Grote hydrofielen/goedkope lakens?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Snoopy1979, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Weten jullie waar je grote hydrofielen kan kopen, of anders goedkope lakens? (die ik dan als hydrofiel kan gebruiken) Lisa spuugt best vaak, maar slaapt in haar ledikant en een hydrofiel aan het hoofdeinde is te klein en laat ze niet liggen. Ik moet dus iets hebben wat ik kan omslaan aan de zijkanten. Ik gebruik nu handdoeken, maar zo'n 4 handdoeken per dag geeft zoveel was...

Of heeft iemand andere tips? We hebben een aerosleep matje liggen onder haar hoofd en aerosleep hoeslakens, maar die worden veel te nat om op te blijven liggen, dus er moet iets overheen wat ik snel weg kan halen.

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    geloof dat de hema de budget serie lakens heeft voor 10euro. Daar kun je dan veel stukken uithalen. Ook de zeeman heeft lakens dacht ik.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh dat is natuurlijk ook een optie, gewoon hele grote lakens halen en daar stukken uithalen en omzomen! Had ik niet eens aan gedacht. Ik zoek natuurlijk het liefst roze ;), ik ga even zoeken.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

even naar de zeeman of action laken voor 1pers. bed halen en in stukken knippen. snelste en goedkoopste oplossing. je kan de afgeknipte kanten onder haar matras vouwen dus dan ziet het er ook nog ok uit.

5. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Als je handig bent met de naaimachine zou ik gewoon 2 hydro doeken aan elkaar naaien. Hoef je er ook niet bij te kopen ( ga er vanuit dat je er genoeg hebt hhihihi)

Succes.
    Groetjes Kim

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga van de week wel even naar de Zeeman ofzo voor een laken. Ik neem aan dat ze daar ook wel lakens hebben (en dus geen hoeslakens).

Als ik hydrofielen aan elkaar naai, heb je een dikkere rand waar je ze aan elkaar naait, lijkt me niet zo lekker liggen. Daarbij zien de hydrofielen die ik heb er niet echt meer uit ;). En ik heb er wel genoeg, ik denk een stuk of 50, maar ik heb zo'n 10 grote hydrofielen nodig en dan hou ik weinig enkele meer over.

Deel Deze Pagina