is het handig om met alle grote gezinnen in één topic verder te kletsen? Dan moeten we even een keuze maken of we dat hier doen of daar? Ik zal ook even een linkje naar hier plaatsen in het andere topic. Ik hoop dat we snel een topic worden met nog meer gezelligheid dan we nu al hebben! Want hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk!
Wat een leuk topic! Ik ben de trotse mama van 4 kids, 3 jongens van 13, 11 en 6 jaar oud en een meisje van 20mnd. Ik zal even op het andere topic kijken of jullie daar nog zijn