Graag gedaan dames! Ik kon de grote hydrofielen ook niet vinden op de website van de Hema, sterker nog: ze lagen nu ook niet meer in de winkel Bummer!
Ik vind ze top! Gebruik wel de doeken van Aden Anais omdat die echt het zachts zijn. Bij de baby als badcape en bakerdoek. Verder in de wagen en box. Mijn dochter van 20 maanden gebruikt ze als handdoek. Lekker snel droog! In de zomer dienen ze als handdoek, neemt weinig ruimte in en weegt niks. Ideaal als je het mij vraagt!
Vanaf dat Sjaak 1 was gebruik ik ze. Daarvoor zag je ze niet zoveel. Ideaal bij afdrogen, want gewone had ik er toen twee van nodig, werden echt te klein. En voor baby lijkt het me idd fijn dat je ze veel beter onder matras kunt vouwen. Heb nu echt een flinke stapel grote en ook nog flink veel kleine. De kleine gebruik ik nu weer voor Sjaak, meestal droog ik met een gewone handdoek. Maar plooien en oren end doe ik nog na met kleine hydrofiel. En kleine op aankleedkussen.
Ik heb ze van A&A, heerlijke doeken. Gebruik ze als dekentje in kinderwagen/box/visite, inbakerdoek, afdroogdoek, onderlegger. Doeken zijn heerlijk zacht en hier onmisbaar. Ga ze straks ook weer gebruiken bij de tweede.