Grote gezinnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MelanieM, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ja idd staat zo raar he een jongetje in meisjeskleding hahaha heb van een vriendin die ik 6mnd niet had gezien 2 dozen met jongenskleding gehad toen ze hoorde dat we alleen meisjeskleding hadden superlief natuurlijk en meer dan welkom :d
    en idd 2 troste zussen vooral de jongste die kan hem maar niet met rust laten zodra die een kickje geeft staat ze al bij de wieg en roept dan meteen mamaaaaaa baby wakker zo lief en de jongens hebben hun kleine broertje helaas alleen nog maar op de foto gezien maar hopenlijk komt daar snel verandering in.
    en een jongensnaam hebben we gelukkig altijd al gehad vanaf het moment dat ik zwanger was van de oudste dus dat was makkenlijk gelukkig alleen een kennis van ons had geboortekaartjes gemaakt in meisjes stijl gelukkig is me zwager zo lief dat hij nu de kaartjes heeft gemaakt.
    en wat zag ik nou is damian de 100ste baby hier?
    groetjes joyce

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hoihoi,
    Ik weet niet wat precies onder "groot"gezin wordt verstaan, maar ik ben bijna 3 weken geleden moeder geworden van ons tweede en derde kindje.
    We hebben al een dochter, Isa, van 2 1/2 en nu zijn we dus de trotse ouders geworden van Chris en Tijn, een 1-eiige tweeling, geboren op 26-8-07.
    Veel ervaring als moeder van een groter gezin heb ik dus nog niet, maar graag wissel ik hier met jullie ervaringen uit!
    Ik heb geen tijd om alles terug te lezen, maar als jullie het goed vinden, probeer ik vanaf hier een beetje mee te beppen.
    Liefs noor

3. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    noor@ gewoon lekker mee beppen hoor...jij heb nu ook een groot gezin he..hoe gaat het met jouw smurfjes??? al beetje gewend ?

joyce@ nog gefeliciteerd met damian......mooi lief mannetje hoor

vraag mij ook af of Liesje37 en PrisenKids al bevallen zijn?

hier komen we langzaam in een beetje ritme....
    en doet hij het erg goed....buiten de darmp krampies..maar ik gebruik sins een week sab simplex werkt echt goed een echte aanrader
    gister heeft levi zijn gehoortest gehad en was met glans geslaagd. \:D/

ben zo trots haha

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sorry meiden, hier weer een reactie van mij. Ik heb een rot week achter de rug en had even geen zin om te veel te reageren. Maar we zijn er weer. hier verder weinig bijzonderheden. Hoop dat beeb zich snel laat zien. ben erg nieuwschierig en ongeduldig aan het worden.

@Kelly: dat ritme komt echt langzaam wel weer.

@Noor: welkom hier. Gaat alles goed met je jongens?

@Jocye: gefeliciteerd met Damian. Wat een verrassingsbaby was hij zeg!

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Haihai,

Met mij en de jongens gaat het goed. Ze zijn hard aan het groeien. Isa vindt haar broertjes erg lief en vindt het leuk om mee te helpen en te kijken en kusjes te geven.
    Ik ben nog druk met voedingen en het vinden van een ritme, maar dat gaat vast goedkomen.

@Kelly: wat is sab simplex? en waar is dat verkrijgbaar? (gebruikte zelf cinababy bij Isa, maar iets anders helpt wellicht beter?)

@ Nynke: succes met de laatste loodjes!

6. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    Noor28@ fijn dat de jongens het zo goed doen hoor....geniet er maar lekker van ...ondanks dat het soms wel aanpoten voor je zal zijn.
    sab simplex is bijna net zoiets als cina baby ...bij de een werkt cina baby en bij de ander sab simplex (is uit testen welke beter werkt ) er is ook een forum op deze site over sab simplex

http://www.zwangerschapspagina.nl/ptopic18183.html

..hier werkt het top...je kan het alleen maar in duitsland halen...maar ik doe het online bestellen... kijk maar even op de site..
    http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html

Nynke@ hopelijk hoef je niet lang meer te wachten...wens je iedergeval veel succes...

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Melanie, 33, moeder van Maura (9), Myron (7), Meallán (2 ½), Milyan (geb. 20-07-2007)
    Redone (Renate), 31, moeder van Danielle (, Manon (6), Sven (3), zwanger van 4e
    Meiske74, 31, moeder van Stijn (6), Eva (4), Kas (2 ½), zwanger van 4e
    Joyce26, 26, moeder van Samantha (4 ½), Priscilla (2 ½), Damian (sep.07), stiefmoeder van Johan (8 ) en Jaco (10)
    Ramona, 28, moeder van Rick (6), Kimberly (4), Mark (20 maanden) en Lisetten (3maanden)
    Linda, 27, moeder van Kelsey (5), Damiën (2) en Jayden (4,5 maanden)
    Naja, 31, moeder van Michelle (7), Frederique (6) en Danika (5 maanden)
    HeidiS, 33, Merel (7), Niels (5) en Fabian (3)
    Iloon, 26, moeder van Glenn (9), Serena (2,5), zwanger van de 3e
    Nynke, 29, moeder van Sterre (4,5)en Ysa (2), zwanger van de 3e
    Kaykekay (Cathy), 39, 3 kinderen, zwanger van de 4e
    Mams34 (Natasja), 34, moeder van Sade (15), Delano (12), Luca (4) en zwanger van de 4e
    Crisje, 37, 3 zoons, 1 dochter
    Kelly,33, 3 zoons (12 en 9 en sep.'07[ Levi])
    Ruby28, 29, moeder van Fabian (8 ), Anwar (6) en zwanger van de 3e
    Engel25, moeder van Gaudy (8) en Boaz (5) en 2 (van partner), zwanger van 3e cq 5e
    DutchAngel, 22, moeder van John (6), Stefano (2) en Naomi (06-08-07)
    Tari, 28, moeder van Angelus (3,5), Zefanja (21 maanden) en zwanger van de 3e
    Liesje37, 37, moeder van Michel (11), Jeffrey (9), Renzo (2) en zwanger van de 4e
    Chaya, 35, moeder van Amanda (14) en Joy (6), van partner Jessica (18 )en Rebecca (14) en samen Brandon en Dylan (geb juni 2007)
    Prisenkids (Priscilla), 22, moeder van Brenda (5), Justin (3), Indigo (16 maanden) en zwanger van de 4e
    Randi, moeder van 2 kinderen, zwanger van de 3e en de 4e
    moontjejl (Monique), 31, moeder van Jeroen (4), Lars (2) en Rens (3 maanden)
    Angelina, 30, moeder van Chrissy (8 ) en Annada (3) en Sten (5) en Yvar (10 maanden), zwanger van de 5e
    Ichtus, 27, moeder van Jurian (4) en Lisa (2), zwanger van de 3e
    Diddl, 27, moeder van 3 meisjes
    Patries38, 39, moeder van Matthijs (6), Lucas (4) en Norah-Lynn (2 maanden)
    Sima Mamalu, 35, moeder van 1 dichter (13) en 3 zoons (10, 20m en 9m), zwanger van de 5e
    Bahar, 35, moeder van 3 zoons (16, 11 en 2) en zwanger van de 4e
    Smoekie, 35, moeder van een zoon (9) en een dochter (6), zwanger van de 3e
    Nathalie1973, 34, moeder van Michelle(12),Jamie(9),Max(5),zwanger van de 4e
    Amber1978, 28, moeder van Thomas (6) en Lieke (4), zwanger van de 3e (Jesse)
    Pendrag, 36. moeder van Jarissa (6 maanden) en 4 kinderen van partner
    Marion70: moeder van 3 zoons (15, 12, 2) en een dochter (14), zwanger van de 5e
    Noor28: moeder van Isa (2 1/2) en Chris en Tijn (Aug. '07)

We hebben in totaal: 103 kinderen, 10 stiefkinderen en er worden nog 21 babies verwacht![/quote]

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Noor, in Duitsland hebben zo ook iets dat heet Lefax en dat gebruik ik altijd. Helpt tegen gasvorming.

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Las net dat Priscilla vandaag wordt ingeleidt.......Kindje 104 op de lijst komt eraan!

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    las het verkeerd :oops: 't is volgende week donderdag

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Kelly / Melanie: thanks, ga me er eens in verdiepen!

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    goeiemorgen allemaal,
    noor van harte gefeliciteerd nog met je 2 mannetjes.
    hier gaat alles zn gangetje alleen is damian verkouden kon ook niet uit blijven allebij zn zussen zijn ook verkouden en hoesten en ikzelf inmiddels ook maar vind het zo sneu hij is nog zo klein hihi
    met mij gaat verder alles prima voel me super geen last meer van me wond ( tenzij ik teveel doe dan word ik teruggefloten door me lichaam) me huishouden is weer lekker op orde en moet zeggen dat het me makkenlijker afgaat dan toen me jongste dochter geboren was.
    Me mannetje zei elke keer dat het genoeg was zo het gezinnetje maar hij is omgedraaid als een blad aan een boom gisterenavond zei die ineens lieverd als jij het wil wil ik er toch ook nog wel een kleintje bij :d ik gelijk helemaal blij hahaha
    ookal zei ik toen ik zwanger was van damian en na de bevalling dat het van mij niet meer hoefde voorlopig vind ik het toch wel heerlijk hoor een groot gezin.
    Ook de jongens hebben hun broertje gezien en de oudste zei mama ik vind dat ik een knap broertje heb en daar kwamen mama dr waterlanders aan haha daar heb ik nog wel last van bij het minste geringste kan ik uitbarsten in tranen jullie ook?
    iedereen die nog moet bevallen heel veel succes dat jullie je mooie wondertje maar lekker snel in jullie armen mogen houden.
    groetjes joyce

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen Dames, hier is alles nog rustig. Het rommeld wel maar dat had ik bij de tweede ook en toen duurde het nog een hele tijd.
    Ik merk wel dat de oudste nu heel ongeduldig word. Ze praat steeds tegen mijn buik dat de baby moet komen en vraagt elke ochtend of hij er al is. Ik kan zelf ook niet wachten, al vind ik het wel erg spannend. Ik heb nu een mooi ritme op de dag zelf met het halen en brengen naar school etc en dan straks zo'n kleintje erbij, ik ben benieuwd hoe het dan gaat. Maar het komt vast goed.

Hoe is het met alle mama's en nieuwe beebs?

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Nynke: tja joh, ik kan me voorstellen dat je het wachten zat begint te worden! Nog eventjes!

Joyce: ja, hier komen de waterlanders ook sneller dan anders, al valt het me nog mee. Ik noem mezelf emotioneel incontinent ;)

Hier alles oke, de routine begint er een beetje in te komen en wel heeeel erg fijn dat het toch nog een beetje lekker weer is! Oke, ben wel een beetje moe, maar ach, dat hoort erbij toch?

Fijne zondag allemaal nog!

Liefs Noor

15. Anique

Anique Niet meer actief

Ik ben nog maar net zwanger van m'n eerste maar op zich zou ik ook wel 3 of 4 kinderen willen.. Is dat een groot gezin? Lijkt me heel gezellig. Ik vond het met mijn twee zusjes altijd heel erg leuk.Twee kinderen vind ik toch wat weinig.. maar goed, moet natuurlijk ook maar afwachten of het allemaal wel kan.

16. Anique

Anique Niet meer actief

Ik ben nog maar net zwanger van m'n eerste maar op zich zou ik ook wel 3 of 4 kinderen willen.. Is dat een groot gezin? Lijkt me heel gezellig. Ik vond het met mijn twee zusjes altijd heel erg leuk.Twee kinderen vind ik toch wat weinig.. maar goed, moet natuurlijk ook maar afwachten of het allemaal wel kan.

17. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    wij zijn ook met zijn zessen.ook 4 kids,melissa(17-11-1998)scott(22-2-2001) sharon(9-8-2003) en rebecca (5-10-2006) maar nu stoppen we ermee.ben nu toe aan de momenten dat ze op een gegeven moment allemaal op school zijn,allemaal zindelijk etc.maar gelukkig heb ik rebecca nog thuis.....dus kan nog genieten van haar nu ze nog klein is.

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Melanie, 33, moeder van Maura (9), Myron (7), Meallán (2 ½), Milyan (geb. 20-07-2007)
    Redone (Renate), 31, moeder van Danielle (, Manon (6), Sven (3), zwanger van 4e
    Meiske74, 31, moeder van Stijn (6), Eva (4), Kas (2 ½), zwanger van 4e
    Joyce26, 26, moeder van Samantha (4 ½), Priscilla (2 ½), Damian (sep.07), stiefmoeder van Johan (8 ) en Jaco (10)
    Ramona, 28, moeder van Rick (6), Kimberly (4), Mark (20 maanden) en Lisetten (3maanden)
    Linda, 27, moeder van Kelsey (5), Damiën (2) en Jayden (4,5 maanden)
    Naja, 31, moeder van Michelle (7), Frederique (6) en Danika (5 maanden)
    HeidiS, 33, Merel (7), Niels (5) en Fabian (3)
    Iloon, 26, moeder van Glenn (9), Serena (2,5), zwanger van de 3e
    Nynke, 29, moeder van Sterre (4,5)en Ysa (2), zwanger van de 3e
    Kaykekay (Cathy), 39, 3 kinderen, zwanger van de 4e
    Mams34 (Natasja), 34, moeder van Sade (15), Delano (12), Luca (4) en zwanger van de 4e
    Crisje, 37, 3 zoons, 1 dochter
    Kelly,33, 3 zoons (12 en 9 en sep.'07[ Levi])
    Ruby28, 29, moeder van Fabian (8 ), Anwar (6) en zwanger van de 3e
    Engel25, moeder van Gaudy (8) en Boaz (5) en 2 (van partner), zwanger van 3e cq 5e
    DutchAngel, 22, moeder van John (6), Stefano (2) en Naomi (06-08-07)
    Tari, 28, moeder van Angelus (3,5), Zefanja (21 maanden) en zwanger van de 3e
    Liesje37, 37, moeder van Michel (11), Jeffrey (9), Renzo (2) en zwanger van de 4e
    Chaya, 35, moeder van Amanda (14) en Joy (6), van partner Jessica (18 )en Rebecca (14) en samen Brandon en Dylan (geb juni 2007)
    Prisenkids (Priscilla), 22, moeder van Brenda (5), Justin (3), Indigo (16 maanden) en zwanger van de 4e
    Randi, moeder van 2 kinderen, zwanger van de 3e en de 4e
    moontjejl (Monique), 31, moeder van Jeroen (4), Lars (2) en Rens (3 maanden)
    Angelina, 30, moeder van Chrissy (8 ) en Annada (3) en Sten (5) en Yvar (10 maanden), zwanger van de 5e
    Ichtus, 27, moeder van Jurian (4) en Lisa (2), zwanger van de 3e
    Diddl, 27, moeder van 3 meisjes
    Patries38, 39, moeder van Matthijs (6), Lucas (4) en Norah-Lynn (2 maanden)
    Sima Mamalu, 35, moeder van 1 dichter (13) en 3 zoons (10, 20m en 9m), zwanger van de 5e
    Bahar, 35, moeder van 3 zoons (16, 11 en 2) en zwanger van de 4e
    Smoekie, 35, moeder van een zoon (9) en een dochter (6), zwanger van de 3e
    Nathalie1973, 34, moeder van Michelle(12),Jamie(9),Max(5),zwanger van de 4e
    Amber1978, 28, moeder van Thomas (6) en Lieke (4), zwanger van de 3e (Jesse)
    Pendrag, 36. moeder van Jarissa (6 maanden) en 4 kinderen van partner
    Marion70: moeder van 3 zoons (15, 12, 2) en een dochter (14), zwanger van de 5e
    Noor28: moeder van Isa (2 1/2) en Chris en Tijn (Aug. '07)
    Angie, 37, moeder van Melissa (8 ), Scott (6), Sharon (4) en Rebecca (1)

We hebben in totaal: 107 kinderen, 10 stiefkinderen en er worden nog 21 babies verwacht!

19. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Angie, welkom. Jouw kids hebben dezelfde samenstelling als bij mij thuis. ik ben de oudste, dan komt mijn broer en dan nog twee zussen... Hoe vindt Scott het tussen al die meiden?

Zelf heb ik één dochter en drie zoons, maar mijn dochter is de oudste. Ze vond het eerst jammer dat de 4e weer een jongen bleek te zijn, maar nu is ze er trots op dat ze heel speciaal is als enige meid.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Angie: welkom hier.

Hier rommeld het al dagen maar doorzetten ho maar. :(
    Ach, ik mag niet klagen ben nog niet eens over tijd.

Verder alles goed bij iedereen?

Deel Deze Pagina