@moedertje112 wij hebben het geen van de keren geweten.. ik snap wat je bedoeld.. weer een jochie zou natuurlijk hartstikke leuk zijn.. maar als ik de winkels doorloop kijk ik altijd stiekem even naar de meisjeskleren echt te leuk!.. maar ik denk echt dat het weer een jochie is..tis allebei even welkom.. jij al een gevoel wat het wordt?
Bij de eerste 2 wisten we het niet. Bij de 3e wel en niemand mocht het weten. Nu weten we ook, en ook de , kids weten het, ze zijn mee geweest. En als ze het wilde vertellen vonden we dat goed. Dus sinterklaas weet het ook ze weten zelfs al de naam maar kunnen ze goed voor zich houden. Wij hadden ook niet zoveel meer. We waren al bezig met dingen weg doen. Maar wel weer leuk dingen om opnieuw te mogen kopen. . Wel moesten we een nieuwe maxicosi en de kinderwagen hadden we nog, maar wilde nu graag een ouderwetse. Dus voor 4 tientjes een hele gave op mp gevonden.
Ja zuster88 het is heel raar maar ik ga er vanuit dat het weer n jongen is kan natuurlijk niet anders 5 jongens achter elkaar hihi in ziekenhuis zeiden ze al zie hier n jongens mama ja Indd zei ik! Nee hoor zegt ze je man maakt het geslacht dus zeg al tegen iedereen de mijne geeft garantie hihi!! En Tari wat goed dat de kinderen en jij je mond kan houden zeg!! Super denk niet dat dat hier gaat lukken hoor hihi!! Maar voor jou schiet het echt op heerlijk!!
Moedertje112, scheelt dat ze hier wat ouder zijn. Voor mijn middelste (kan het nu nog zeggen ) die is er echt vol van, de andere ook hoor. Maar o hij kan echt niet wachten en is echt aan het aftellen. Noemt de baby echt bij naam. Thuis dan he. Maar de babtkamer schiet eindelijk op!
Hoi hoi! Ik ben zwanger van mijn vierde, dus volgens mij hoor ik nu ook bij 'grotr gezinnen'! Ik kom hier even mee lezen en kletsen! Ik heb nu 3 meiden! We gaan niet door tot een jongen ( de reactie van velen) maar we zijn nu al erg nieuwsgierig!! Liefs, mams van binnenkort 4!
Mamvan4, welkom en gefeliciteerd, hoe veel weken ben je zwanger. Leuk 3 meiden, hier straks precies andersom Hoe oud zijn je andere kinderen? Nee hoor niet nieuwsgierig hoor
Manavan4 wat gezellig zeg!! Indd hoever ben je en voel je je goed?? Ik heb 3 jongebs😊 en Indd weet wat je bedoeld ze zeggen het hier ok wel is denk kom op zeg!! En hoe oud zijn je meiden??