Hoi Nathalie! wat leuk 4 meiden! En de 5e onderweg! Word later vast gezellig voor je partner als jullie allemaal tegelijkertijd ongesteld zijn ! En hoeveel badkamers hebben jullie? Groetjes, Melanie
1 Melanie, 33, moeder van Maura (9), Myron (7), Meallán (2 ½), Milyan (geb. 20-07-2007) 2 Redone (Renate), 31, moeder van Danielle (, Manon (6), Sven (3), zwanger van 4e 3 Meiske74, 31, moeder van Stijn (6), Eva (4), Kas (2 ½), zwanger van 4e 4 Joyce26, 26, moeder van Samantha (4 ½), Priscilla (2 ½), Damian (sep.07), stiefmoeder van Johan (8 ) en Jaco (10) 5 Ramona, 28, moeder van Rick (6), Kimberly (4), Mark (20 maanden) en Lisetten (3maanden) 6 Linda, 27, moeder van Kelsey (5), Damiën (2) en Jayden (4,5 maanden) 7 Naja, 31, moeder van Michelle (7), Frederique (6) en Danika (5 maanden) 8 HeidiS, 33, Merel (7), Niels (5) en Fabian (3) 9 Iloon, 26, moeder van Glenn (9), Serena (2,5), zwanger van de 3e 10 Nynke, 29, moeder van Sterre (4,5)en Ysa (2), zwanger van de 3e 11 Kaykekay (Cathy), 39, 3 kinderen, zwanger van de 4e 12 Mams34 (Natasja), 34, moeder van Sade (15), Delano (12), Luca (4) en zwanger van de 4e 13 Crisje, 37, 3 zoons, 1 dochter 14 Kelly,33, 3 zoons (12 en 9 en sep.'07[ Levi]) 15 Ruby28, 29, moeder van Fabian (8 ), Anwar (6) en zwanger van de 3e 16 Engel25, moeder van Gaudy (8) en Boaz (5) en 2 (van partner), zwanger van 3e cq 5e 17 DutchAngel, 22, moeder van John (6), Stefano (2) en Naomi (06-08-07) 18 Tari, 28, moeder van Angelus (3,5), Zefanja (21 maanden) en zwanger van de 3e 19 Liesje37, 37, moeder van Michel (11), Jeffrey (9), Renzo (2) en Lucas (Sep. '07) 20 Chaya, 35, moeder van Amanda (14) en Joy (6), van partner Jessica (18 )en Rebecca (14) en samen Brandon en Dylan (geb juni 2007) 21 Prisenkids (Priscilla), 22, moeder van Brenda (5), Justin (3), Indigo (16 maanden) en zwanger van de 4e 22 Randi, moeder van 2 kinderen, zwanger van de 3e en de 4e 23 moontjejl (Monique), 31, moeder van Jeroen (4), Lars (2) en Rens (3 maanden) 24 Angelina, 30, moeder van Chrissy (8 ) en Annada (3) en Sten (5) en Yvar (10 maanden), zwanger van de 5e 25 Ichtus, 27, moeder van Jurian (4) en Lisa (2), zwanger van de 3e 26 Diddl, 27, moeder van 3 meisjes 27 Patries38, 39, moeder van Matthijs (6), Lucas (4) en Norah-Lynn (2 maanden) 28 Sima Mamalu, 35, moeder van 1 dichter (13) en 3 zoons (10, 20m en 9m), zwanger van de 5e 29 Bahar, 35, moeder van 3 zoons (16, 11 en 2) en zwanger van de 4e 30 Smoekie, 35, moeder van een zoon (9) en een dochter (6), zwanger van de 3e 31 Nathalie1973, 34, moeder van Michelle(12),Jamie(9),Max(5),zwanger van de 4e 32 Amber1978, 28, moeder van Thomas (6) en Lieke (4), zwanger van de 3e (Jesse) 33 Pendrag, 36. moeder van Jarissa (6 maanden) en 4 kinderen van partner 34 Marion70: moeder van 3 zoons (15, 12, 2) en een dochter (14), zwanger van de 5e 35 Noor28: moeder van Isa (2 1/2) en Chris en Tijn (Aug. '07) 36 Angie, 37, moeder van Melissa (8 ), Scott (6), Sharon (4) en Rebecca (1) 37 Mamaatjevan4 (Nathalie), 27, moeder van 4 meiden, zwanger van de 5e We hebben in totaal: 112 kinderen, 10 stiefkinderen en er worden nog 21 babies verwacht![/quote]
Gemiddeld hebben we 3,02 kinderen. Stiefkinderen en de nog te verwachten babies mee getelt zelfs 3,86.... Hoezo vergrijzing?
ja, hij heet Mario en onze achternaam begint ook met een M. In totaal hebben we 11 voornamen met M: Mario J.P. Melanie A. Miriam Maura A.P. Myron F. Martinus Meallán Miles Maximilian Milyan Mijo P. Dus 3x ook de 3e naam met M en 3x de 3e naam met P, bovendien beginnen alle roepnamen van de jongens met M en eindigen op N. en dan past het allemaal nog in ons magisch vierkant: M A M F M J M A P J, er is goed over nagedacht
Hallo meiden, Ik heb een zoontje Damian wij zouden graag 3 kids willen. Ik ben zelf 18 jaar toen Damian geboren werd was ik nog 17. Mijn vriend en ik komen zelf uit een gezin met 4 kinderen. Liefs, Bianca18
MANNEN! FF vuur spugen, hoor! Mario zat gisteren Milyan de laatste fles te geven in bed terwijl ik nog de boel aan het opruimen was beneden. Toen kroop ik ook in bed en zei dat ik moe was. Maar Mario had Rayman is laat op de tv en dat vind ik erg leuk. Dus hij zegt: ALs jij dan toch nog kijkt kun jij dan niet de laaste druppels erin gooien. Ik heb er niet op gereageerd en dacht bekijk jij het maar. Dus Mario heeft dan Milyan in zijn bed gelegd en ging slapen. Maar ja, Milyan sliep niet en toen hij begon te jengelen ben ik gaan kijken. Mario had hem gewoon zo in bed gepleurd ipv in de babysleep op zijn zij te leggen en lekker in te bakeren. Ik kwaad natuurlijk, want zo gaat Milyan natuurlijk niet slapen en bovendien loopt ie dan ook nog de kans dat hij zich helemaal onderspuugd zo vlak na de fles. Dus ik heb hem gewoon goed neergelegd op zijn zij en hij viel in slaap. Maaaaar, vanacht om 3 uur werd hij dus wakker, huilend. Wat bleek... slaapzak nat, pyjama nat, rompertje nat .... Mario had hem geen schone luier aan gedaan want hij had hem immers om 9 uur pas een schone luier aangedaan. Dus moest ik hem dus vanacht van top tot teen omkleden. Heb ik gewoon in de slaapkamer gedaan met licht aan en al... en Mario? Lag gewoon te snurken en heeft er niks van gemerkt! Milyan was daarna natuurlijk klaar wakker en het heeft me zeker een half uur gekost om hem weer in slaap te krijgen! Vanochtend moest hij Meallán naar de creche gebracht. Gelukkig zag ik op het laaste moment dat hij hem weer onmogelijk gekleed heeft (grijze trui, groen 3/4-broek, rode sokken). Dus ik er wat van gezegd (straks ga ik naar een fotoshoot; schaam ik me kapot met mijn kind dat aangekleed is alsof ik kleurenblind ben). Zijn commentaar: Dat is toch geen reden om zich zo op te winden? OH NEE? Hoeveel kinderen moet een man krijgen eer dat hij weet hoe je ervoor moet zorgen?
Heeeeeeeeeel veel en dan doen ze het nog niet goed! Natuurlijk zijn wij moeders wel perfectionistisch en denken we altijd dat we het altijd beter doen, toegegeven, maar, de papa's zijn wel errug gemakkelijk! Zoals jij het beschrijft heb ik het nog niet meegemaakt, maar het komt soms wel aardig in de buurt. De eigen nachtrust gaat voor alles bij de mannen heb ik weleens het idee.....
Vandaag 3 jaar geleden was ik uitgerekend van Meallán.... Maar hij kwam als enige van mijn kinderen later, hij is als enige 's ochtends geboren en hij is als enige blond! Hebben jullie ook één kind dat in verschillende opzichten verschilt van de rest? Over de andere kids kan ik namelijk niet zoveel zeggen. Maura is natuurlijk als enige een meisje, maar goed, dat is natuurlijk niet zo bijzonder op zich. Milyan heeft als enige krullen (alhoewel krullen, hij heeft slag in zijn haar, de anderen stijl haar) Tja, en verder dan dit kom ik niet....
Wat leuk, grote gezinnen! Wij zijn zelf proberen aan het zwanger worden van de derde. Ik merk dat veel mensen vanaf 2 kinderen onbegrip krijgen uit hun omgeving. Gelukkig hebben wij dat (nog) niet met een derde, maar het lijkt me niet echt leuk. Ik denk dat de derde onze laatste wordt, ik zou graag 4 kindjes willen maar financieel lijkt me dat wel erg zwaar, hebben jullie dat niet?
mijn oudste 3 kids zijn met donkerhaar geboren en Lucas heeft blond haar. mijn oudste zoon lijkt op zijn vader de andere drie lijken op mij, had echt verwacht dat Lucas op zijn vader zou lijken het was een drukte maker in mijn buik maar nu is het een rustig kindje wat veel slaapt. mannen hier ook zo een hij klaagt maar dat hij moe is terwijl hij in een week tijd 3 x tot 12 uur heeft uit geslapen. hij heeft niet door dat ik ook moe ben maar ik ga er s'morgens toch uit om de oudste naar school te doen en voor de jongste 2 te zorgen. en toen ik naar het ziekenhuis moest om te bevallen had ik voor renzo allemaal setjes kleding bij elkaar gelegt zodat hij dat niet hoeft uit te zoeken maar helaas de kleding combinatie waar renzo af en toe mee rond liep was niet mijn keuze, maarja hij heeft het toch geprobeerd.
toen ik zwanger was van de vierde kreeg ik wel reacties van nog eentje je hebt er al drie, en weet je wel wat dat gaat kosten als ze groter zijn. er zijn ook wel mensen geweest die het leuk vonden maar die hebben zelf ook een groot gezin. voor de studie wordt al gespaard sinds hen geboorte dus daar maak ik me geen zorgen om. en voor nu ik heb allemaal jongens en van de jongste nog alle kleertjes en speelgoed. natuurlijk koop ik voor Lucas ook wel weer nieuwe dingen maar het had ons meer gaan kosten als het een meisje was. finacieel zwaar hebben we het gelukkig niet maar de vierde is pas 2 weken geleden geboren. zal wel wat zuiniger aandoen worden misschien maar als ik s'avonds op de bank zit met de kids heb ikdat er wel voor over.
Ik denk dat het financieel wel goed gaat lukken. We sparen ook al sinds hun geboorte voor later. Kleren koop ik veel 2e hands en doordat de drie laatste jongens zijn kan er ook een heleboel worden doorgegeven. Bovendien scoor ik vaak leuke dingen op marktplaats. We wonen in een groot huis met 5 slaapkamers, dus hier kunnen we de komende 20 jaar wel blijven, dus dat zit ook goed. Opmerkingen heb ik genoeg gekregen, zowel bij de 3e als bij de 4e. Maar daar trek ik me lekker niks van aan!
Liesje, grappig dat je ook eentje hebt die blond is.. Ben ook blij dat ik niet de enige ben die klaagt over d'r man....Die van mij vergeet ook altijd dat ik al 11 weken geen nacht meer echt heb doorgeslapen. Max. 6 uur aan één stuk.... Je moet trouwens nog je onderschrift aanpassen
Grappig dat al die mannen hetzelfde zijn. Alhoewel grappig..... Uuitslapen en dan nog een "ochtend"humeur hebben... En wij moeders met 6 uur slaap achter de rug en wallen tot aan de grond maar vriendelijk, lief en begripvol zijn... Maar ach, ze zijn toch ook wel lief!