RA RA zien jullie wat jan zien ? ik zie het niet maar hij was 100 % Zijn deze fotos beter ? img029.jpg picture by hennieandre - Photobucket img030.jpg picture by hennieandre - Photobucket
jongen??..... net als bij mij afgelopen dinsdag was ook een jongen en ik zie het ook niet maar het is toch 100% volgens jan....ik heb de echo wel 10 keer al bekeken maar zie niet wat hij ziet hahahah
ik zie het ook niet , hij heeft aangewezen waar het zit , op 1 van de foto `s zie je het 100 % zegt hij en was erg overtuigd
bij mij lag de kleine hlemaal niet stil die was heel druk bezig...maaar jan ging er met het kruisje achteraan en ja hoor een jongen zeg hij 100% ik was zeer verbaaasd want ik heb 3 meiden dus ik verwachte helemaal geen jongen...maar ik zie het niet op de echofilm wat hij ziet
de kleine lag bij mij heel rustig , en het is dat hij het zegt anders zou ik hier gaan twijfelen was wel erg leuk geweest als de experts hier het ook zouden zien
laatste echo lijkt heel erg op een jongen! maar de fotos zijn heel klein dus durf het niet zeker te zeggen..spannend hoor!
echt! ooh...pfft..ik kan dus niet kijken... sorry...maar ik zie toch echt iets wat op een uitsteekseltje lijkt...hmmmz.... hahahaha, nou gefeliciteerd dan met je meisje!
ohh echt? hmmm ben hier ook absoluut geen expert in hoor.. anders even je 20 wk echo afwachten voor extra bevestiging
Nee joh, wij zijn geen experts, echoscopisten wel en hij al helemaal. Gefeliciteerd met je meisje!!! Leuk na drie jongens zeg!