grote gezinnen

Discussion in 'De lounge' started by beeby5, Dec 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi, nog een week of 4/5 dan is onze nummer vier bij ons, daar blijft het wel bij hoor.
    Mijn oudsten zijn 15 en 12 en dan komt Rico van nu 19mnd.

Ik zag vorige week een doc over gezinnen van 10 en meer kinderen, opvallend was dat de mamma´s niet meer van stoppen wisten :confused:
    ondanks financiele problemen e.d toch weer voor het gevoel gingen van zwanger zijn en zo´n klein pukkie in je armen.

Mijn ex(de vader van mijn oudsten) is nummer elf van 12 kids.
    Toen zijn vader 48 was overleed hij zeer plotseling en stond zijn moeder voor de zware taak om 11 kinderen die nog thuis woonden alleen op te voeden.
    Ik denk daar wel eens aan hoe zwaar dat moet zijn geweest.
    Ze zijn allemaal goed terecht gekomen, met een goede baan en een gezin maar toch merk je dat erg veel van hen onzeker zijn.

Mijn kids waren kleinkind 12 en kleinkind 18!
    de verjaardag/feestdagen waren huisvullend druk.

Ik vind vier net mooi, de groters zijn stapel op hun kleine broertje en hopelijk ook op die kleine, die er nu snel bij zal komen.

Er is overigens een site voor grote gezinnen.

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@porchie jaaaaaaaaaahhh die heb ik ook gezien! bizar gewoon! die ene man.. met 12 dochters en 1 zoon... had echt medelijde met hem ;)

3. mama van noa

mama van noa Actief lid

Jun 29, 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    inderdaad, niks dan respect voor jullie. ik ben nog aan het twijfelen of we er nog 1 of 2 bij willen. mijn vriend wil het eigenlijk bij 2 houden maar ik kom zelf uit een gezin met 3 kinderen (2 broertjes). heb dat zelf heel fijn gevonden. maar 2 is wel praktischer. maar ja we zien wel, eerst maar van deze kleine nou ja (bijna 9 maanden) genieten en dan kijken of het voor een 2e gaat lukken over een jaar of zo.

meiden succes met de grote gezinnen, wel kei leuk hoor.

liefs femke

Share This Page