Grote gezinnen!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje112, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Hallo dames,
    Heb het hele weekend niet gereageerd omdat ik in spanning zat voor de echo van vandaag en helaas was deze weer eens met slecht nieuws ..
    Sorry voor het ego berichtje, even geen puf om terug te lezen.
    Een finne avond allemaal en tot snel.
    Lieve groetjes

2. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Ow wat verschrikkelijk sterretjesmama!! Ik weet niet wat te zeggen!!!

3. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @sterretjesmama vreselijk! heel veel sterkte!

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

sterretjesmama wat verschrikkelijk weer, heel veel sterkte.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sterretjesmama, he meid wat erg. Heel veel sterkte!

6. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Hoi damens hoe is het met de rest van jullie?? Ik morge echo dus ok extra spannend pff!! Wie nog meer binnenkort?? Gr

7. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @moedertje 112 Hier gaat het goed! spannend hoor! laat je even weten hoe de echo was? hoop dat alles goed is... wij hebben maandag 30 dec de 20w echo.. vindt het deze keer extra spannend.. ook door de placenta, maar ook doordat we sinds vorig jaar weten dat er aan de kant van mn man een chromosoomafwijking voorkomt, en we weten niet of mn man ook drager is.. Zijn zus heeft hierdoor vorig jaar de zwangerschap na 23w moeten afbreken

@sterretjesmama hoe is het nu?

8. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Zustertje88 ow nou das ok Indd erg spannend!! Hier met de echo alles goed ze zeiden dat ik niet hoefde te schrikken als ze geen hartactie zagen omdat we erg vroeg waren maar gelukkig al hartactie te zien pff wat deed me dat goed zeg!! Hoe is het met de rest van de moeders?? Ik nu wel tegen wat vriendinnen gezegt en hele leuke reacties ! Zeg al is nog wel peil maar vond het fijn om het met ze te delen!!

9. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @moedertje112 wat fijn! gefeliciteerd!

10. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    Hoe is het hier met iedereen?

Wij hebben van de week de 20w echo gehad en met het kindje lijkt alles goed te zijn! De placenta ligt alleen nog te laag dus over 10 weken weer een echo..

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Iedereen nog de beste wensen!

Zuster88 wat fijn dat jullie echo goed was, kan me voostellen dat je extra onzeker was.

Moedertje112, ook al een goede echo, zo fijn als er een hartactie te zien is.

Hier schiet het al op en helaas nog geen babykamer die klaar is. Schiet niet echt op. Maar gelukkig zijn mijn bekken klachten al een tijdje afgenomen. Had dat niet verwacht, het elke dag lopen heeft toch goed gedaan :)

Hoe is het verder met jullie?

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Moedertje112 hoeveel weken ben je nu?

13. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Zuster88 wat fijn dat de echo goed was zeg!! Voel je je verder nog goed??

Tar ik ben morge 9 weken en het gaat goed hier nog nergens last van heb volgende week weer n evho! En jij??

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O dat gaat goed zeg nog even en het 1e trimester zit er op. Heb je het al verteld aan mensen? Volgens mij een paar vriendinnen maar verder nog niet?

Hier schiet het nu op. Ik vind het veel te snel gaan. Zeker nu mijn bekken beter gaan. Alleen vandaag mega rugpijn, lopen gaat moeizaam, zitten is niet fijn, dus ik hoop dat het liggen straks wel lukt, vanavond ook maar niet naar zwangerschaps yoga gegaan.

De kleine gaat lekker, niet zo'n heel druk kindje maar gewoo lekker tevreden bij mama in d'r buik. De kids worden al wat ongeduldig ze weten dat net opschiet nu, zo lief ♥

15. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Nee hier weten nog niet ve mensen het ze beginnen wel het vermoede te krijgen me buikje word echt al op gezet dus zal moeilijk worden!! Fijn dat bij jou opschiet zeg en Indd kan voor de kinderen soms lang duren he! Hier weten de kinderen het ok nu want ze bleven bij mij op bed springen en Beetje hard op me buik soms dus maar ff uit gelegd

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha ja dan kan je het ber maar vertellen! Hier had ik ook al snel een buik die ik niet kon verstoppen. Maar toch nog
    as met 11 weken op mijn werk verteld maar wat een opluchting was dat. Daarna viel het wel mee hoe hard mijn buik groeide, tenminste vind ik zelf :)

Heb je nog veel klachten en hoe vindende kids het?

17. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    wat fijn dat het hier met de kleintjes allemaal goed gaat!

@tari wat vervelend van je bekkenklachten, ik had het bij de vorige zwangerschap.. gelukkig tot op heden nog geen last van.. je schiet idd mooi op! heerlijke tijd komt er weer aan.. kan me voorstellen dat je kinderen een beetje ongeduldig worden..hopelijk binnenkort het kamertje klaar das altijd wel een lekker gevoel

@moedertje112 fijn dat je je zo goed voelt.. nog even dan kan je het iedereen vertellen.. leuk!

@hier voel me best goed eigenlijk wel snel moe en af en toe wat duizelig maar als dat alles is.. wij gaan binnenkort het nieuwe kamertje voor onze jongste opknappen.. heb nu ook zin om te shoppen.. ga volgende maand naar de 9maandenbeurs en dan mag ik los van mezelf.. heb echt nog helemaal niks gekocht voor de baby.. heb alleen een paar dingetjes gekregen...

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zuster88 leuk naar de 9maandenbeurs. Wie weet ga ik op een avond nog heen. Ik had tot 21 weken geen last, met 17 weken zelf nog 18 km gewandeld met de dam tot dam. Maar sinds een week of 4 is het weer nagenoeg verdwenen. Alleen in de nacht merk ik het nog wel, zeker als ik te veel gedaan heb, of te lang gestaan. Maar mag niet klagen, dus we doen het ook niet.

Willen jullie ook weten wat het word?

19. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @ tari wij weten niet wat het wordt.. vindt de verrassing zelf bijzonder.. al denk ik dat we een vierde zoon krijgen! was deze keer wel meer in de verleiding om het wel te willn weten, maar niet gedaan..

20. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Hoi Tari en zustertje88nee Indd we moesten het wel vertellen de jongens vonden het heel leuk de oudste vind wel een beetje eng heeft veel mee gekregen van de andere 2 zwangerschappen!! Hier ok. Al aardig een buikje hoor!! En ik vind het eigenlijk ok wel spannend om het niet te weten maar zou het wel makkelijk vinden aan gezien we hier niks meer hebbe! En na 5 jongens gaan we er vanuit weer n jongen zou wel super gaaf zijn een jongens moeder maar voor het winkelen zou ik wel n meisje willen hoor hihi!! Wisten jullie het bij de andere kindjes wat het werd en hebbe jullie het toen gezegt??

Deel Deze Pagina