Ik heb geen groot gezin, ben nu zwanger van de eerste, maar me vriend en ik zouden wel graag veel kindjes willen. Nu heb ik wel een aantal vragen, als ik die kwijt mag bij jullie Is het duur om veel kinderen te hebben? Ik bedoel wat ben je kwijt per maand? moet je allebei niet fulltime werken voor zoveel kids? Zijn jullie nooit bang dat de aandacht niet goed verdeeld word? Ik bedoel dat je een voortrekt of te weinig tijd heb voor een ander? Hoe doen jullie dat met bv schoolreisjes, vakanties, afzwemlessen etc als het op dezelfde dagen zijn? De een wil ballet de ander paardrijden, hoe regel en plan je dat dan in? Hoe doen jullie dat dan met boodschappen doen bijvoorbeeld, of andere dingen, dokter, tandarts, etc? Is het niet lastig met op vakantie gaan? Meeste dingen zijn toch bewust op 2 kinderen denk ik auto's enzo... Sorry hoor voor al me vragen, maar ik vraag het me gewoon af! Tuurlijk heb je het er allemaal voor over en ik vind het nog leuk ookal is het misschien zwaar! petje af hoor voor jullie
Een Hyundai Trafic hebben we gekocht. Ik wilde een wagen waar ik zo in en uit kan stappen. Ik heb veel last van mijn rug en dan is t niet fijn als je een standaard auto hebt, en al helemaal niet als ik straks een maxi cosi erin moet zetten, of een peuter al dragend in een stoeltje moet zetten. Echt alle hoge auto's hebben we bekeken. En deze komt voor ons ook in een acceptabele prijsklasse want wij willen natuurlijk, net als de meeste, een auto die niet oud is en toch betaalbaar. En hij rijd nog lekker ook En ondanks dat er 3 rijen stoelen inzitten heb je nog laadruimte achterin. Wat ik grappig vind aan deze auto is dat je de voorstoelen om kunt draaien. Dan kun je de middelste rij dubbel klappen, achterste rij laat je staan. Heb je een soort camper
hoi meiden ben een moeder van 2 kids en in verwachting van een twin en bij ons rees nu ook de vraag welke auto is nu het meest geschikt. we hebben minsten 6 plaatsen nodig en liefst ook kofferruimte waar een 2lingsbuggy inkan. de meeste modellen die we gezien hebben missen dus die kofferruimte en de honda frv bv heeft die wel maar is nog ontzettend duur dus als jullie soms tips hebben ze zijn welkom groetjes
Wij hebben een renault grand scenic, is ideaal voor zoveel kids. Als deze geboren is zitten we wel vol (7Pers) dus er moet er nu echt geen een meer bij komen hahaha.
Oh, dat klinkt niet slecht. Want een grote laadbak hebben wij ook nodig. En idd, ik vind hoge auto's ook veel prettiger. Weet nog dat ik zwanger was van Myron, toen hadden we zo'n kleine Fiat.. moest Mario me er altijd uittrekken
bedankt melaniem, premama dit is een nederlandse site maar zelf ben ik van belgie en ben niet zeker maar veel van onze wetgeving enzo scheelt toch wel met nederland denk ik dus weet niet of ik zoveel met de site kan , is wel interressant om eens door te lezen tot nu toe heeft de c8 van citroen onze grootste voorkeur je kan der met 7 in en heeft ook kofferruimte hebben nog wel een 6tal garages af te zien dus der kan nog een andere winnaar uit de bus komen
Oeps, klein foutje van mij. Tja, zwangerschapsdementie........... Toen de auto voor de deur stond zag ik dat er geen Traffic maar Traject op staat. lijkt ook zo op elkaar.
Hoera, het is me gelukt! Heb vanochtend Meallán naar de creche gebracht. Voor het eerst sinds de bevalling. Dus om 8 uur eruit, Milyan eten gegeven, mezelf aangekleed, met Meallán ontbeten, Meallán aangekleed en kwart over negen waren we op de creche! Weet nog, dat ik dat bij Myron zooooo moeilijk vond, een baby en een peuter en dan ergens op tijd zijn! Maar kennelijk ben ik inmiddels toch wat geroutineerder! Nou over 2 weken nog Maura en Myron erbij die op tijd op school moeten zijn...., maar goed, die zijn al groot, kleden zich zelf aan en kunnen zelfs al alleen naar school! Volgende week weer een nieuwe uitdaging: boodschappen doen voor een 6-persoons-huishouding met een peuter en een baby..... wordt vervolgd...
Mag ik ook meeschrijven? Ik ben Monique ben nog maar tot eind augustus 30 jaar. En heb 3 prachtige zonen! Jeroen is 4 Lars is 2 en Rens is 3 maandjes alweer Wij hebben de wens voor 4 kindjes.... Nu genieten we vollop van onze bende .... Ben nu nog lekker met vakantie en ga zelf eind sepember weer werken.Werk als groepsleidster op een babygroep op een KDV. Zo ff in een notendop... Greets Monique!
Hoi Monique, Nou welkom in de groep. Leuk drie jongens! Wij hebben twee jongens en twee meiden en ben nu zwanger van de vijfde. Ook erg druk maar zooo gezellig. Ik werk als peuterleidster op een peuterspeelzaal en heb nu ook nog 1 weekje vakantie!