Is 35 al oud 8-[ . ? Ik ben 30 en mijn lief wordt volgende maand 41. Ik ken genoeg mensen die op hun 35ste pas aan de eerste beginnen. Mijn zus was ook zo. Eerst leven, zei ze, daarna pas kinderen. Ik ben 30, en nummer 5 komt als ik 31 ben. Ik krijg juist te horen: Zo jong? En ZOVEEL kinderen? . En dan er achteraan: Jullie hebben ook niet stil gelegen . Maar dit is we echt de aller-aller-aller-laatste. Hierna gaat de schaar erin Angelina
Ik heb trouwens foto's geplaatst van mijn kinders en van mezelf in mijn album. Altijd leuk om te wten met wie je schrijft, en hoe jullie kindjes eruit zien 8) Angelina
Melanie, 33, moeder van Maura (9), Myron (7), Meallán (2 ½), Milyan (geb. 20-07-2007) Redone (Renate), 31, moeder van Danielle (, Manon (6), Sven (3), zwanger van 4e Meiske74, 31, moeder van Stijn (6), Eva (4), Kas (2 ½), zwanger van 4e Joyce26, 26, moeder van Samantha (4 ½), Priscilla (2 ½), zwanger van 3e, stiefmoeder van Johan (8 ) en Jaco (10) Ramona, 28, moeder van Rick (6), Kimberly (4), Mark (20 maanden) en Lisetten (3maanden) Linda, 27, moeder van Kelsey (5), Damiën (2) en Jayden (4,5 maanden) Naja, 31, moeder van Michelle (7), Frederique (6) en Danika (4 maanden) HeidiS, 33, Merel (7), Niels (5) en Fabian (3) Iloon, 26, moeder van Glenn (9), Serena (2,5), zwanger van de 3e Nynke, 29, moeder van Sterre (4,5)en Ysa (2), zwanger van de 3e Kaykekay (Cathy), 39, 3 kinderen, zwanger van de 4e Mams34 (Natasja), 34, moeder van Sade (15), Delano (12), Luca (4) en zwanger van de 4e Crisje, 37, 3 zoons, 1 dochter Kelly,33, 2 zoons (12 en 9), zwanger van de 3e Ruby28, 29, moeder van Fabian (8 ), Anwar (6) en zwanger van de 3e Engel25, moeder van 2 (eigen) en 2 (van partner), zwanger van 3e cq 5e DutchAngel, 22, moeder van John (6), Stefano (2) en Naomi (06-08-07) Tari, 28, moeder van Angelus (3,5), Zefanja (21 maanden) en zwanger van de 3e Liesje37, 37, moeder van Michel (11), Jeffrey (9), Renzo (2) en zwanger van de 4e Chaya, 35, moeder van Amanda (14) en Joy (6), van partner Jessica (18 )en Rebecca (14) en samen Brandon en Dylan (geb juni 2007) Prisenkids (Priscilla), 22, moeder van Brenda (5), Justin (3), Indigo (16 maanden) en zwanger van de 4e Randi, moeder van 2 kinderen, zwanger van de 3e en de 4e moontjejl (Monique), 31, moeder van Jeroen (4), Lars (2) en Rens (3 maanden) Angelina, 30, moeder van Chrissy (8 ) en Annada (3) en Stan (5) en Yvar (10 maanden), zwanger van de 5e Ichtus, 27, moeder van Jurian (4) en Lisa (2), zwanger van de 3e Diddl, 27, moeder van 3 meisjes Patries38, 39, moeder van Matthijs (6), Lucas (4) en Norah-Lynn (2 maanden) Sima Mamalu, 35, moeder van 1 dichter (13) en 3 zoons (10, 20m en 9m), zwanger van de 5e Bahar, 35, moeder van 3 zoons (16, 11 en 2) Smoekie, 35, moeder van 2 kinderen (9 en 6), zwanger van de 3e We hebben in totaal: 88 kinderen, 6 stiefkinderen en er worden nog 19 babies verwacht!
daarom het verschil in leeftijd maakt volgens mij niets uit, het enige dat het uitmaakt is dat de kids nu echt heel bewust bezig zijn met de kleine... maken tekeningetjes, fantaseren over wat ze willen gaan doen als de kleine wat groter is (mag hij of zij met levy mee op de fiets) jaja ze fantaseren er al jaren vooruit op los....
ja leuk is dat? Zijn je 2 oudste jongens? Mijn oudste is een meisje, echt een moedertje... Moet haar soms wel afremmen omdat ze zich er teveel mee bemoeit. Wel lief van haar bedoelt, maar ik wil niet dat ze zich steeds verantwoordelijk voelt voor haar broertjes.
@Angelina: mooie kids. Ik hoor de opmerking drie kids op je dertigste zo das veel, ook regelmatig. Laat staan wat jij dan niet voor reactie's moet krijgen. Ik negeer het meestal maar. @Smoekie: welkom hier. Ik denk ook niet dat de leeftijd veel uit maakt. Mijn zussen zijn 10 en 12 jaar ouder. Je ziet nu ook steeds vaker samengestelde gezinnen waar nog een kindje bij komt. Dan is er ook vaak een leeftijdsverschil. Leeftijd zegt niks.
@Melanie....heb een jongen (9) en een meid (6) (zie album) en hij zou het liefste een broertje willen want hij ziet zich "later" al helemaal voetballen met hem, maar een zusje geeft ook niets zegt hij, dan let hij daar wel wat meer op zij het liefst een zusje om leuk met de poppen te spelen e.d. maar ook zij zegt dat het niets uitmaakt als zij of hij maar "lief" is....
Bedankt dames, ik ben ook trots op de kinders O even voor het lijstje: Oudste zoon heet Sten 8) Hoe ziet jullie huishouden eruit trouwens? Ik bedoel: Vaste dingen doen op vaste dagen? Zijn jullie poetsmiepen , hoe vaak wassen jullie ? Ik ben geen poetsmiep volgens mij. Ik doe de dingen die ik noodzakelijk acht voor die dag. Wel iedere dag stofzuigen, vaatwasser, wassen, strijken, opruimen, koken, kids verzorgen ( Hoe hou ik eigenlijk tijd over voor de pc :-k ) Maar net zoals ramen lappen bijvoorbeeld en gordijnen wassen, dat doe ik dus niet vaak Hebben jullie allemaal een baan? ( Betaalde bedoel ik ) en is dat goed te combineren? Ik ben vorig jaar gestopt met werken om voor de kids te zorgen. Ik werkte in de Jeugdzorg als cliéntondersteuner, maar vond het toch heel zwaar worden, waarna ik besloten heb om voorlopig te stoppen daarmee. Ik ga strijken 8) Angelina
Hoi Angelina, ik ben dus absoluut geen ster in huishouden.. In ons huis kun je ook altijd duidelijk zien dat hier geleeft wordt. Het is wel schoon, maar je moet goed kijken waar je je voeten neer zet anders struikel je misschien over speelgoed.. Ik heb geen vaste poetsmomenten... Maar zondagavond strijk ik meestal als op de Duitse tv de Tatort is... En verder gebeurt alles tussendoor. Eens in de 2 weken heb ik voor 4 uur een hulp in de huishouding die badkamer en wc grondig doet, afstoft en stofzuigt. Voor de rest hou ik het gewoon tussendoor bij. Ramen lappen doet de glazenwasser eens in de 6 weken, maar alleen de buitenkant. Veel dingen doe ik 's avonds als de kids naar bed zijn en ik ongestoord mijn gang kan gaan. Bovendien ben ik een avondmens en barst 's avonds van de energie. Sta soms eht om middernacht hier de vloer te dweilen . Momenteel heb ik natuurlijk verlof, dus doe ik meer dingen ook overdag, maar normaal werk ik 3 dagen in de week in het voortgezet onderwijs als juf Duits. Ik heb nu ook de strijkmand naar beneden gehaald met het doel in de loop van de (rest van de )dag te strijken. Gister kwam het er niet van omdat Milyan erg last had van krampjes.. Maar ik hoor hem alweer, dus dat wordt nu dus nog ff niks... Groetjes, Melanie
hoihoi, ik ben absoluut geen schoonmaak miep haha maar stofzuig en dweil wel elke dag (dweilen s avonds als kids op bed liggen) ramen lappen probeer ik 1x in de week te doen aangezien de jongste het leuk vind om op de vensterbank te klimmen en dr zus uit te zwaaien met dr handjes tegen het raam haha je kan heir ook goed zien dat er geleefd word en dat maakt me ook echt niet uit wel heb ik een speciale speelgoed hoek met kist waar ze zelf de speelgoed in moeten leggen voordat ze naar bed gaan. strijken doe ik misschien 1x per maand komt meestal kreukvrij uit de droger wassen doe ik elke dag wel en de afwas gaat na het eten meteen hoppa de vaatwasser in en moet eerlijk toegeven de laatste dagen heb ik bijna nergens meer fut voor dus helpt manlief gelukkig mee en gordijnen hoef ik niet te wassen heb ik namenlijk niet heb een rolluik voor me ramen en overdag lekker helemaal omhoog lekker veel licht binnen en dan s avonds gaat ie naar beneden groetjes joyce
ik was wel een schoonmaak miep ...maar na mijn 2 jongens ben ik dat aardig afgeleerd!Het had totaal geen zin..had ik net gestozuigd en kwamen zij even wat drinken alles weeer onder het zand ... Nee overdag doe ik nu vanaales met de mjongens en s'avonds stofzuig en dweil ik...3 keer in de week de wc...1 keer per 2 weken de ramen doe ik in het weekend als papa ze meeneemt of bezig houd...regelmatg boven..ach ja het werkt prima zo en als er mensen komen krijg ik toch altijd een complimentje zo van zo meid 3 kindjes en dan zo je huisie....en het ruikt zo lekker..mijn geheim zeg ik dan...gewoon wat wasmiddel opstofzuigen en iedere dag hangt als ik gezogen heb dat geurtje in huis... Beneden ramen zemen doe ik regelmatig en houd het ook bij met glassex 8) zo ook de tv We kunnen af en toe niet eens meer kijken door de dingen die ze aanwijzen met bv Dora... Strijken is nog steeds erg favoriet NOT maar doe ik na elke wasbeurt zo hou ik het bij...anders doe ik het nooit Ach ja vind het heerlijk en wil er nog steeds graag 4 als het me gegeven wordt.... 8) En die mensen van ik vind het zo zwaar die ken ik genoeg... werk op een KDV en zie genoeg Greets Monique
Melanie, 33, moeder van Maura (9), Myron (7), Meallán (2 ½), Milyan (geb. 20-07-2007) Redone (Renate), 31, moeder van Danielle (, Manon (6), Sven (3), zwanger van 4e Meiske74, 31, moeder van Stijn (6), Eva (4), Kas (2 ½), zwanger van 4e Joyce26, 26, moeder van Samantha (4 ½), Priscilla (2 ½), zwanger van 3e, stiefmoeder van Johan (8 ) en Jaco (10) Ramona, 28, moeder van Rick (6), Kimberly (4), Mark (20 maanden) en Lisetten (3maanden) Linda, 27, moeder van Kelsey (5), Damiën (2) en Jayden (4,5 maanden) Naja, 31, moeder van Michelle (7), Frederique (6) en Danika (4 maanden) HeidiS, 33, Merel (7), Niels (5) en Fabian (3) Iloon, 26, moeder van Glenn (9), Serena (2,5), zwanger van de 3e Nynke, 29, moeder van Sterre (4,5)en Ysa (2), zwanger van de 3e Kaykekay (Cathy), 39, 3 kinderen, zwanger van de 4e Mams34 (Natasja), 34, moeder van Sade (15), Delano (12), Luca (4) en zwanger van de 4e Crisje, 37, 3 zoons, 1 dochter Kelly,33, 2 zoons (12 en 9), zwanger van de 3e Ruby28, 29, moeder van Fabian (8 ), Anwar (6) en zwanger van de 3e Engel25, moeder van 2 (eigen) en 2 (van partner), zwanger van 3e cq 5e DutchAngel, 22, moeder van John (6), Stefano (2) en Naomi (06-08-07) Tari, 28, moeder van Angelus (3,5), Zefanja (21 maanden) en zwanger van de 3e Liesje37, 37, moeder van Michel (11), Jeffrey (9), Renzo (2) en zwanger van de 4e Chaya, 35, moeder van Amanda (14) en Joy (6), van partner Jessica (18 )en Rebecca (14) en samen Brandon en Dylan (geb juni 2007) Prisenkids (Priscilla), 22, moeder van Brenda (5), Justin (3), Indigo (16 maanden) en zwanger van de 4e Randi, moeder van 2 kinderen, zwanger van de 3e en de 4e moontjejl (Monique), 31, moeder van Jeroen (4), Lars (2) en Rens (3 maanden) Angelina, 30, moeder van Chrissy (8 ) en Annada (3) en Sten (5) en Yvar (10 maanden), zwanger van de 5e Ichtus, 27, moeder van Jurian (4) en Lisa (2), zwanger van de 3e Diddl, 27, moeder van 3 meisjes Patries38, 39, moeder van Matthijs (6), Lucas (4) en Norah-Lynn (2 maanden) Sima Mamalu, 35, moeder van 1 dichter (13) en 3 zoons (10, 20m en 9m), zwanger van de 5e Bahar, 35, moeder van 3 zoons (16, 11 en 2) Smoekie, 35, moeder van een zoon (9) en een dochter (6), zwanger van de 3e We hebben in totaal: 88 kinderen, 6 stiefkinderen en er worden nog 19 babies verwacht![/quote]
Grmblgrmlb Moest vandaag met Myron naar de zwemles en uiteraard moeten Meallán en Milyan dan mee. Maura blijft thuis, want zij gaat dan even later naar volleybal. En wat blijkt? Alle kinderstoeltjes (behalve de Maxi-Cosi) zaten nog in Mario's auto omdat hij afgelopen vrijdag met ze naar de dierentuin in Amersfoort is geweest! Waarom denken mannen niet ook eens verder vooruit dan alleen de komende 5 minuten?
Hallo, Hier ook niet echt een schoonmaakmiep, maar ik probeer zoveel mogelijk het huis aan kant te houden en heb ook wel een vast ritme in de dag. Iedere dag draai ik 1 wasmachine, stofzuig ik en maak ik de wc's schoon. Voor de rest probeer ik elke dag in ieder geval een half uur tot een uur vrij te maken om iets schoon te maken, de ene keer de ramen, dan af stoffen, of de badkamer doen. Dweilen meestal 3 of 4 keer per week. Ik deed altijd op zondagochtend alles in één keer (ik weet het ik ben niet goed wijs), maar dan is mijn man thuis en kon ik lekker mijn gang gaan. Nu doe ik dat niet meer, omdat ik die tijd wil besteden aan leuken dingen doen samen, maar heb ik het eerder genoemd schema ingesteld en het bevalt mij prima. Oh en MelanieM: Danika is inmiddels 5 maanden (gaat zo hard). gr. Naja
Melanie, 33, moeder van Maura (9), Myron (7), Meallán (2 ½), Milyan (geb. 20-07-2007) Redone (Renate), 31, moeder van Danielle (, Manon (6), Sven (3), zwanger van 4e Meiske74, 31, moeder van Stijn (6), Eva (4), Kas (2 ½), zwanger van 4e Joyce26, 26, moeder van Samantha (4 ½), Priscilla (2 ½), zwanger van 3e, stiefmoeder van Johan (8 ) en Jaco (10) Ramona, 28, moeder van Rick (6), Kimberly (4), Mark (20 maanden) en Lisetten (3maanden) Linda, 27, moeder van Kelsey (5), Damiën (2) en Jayden (4,5 maanden) Naja, 31, moeder van Michelle (7), Frederique (6) en Danika (5 maanden) HeidiS, 33, Merel (7), Niels (5) en Fabian (3) Iloon, 26, moeder van Glenn (9), Serena (2,5), zwanger van de 3e Nynke, 29, moeder van Sterre (4,5)en Ysa (2), zwanger van de 3e Kaykekay (Cathy), 39, 3 kinderen, zwanger van de 4e Mams34 (Natasja), 34, moeder van Sade (15), Delano (12), Luca (4) en zwanger van de 4e Crisje, 37, 3 zoons, 1 dochter Kelly,33, 2 zoons (12 en 9), zwanger van de 3e Ruby28, 29, moeder van Fabian (8 ), Anwar (6) en zwanger van de 3e Engel25, moeder van 2 (eigen) en 2 (van partner), zwanger van 3e cq 5e DutchAngel, 22, moeder van John (6), Stefano (2) en Naomi (06-08-07) Tari, 28, moeder van Angelus (3,5), Zefanja (21 maanden) en zwanger van de 3e Liesje37, 37, moeder van Michel (11), Jeffrey (9), Renzo (2) en zwanger van de 4e Chaya, 35, moeder van Amanda (14) en Joy (6), van partner Jessica (18 )en Rebecca (14) en samen Brandon en Dylan (geb juni 2007) Prisenkids (Priscilla), 22, moeder van Brenda (5), Justin (3), Indigo (16 maanden) en zwanger van de 4e Randi, moeder van 2 kinderen, zwanger van de 3e en de 4e moontjejl (Monique), 31, moeder van Jeroen (4), Lars (2) en Rens (3 maanden) Angelina, 30, moeder van Chrissy (8 ) en Annada (3) en Sten (5) en Yvar (10 maanden), zwanger van de 5e Ichtus, 27, moeder van Jurian (4) en Lisa (2), zwanger van de 3e Diddl, 27, moeder van 3 meisjes Patries38, 39, moeder van Matthijs (6), Lucas (4) en Norah-Lynn (2 maanden) Sima Mamalu, 35, moeder van 1 dichter (13) en 3 zoons (10, 20m en 9m), zwanger van de 5e Bahar, 35, moeder van 3 zoons (16, 11 en 2) Smoekie, 35, moeder van een zoon (9) en een dochter (6), zwanger van de 3e We hebben in totaal: 88 kinderen, 6 stiefkinderen en er worden nog 19 babies verwacht!
Oh wat leuk ik wil ook wel in het lijstje als het kan Nathalie1973 34 moeder van Michelle(12),Jamie(9),Max(5),zwanger van de 4e
Morgûh dames, Nathalie, leuk, nog meer grote gezinnen Ik kom later even wat uitgebreider terug, ga nu even zoontje uit bed plukken en verzorgen