Nynke, ook als je niet overtijd bent mag je best klagen, hoor! Priscilla wordt morgen ingeleidt. Hier gaat alles prima. Milyan heeft Maandag de eerste prikjes gehad. Hij heeft een beetje verhoging gekregen, maar verder ging het goed. Hij heeft nu de leeftijd dat hij steeds meer wakker is en om zich heen kijkt. so sweet ! Hij kijkt dan echt vol verbazing om zich heen. Groetjes
@Nynke: vind ook dat je best mag klagen hoor, af en toe dan De laatste weken zijn gewoon zwaar! Succes dus met de laatste loodjes! Hopelijk dient je kleintje zich vlug aan!
20 september is mijn vierde kindje geboren hij heet Lucas en weegt 3300gram en is 50 cm. hij is met de keizersnee geboren (vierde keer) deze keer was alles vekleefd en duurde het een uur voordat hij uit mijn buik gehaald kon worden en het dicht maken duurde een uur en een kwatier ze hebben me onder algehele narcose gebracht want de ruggenprik was aan het uitwerken. gelukkig gaat nu alles goed met ons en kan ik volop genieten van mijn kleine mannetje
Melanie, 33, moeder van Maura (9), Myron (7), Meallán (2 ½), Milyan (geb. 20-07-2007) Redone (Renate), 31, moeder van Danielle (, Manon (6), Sven (3), zwanger van 4e Meiske74, 31, moeder van Stijn (6), Eva (4), Kas (2 ½), zwanger van 4e Joyce26, 26, moeder van Samantha (4 ½), Priscilla (2 ½), Damian (sep.07), stiefmoeder van Johan (8 ) en Jaco (10) Ramona, 28, moeder van Rick (6), Kimberly (4), Mark (20 maanden) en Lisetten (3maanden) Linda, 27, moeder van Kelsey (5), Damiën (2) en Jayden (4,5 maanden) Naja, 31, moeder van Michelle (7), Frederique (6) en Danika (5 maanden) HeidiS, 33, Merel (7), Niels (5) en Fabian (3) Iloon, 26, moeder van Glenn (9), Serena (2,5), zwanger van de 3e Nynke, 29, moeder van Sterre (4,5)en Ysa (2), zwanger van de 3e Kaykekay (Cathy), 39, 3 kinderen, zwanger van de 4e Mams34 (Natasja), 34, moeder van Sade (15), Delano (12), Luca (4) en zwanger van de 4e Crisje, 37, 3 zoons, 1 dochter Kelly,33, 3 zoons (12 en 9 en sep.'07[ Levi]) Ruby28, 29, moeder van Fabian (8 ), Anwar (6) en zwanger van de 3e Engel25, moeder van Gaudy (8) en Boaz (5) en 2 (van partner), zwanger van 3e cq 5e DutchAngel, 22, moeder van John (6), Stefano (2) en Naomi (06-08-07) Tari, 28, moeder van Angelus (3,5), Zefanja (21 maanden) en zwanger van de 3e Liesje37, 37, moeder van Michel (11), Jeffrey (9), Renzo (2) en Lucas (Sep. '07) Chaya, 35, moeder van Amanda (14) en Joy (6), van partner Jessica (18 )en Rebecca (14) en samen Brandon en Dylan (geb juni 2007) Prisenkids (Priscilla), 22, moeder van Brenda (5), Justin (3), Indigo (16 maanden) en zwanger van de 4e Randi, moeder van 2 kinderen, zwanger van de 3e en de 4e moontjejl (Monique), 31, moeder van Jeroen (4), Lars (2) en Rens (3 maanden) Angelina, 30, moeder van Chrissy (8 ) en Annada (3) en Sten (5) en Yvar (10 maanden), zwanger van de 5e Ichtus, 27, moeder van Jurian (4) en Lisa (2), zwanger van de 3e Diddl, 27, moeder van 3 meisjes Patries38, 39, moeder van Matthijs (6), Lucas (4) en Norah-Lynn (2 maanden) Sima Mamalu, 35, moeder van 1 dichter (13) en 3 zoons (10, 20m en 9m), zwanger van de 5e Bahar, 35, moeder van 3 zoons (16, 11 en 2) en zwanger van de 4e Smoekie, 35, moeder van een zoon (9) en een dochter (6), zwanger van de 3e Nathalie1973, 34, moeder van Michelle(12),Jamie(9),Max(5),zwanger van de 4e Amber1978, 28, moeder van Thomas (6) en Lieke (4), zwanger van de 3e (Jesse) Pendrag, 36. moeder van Jarissa (6 maanden) en 4 kinderen van partner Marion70: moeder van 3 zoons (15, 12, 2) en een dochter (14), zwanger van de 5e Noor28: moeder van Isa (2 1/2) en Chris en Tijn (Aug. '07) Angie, 37, moeder van Melissa (8 ), Scott (6), Sharon (4) en Rebecca (1) We hebben in totaal: 108 kinderen, 10 stiefkinderen en er worden nog 20 babies verwacht!
Liesje gefeliciteerd. Wel heftig hoor vier keer een kz. Fijn dat alles nu goed gaat en ga maar lekker genieten. Beeb hier geniet ook nog van zijn warme plekje. Manlief denkt dat het vannacht gaat gebeuren. Ach, ik wacht (on)geduldig af. Fijn te lezen dat het met alle kindjes zo goed gaat. Hebben jullie nog foto's van jullie beebs?
Wat een lief koppie! En zo'n schattig kusmondje! Hoe vinden je andere kids het om zo'n klein babytje in huis te hebben?
de oudste 2 kids vinden het helemaal geweldig ze knuffelen Lucas maar houden hem ook af en toe vast en geven hem weleens een flesje. Renzo moest even wennen en in het ziekenhuis zei hij wel trost baby en wees dan naar het wiegje maar sinds we thuis zijn raakt hij Lucas voorzichtig aan of gaat bij hem kijken zelfs een kusje geven druft renzo nu.
Wat een mooi mannetje Liesje. Fijn dat je andere kids het zo leuk doen met Lucas. Manlief had geen gelijk, de beeb zit nog lekker warm bij mama. De voorweeen zijn wel flink aanwezig maar doorzetten doet het nog niet. Ach we wachten rustig af.
Dan hoop ik voor je dat hoemeer voorweeen je hebt deste minder naweeen. Zet m op met de laatste loodjes!
Nynke, is het nog gelukt in september of wordt het nu een oktoberbaby? Is ook leuk.. ik was drie jaar geleden 4 oktober uitgerekend, maar ben uiteindelijk pas 12 okotber bevallen...
Lief is dat, he, hoe de kleintjes ermee omgaan. Hier is Meallán ook altijd de eerste die ernaast staat als Milyan een kik geeft...
Hoi MelanieM, Nou,Scott is vaak erg aanwezig dus hij komt geen aandacht tekort maar vraagt soms negatieve aandacht,ik heb juist soms medelijden met de Sharon en Melissa,Rebecca nog niet die is nog te klein maar ik had van de week door dat als er iets met haar gebeurd wat ze niet leuk vind dan geeft ze een harde gil.... groetjes angelina
Hoi Hoi, het word echt een oktober baby. Ik heb nog even hoor. Ben pas de 11e uitgerekend. Gelukkig gisteren een dag zonder voorweeen. We zullen kijken wat de vk zegt donderdag.
hoi hoi ook hier een grooooot gezin momenteel ben ik schrik niet 27 jaar en moeder van 4 prachtige meiden en weer 13 weken zwanger van nummer 5 ikzelf kom uit een gezin met 5 en met partner ook erg gezellig groetjes nathalie
Nathalie: welkom hier. Heerlijk zo'n groot gezin. En 27 is een mooie leeftijd toch? Mensen hebben toch altijd wat te zeuren. Zo ben je te jong en zo weer te oud. Geniet gewoon lekker van je gezin en je zwangerschap.
Welkom Nathalie! Leuk hoor zo'n "hok vol"! Nynke meis, geen septemberbaab meer geworden zie ik, nou, dan maar een vroege oktoberbaby?!?! Chris en Tijn doen mee aan de baby van de maand verkiezing, dus als jullie zin hebben om te stemmen?! http://www.zwangerschapspagina.nl/babyvdmaand.php