waar binnenkussen 30 bij 30

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi,
    ik heb een leuk kussenhoesje voor babykamer gekocht, maat 30 bij 30.. vrij klein dus.
    iemand enig idee waar ik een binnenkussen voor dit formaat goedkoop kan verkrijgen???

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Dat weet ik niet, maar je zou bij bijv de hema kussenvulling halen die in het kussenhoesje doen en dan dichtstikken.
    of als je handig bent met de naaimachine even een kussen stikken en de vulling er in en dan de hoes er om heen.

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    wil hem wel graag kunnen wassen.. het hoesje dan... aangezien het op de babykamer ligt.. haha

4. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben je handig met een naaimachine?! dan naai je toch gewoon van simpel katoen een binnenhoesje, vulling van de hema erin dichtnaaien, en dan in het buitenhoesje kan je die wassen zonder problemen. Ik zelf ben niet zo handig maar mijn moeder wel en die heeft dus in mijn woonkamer kussens van die binnenhoesje gemaakt.

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hema had altijd 30x30 kussentjes. Niet meer?

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    H&M, van de home collectie?

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hema? daar ga ik eens kijken.
    ben zeer onhandig dus ga zeker niet zelf prutsen..

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    nee enkel 40 bij 40 bij de hema..

9. Babel44

Babel44 Niet meer actief

:D succes!

Had jij die vraag ook niet gepost van een leuk stoffen mandje dat je graag wilde (laten maken)?

Nog succes gehad bij het zelf kleren naaien topic?

Ik heb gisteren bij Loods 5 in Zaandam ook zoiets gezien. Het bestaat dus ook wel in winkels.

10. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Je had alweer gepost zie ik, jammer zeg, die hebben ze dus niet meer :( IKEA heeft die maat ook niet volgens mij. Ik zou eens wat woonwinkels afbellen anders.

Zag dat je ook geen succes had in het zelfmaak topic voor het mandje trouwens, jammer zeg! En je hebt ook geen aardige tante/moeder/buurvrouw die wat voor je wil naaien? Want het is waar, het is niet lastig. Allebei niet trouwens. Als ik tijd had zou ik het ook wel voor je willen doen, maar ben zo druk met werken dat mijn eigen projectjes ook blijven liggen!

11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    thanks.. verzendkosten zijn verhoudingsgewijs wel weer hoog, 4,95..
    dus ga het misschien nog even bij de v en d en bij de xenos proberen.. mocht iemand hier vanavond of morgen komen en er een zien, let me know!

13. misa

misa Niet meer actief

Hema, leenbakker, kwantum, ikea?

Deel Deze Pagina