Hallo dames ben nu zo ongeveer 5 dagen aan het testen vandaag dag 6 . Maar ze blijven ligt ! Heb een beetje een schommelende cyclus . Dus ben vrijdag begonnen met een cyclus van nu 25 dagen . Misschien ben ik te vroeg begonnen ? Ga nog door tot vrijdag . Ben benieuwd !
Je bent wel vroeg begonnen denk ik, je eisprong kan nog komen hè, het kan ook zijn dat je een langere cycus hebt! Ik heb negatieve ervaringen met ovu-testen, altijd lichte streepjes gehad, nooit een knaller en ik heb toch mijn eisprong gehad.. Vervelend
Hoi Het kan best zijn dat je een laat ei hebt met een korte lf, ik zou net zo lang doorgaan tot je een positieve test in handen hebt.
Deze ronde is mijn eerste ronde dat ik echt iedere dag heb kunnen testen. Ik zou normaal rond dag 9/10/11 mn eisprong hebben. Op dag 9 en 10 had ik ook duidelijke ovu testen, maar geen knaller. Mn temp bleef ook laag. Na die dagen geen donkere streep meer gehad. Mn temp is pas veel later omhoog gegaan (ook eerste ronde tempen). Nu heeft gisteren me een arts verteld dat ik die donkerste moet aanhouden als postieve. Ze vertelde me dat niet iedereen een echte knaller krijgt, in ieder geval niet altijd, maar je kan dan wel gewoon ovuleren inderdaad. Ik zou voor de zekerheid doortesten, wie weet komt je eitje inderdaad later Dit is inderdaad ook mogelijk, dat je een kortere lf hebt.
Inderdaad denk ik iets te vroeg begonnen? Volgens mij kun je het beste vanaf dag 9 a 10 starten met testen en gewoon even een tijdje door blijven testen. Je krijgt vanzelf een positieve test in handen. Ze kunnen ook ineens van heel licht naar een positieve test gaan he! Gewoon een paar cyclussen testen en dan neem je de volgende keer het gemiddelde ervan en dan weet je wanneer je ongeveer kan beginnen met testen. Succes hoop dat je er wat aan hebt!
Dag 9 of 10 beginnen met testen kan ook te laat zijn. Ligt geheel aan je cyclus. Ik zie namelijk dat je een cyclus erbij gehad hebt van 25. Mijne zijn meestal 24 dgn. Ik heb dan ook meestal op of rond dag 10 mn eisprong. Dus ja, ik begin ook eerder met testen dan dag 9.