Ik heb echt geen idee of dit topic hier goed staat hoor maar probeer het ff. Ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter een Mutsy Transit gekregen. Mooie wagen en niet duur. Ben er ook goed tevreden over. Het enige minpunt vind ik dat me dochter bijna lijkt te hangen in de wandelwageninzet. Heb al gehoord dat dit een veel voorkomende klacht is bij Mutsy wagens. Ze kan bijna niet normaal rechtop zitten. Nu is ze bijna te groot voor de wagen want haar hoofd komt tegen de kap aan. En nu zit ik heel erg te twijfelen om hem te verkopen en een andere wagen te kopen als ik ooit weer een 2e wil. Zouden jullie je wagen verkopen om zo een minpunt? Of geworden lekker de gratis wagen bewaren?
Ja dat zou voor mij een reden wezen om hem weg te doen als je regelmatig loopt. Lijkt me ook niet al te fijn voor de rug om continue te hangen in de kinderwagen
Ik heb hem ook en vind het reuze meevallen. Maar wij hebben meestal alleen de gordels bij de heupen vast, meneer wil zelf rechtop zitten en regelmatig achterom kijken.
Dit dus. Ik heb destijds ook onze eerste wandelwagen weggedaan omdat mijn kind er niet goed in zat, hij werd er zelf ook heel onrustig van. Bugaboo was 1000x beter!
Ik heb deze ook en mijn zoom trekt zich gewoon rechtop aan de beugel en zit zo rechtop. Als ie moe is chilt ie. Voor rondom huis gebruik ik de mutsy en daarnaast heb ik nog een chicco light weight buggy, daar zit ie echt niet rechter in vind ik. Ik zou m niet wegdoen, mijn zoon begon met 18 maanden te lopen en sindsdien gebruiken we de wagens steeds minder.