Verder niemand? Ik ben vooral benieuw of er mensen zijn met een corolla verso. Is hij wel lekker ruim? En dan vooral de kofferbak..
wij hebben een espace en nooit problemen mee! Hij is uit 2002 en wel wordt gezegt dat de modellen 2003/2007 erg slecht zijn slechte lichting geweest? naja wij hebben bijna geen onderhoud eraan denk 300 euro incl keuring per jaar? We hebben hem nu bijna 2,5 jaar.
Ja dan noem je ook wel een auto, zeker uit 2001-2003... Een Laguna is van bekend dat het echt vreselijke kutautos zijn. Toyata Avensis is een mooi ding.
wij hebben een renault megane diesel uit 2007 en zijn daar super tevreden over. We hebben een keer een kapote sleutelkaart gehad omdat die van 1 hoog naar beneden gevallen was, en 1x een achterraam wat niet meer omhoog wilde. Daar heeft de dealer toen een 2e hands motertje ingezet om de kosten laag te houden. Verder alleen maar de gewone slijtage kosten onderhoud per jaar.
Welke ik nog mis in het rijtje: Seat Altea XL Wij zijn nu aan het kijken voor deze auto. Maar opvallend ruim en een grote achterbank. Er passen makkelijk 3 stoeltjes op de achterbank. Zijn we even gaan uittesten! En wat ik belangrijk vind is dat het die auto evengoed een sportieve uitstraling heeft. Liefs Bloempjuh
Manlief heeft bij de renault gewerkt, en laguna II fase 1 is erg slecht, vooral met de elektronica. Ook de scenic van ongeveer hetzelfde bouwjaar, is zeer slecht. Zelf hebben we een megane grand tour uit 2005 en behalve normale dingen die aan slijtage onderhevig zijn, geen problemen! Hiervoor een megane uit 2001 gehad en ook hier geen problemen mee gehad. Het ligt echt aan bepaalde modellen. Verder zijn er al aardig wat interessante opties de revue gepasseerd. Zelf ben ik qua station wagens erg moeilijk en vind ik alleen de Mazda 6 erg mooi, maar die is ook aardig aan de prijs helaas.
Wij neigen met het oog op de toekomst nu naar een Ford Focus. Maar geen idee of er 3 kinderzitjes op de achterbank passen. En wat vind je van een Opel Meriva?
wij hebben ford focus station en ook 3 kinderen. de oudste zit in het midden en hoeft geen stoeltje dus je moet alleen de jongste 2 in het stoeltje hebben, en dat past perfect allemaal, tenminste bij ons wel!
@Superlievemama; fijn dat te horen! Schoonouders hebben nu voor de 2e keer een Focus en wij zijn vorig jaar met die van hen op vakantie geweest. Ik vond het een heerlijke stabiele auto. Gewoon praktisch en niet lelijk.
wij hadden eerder een ford Galaxy (5 kids en wij dus een ruime auto nodig) deze hadden we omdat de tweeling wagen er achter in paste en de gewone buggy. nu we alleen nog maar een tweeling buggy nodig hebben hebben we hem verkocht en een opel zafira gekocht, scheelt toch 200 kilo dus goedkoper in de belastingen en het tanken
Wij hadden een renault laguna, en wisten dus ook wel jaartal we niet moesten hebben. Jammer genoeg hebben we de laguna net de deur uit gedaan. Man vond het nodig de gastank v/d benzinepomp mee naar huis te nemen Hebben nu een espace. Rijdt als een tierelier. Lekker hoog en genoeg ruimte. Ik zou alleen niet gauw voor een ford gaan, die verversen hun modellen nogal snel waardoor jouw auto behoorlijk snel in waarde daalt.
Wij hebben sinds een half jaar de Skoda Octavia station. Erg tevreden over, je krijgt veel auto voor je geld. Erg ruime kofferbak en iedereen zit riant. En bovendien standaard al heel erg compleet uitgerust.
Hoi, ben net nieuw hier, maar dit onderwerp spreekt me dan weer erg aan. Over 3 maanden krijgen wij nog een meisje en hebben we 4 kindjes. Nu hebben we nog een auto waar 5 personen in kunnen, dus we zijn hard op zoek naar een grotere. Nou ben ik wel lastig, de auto moet betaalbaar zijn, en ook nog wat bagageruimte hebben. Ik heb ooit een Espace gehad, maar als alle stoelenm daar in zaten hield je geen kofferbak meer over. Wie heeft er tips?