Actie van pink ribbon, is je schoenmaat met cm erachter. Ook die "ik ben .. weken en verlang naar.." is zo'n actie.
Het heeft te maken met de schoenmaat die worden in cm neer gezet met een huilsmiley erachter en het is weer zo'n actie voor borstkanker bewust wording. Ik doe er niet meer aan mee want het heeft niks meer met borstkanker te maken in mijn ogen maar is het een spelletje geworden. Ook is er een doorstuurbrief in omloop die je verjaardag op een vage manier neerzet dan krijg je iets van ik ben 5 weken en heb zin in kittekat chunkie... Vind het raar om neer te zetten want nu lees ik bij een vriendin van mij ik ben 13 weken en ik heb zin in strawberry poptarts en daaronder word ze volop gefeliciteerd met haar zwangerschap terwijl ze niet zwanger is maar het op die kettingbrief slaat...
Aaahh dat is het.... Ik zag het steeds vaker staan en ook op facebook. Normaal gesproken doe ik ook niet mee met dit soort dingen, maar was wel nieuwsgierig haha....
Oh dan is het duidelijk, bedankt voor de antwoorden. Ik vond het al zo raar staan, want een vriendin van mij is zwanger en er stond 40cm en een huilende smiley. Ik dacht al dat er iets mis was ofzo.
Pink Ribbon en je WWW Pink Ribbon Opnieuw is het weer de tijd van het jaar voor ...... het ondersteunen van het bewustzijn van Borst Kanker ! Het eerste jaar deden we dat door aan te geven wat de favoriete kleur was van je lingerie! ... ... Dit jaar een beetje anders. Schrijf in je www je schoenmaat (alleen je maat) en gevolgd door het woord "cm" en dan een droevig gezicht smily ... Vergeet niet dat in het eerste jaar er zo veel vrouwen deelnamen aan dit "spel" dat het in het nieuws kwam in het hele land. Hoe meer we samen iets in onze www schrijven en het doorgeven aan alle vrouwen die we kennen: des te meer verhogen we het bewustzijn van borstkanker. Dit mogen we niet onderschatten !! Geen man weet de betekenis in onze www, laat ze blijven gissen ...!! Kopieer en plak dit (prive bericht) naar al je vrouwelijke vrienden en laten we kijken of we de revolutie groter kunnen maken dan in het eerste jaar.....! Als je niet weet hoe dat te doen kijk maar naar mijn www...! Top dames ...!.... P.S. dit is geen ketting brief dus als je dit doorstuurt naar je eigen vriendinnen kopieer dan dit bericht in een nieuw bericht zodat NIET ALLE adressen steeds worden mee gestuurd. Dank voor jullie medewerking!! dit is de mail die in omloop is
Ik vind zulke dingen gewoon suf. Net als die doorstuurdingen, stuur je het niet door ben je geen goede vriendin. Nou, dan niet.
Ik vind het ook maar errug raar. Dan gaat het om iets serieus in mijn ogen, en dan gaan ze er zo'n belachelijk geheimzinnig spel van maken. (aangezien de mannen het niet mogen weten wat het is.. uhuh als of die zo achterlijk zijn )
ik vind het echt totale onzin.. echt kinderachtig vind ik het en totaal niks met pink ribbon te maken hebben we kunnen beter allemaal iets doneren ( al is het maar 50 cent) als van die onzin in je www zetten
dit is dus de reden dat ik hier ook niet aan mee doe. mijn familie verwacht al dat ik vandaag of morge met nieuws kom dat ik zwanger ben (weet megod niet waarom) dus als ik zoiets neer zet dan heb ik een probleem niemand mag weten dat wij idd voor 2de kindje bezig zijn.
Ik vind die hele actie nergens op slaan. Ik zag wel de www bij iemand staan met het aantal cm-ers. En ik heb toen geantwoord: "Wat lang" Maar ik zie het nut er niet van in. En ik ga al helemaal niks neerzetten over dat het lijkt alsof ik zwanger zou zijn, want dat mocht ik willen. Het doet me dan alleen maar pijn als mensen me gaan feliciteren en het is niet echt zo.
Wat een belachelijke actie... Met die lingerie-kleur kon ik dan nog wel een soort-van linken aan borstkanker, vanwege beha & borsten-combi, maar dit...? Gaat helemaal nergens over, dus nee, ik pas ook.
ppff heb ik even mazzel. Ik zag dit op FB staan en wou haar bijna feliciteren met haar zwangerschap. Had ik even een flater geslagen
Dit berichtje,... De normale borsten (.) (.), De siliconen borsten (+) (+), de perfecte borsten (o) (o) Sommige borsten zijn koud ( ^) (^ ), en sommige borsten horen bij oma \. / \ . / En laten we niet vergeten de zeer grote borsten (o Y o), en zeer kleine borsten (.)(.), en ten slotte de asymmetrische borsten ( )(.). Wij houden van ze allemaal!. Post dit bericht op uw muur en zeg "stop" naar borstkanker. Save the boobies.. Is nu ook in de omloop.