Leuk idee om mijn moeder te bedanken..

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Iemand een leuk idee?
    Ik wil mijn moeder iets geven om haar te bedanken voor alle hulp die ze heeft gegeven.
    Ze is de hele maand december vrij geweest en dat was maar goed ook, ik had alle hulp nodig na een keizersnede.
    Aan de kraamhulp en mijn vriend had ik uiteraard ook veel, maar de kraamhulp vertrok weer en mijn vriend moest op een gegeven moment weer werken..

Alle ideeen zijn welkom.

Groetjes Debby

2. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Misschien een mooi babyalbum maken voor haar, of een mooie foto van de kleine met een bedrukt t-shirt aan van Oma bedankt ofzo..

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij gaan samen naar een beautyfarm!
    Wellicht leuk idee!

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Weet niet of je knutselig bent aangelegt?
    Je zou een heel mooi scrap album oid kunnen maken van foto's die je van je mams en je kindje hebt of van jullie gezinnetje van de eerste tijd saampjes.
    Of een speciaal fotolijstje met een mooie foto van je gezin van deze tijd....of n vergrote foto van je kindje. Of...n hele mooie foto laten tekenen door iemand en die dan aan je mams geven.
    Je kan ook een blik mooi versieren en er van die papier strookjes in doen met vragen...ben ff kwijt hoe het heet (als ik er weer op kom zal ik t nog wel zeggen...de vragen kan je op internet vinden...). Dan moet je mams elke zoveel tijd een vraag eruit vissen en beantwoorden. Zo heb je haar iets moois gegeven en laat je zien dat je haar erg waardeerd. Want jij wil alles van haar weten. En als ze er ooit niet meer is. Heb je nog altijd dat blik met al de vragen en antwoorden en wijsheden van haar. Dat wil ik nog steeds maken voor allebei de oma's.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    een leuke foto van je dochtertje op canvas laten drukken!

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ligt er natuurlijk ook aan wat je er zelf voor uit wilt geven.

Groot succes hier was de hand en voetafdrukjes op canvas (gewoon even lekker kliederen)

Groetjes Anita

7. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Bedankt, t zijn allemaal erge leuke ideeen. Hier kan ik zeker wat mee..

Groetjes Debby

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hoi Debby,

Mijn moeder past een dag in de week op, en om haar te bedanken hebben we haar kaartjes vor de musical Ciske da Rat gegeven. Ze vind het helemaal geweldig!

Groetjes,

Angela

Deel Deze Pagina