Grote gezinnen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diddl, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

    op dit moment ben ik zwanger van mijn vierde kindje. Ik heb nu drie jongens en volgens mijn man was het tijdens mijn derde zws echt de laatste keer... ;)
    Maar ik ben nu dus lekker weer in verwachting en ikzelf zou nog wel door willen, maar ik denk dat dit echt de allerlaatste keer is...de vierde was eigenlijk al een toegift van mijn ventje...
    Ach, tijdens de keizersnee meteen een sterilisatie, een buikwandcorrectie, spieren weer aan elkaar genaaid en ik kan de gezellige drukte weer aan... :oops:

    Groetjes Petra.

    Oh ja, we gaan voor een vierde kindje en niet persé voor een meisje hoor, zoals de meeste mensen vragen, maar ik zou het wel leuk vinden, dat geef ik eerlijk toe. Nog even wachten en dan weten we het na de echo...
     
  2. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Laat je je meteen steriliseren tijdens de keizersnede?
    Dat is ook wat ik wilde tijdens de volgende keizersnede, maar op advies van mijn gyn. doe ik het niet.
    De kans op verklevingen is namelijk erg groot dan en hij had het over nog een aantal complicaties (sorry, ik weet ze even niet meer).
    Zou dit goed met je gyn. overleggen!!!

    Tuurlijk gaan ook wij voor een vierde kindje, maar we hopen toch stiekem op een jongen? Maar nog een meisje is net zo welkom.
     

Deel Deze Pagina