Bedankt allemaal. Mijn man was ook zeer verbaasd, heeft met ons zoontje een testpakje gehaald bij de kruidvat en ik heb nog een test gedaan vanavond na twee uur niet plassen. Deze is negatief. Echt geen streepje te bekennen. Morgen of overmorgen nog maar eens zien.
Ik zie ook echt een roze streep. Alvast van harte gefeliciteerd!!! Het kan zijn dat de test die je nu hebt gedaan wat minder gevoelig is dan die van vanochtend. Of was het van hetzelfde merk? Anders even 2 dagen wachten en t dan nog eens doen. Heb je ondertussen al gekeken naar wanneer je nod is?
Hai, het was exact zo zelfde test......echt vreemd he. Ik gok na terugkijken in mijn agenda dat ergens in het weekend (vrijdag, zaterdag denk ik eigenlijk) dat dan mijn NOD zou zijn. Dus de test is wel erg vroeg.
Oh dat is wel heel vroeg. Maar dan zou de test wel steeds donkerder moeten worden in de komende dagen. Heb je trouwens extra gevoelige testen gebruikt? Je zou dan nu 4 a 5 dagen voor je nod zitten toch? Dat kan net. Zou je anders bloed kunnen laten prikken?
Denk dat je met de tweede test niet genoeg hcg in je urine had, de eerste test is mij te duidelijk voor vals positief, zou donderdag ochtend weer testen als ik jou was.
Ik lees bij iemand van jullie net: je kunt de tandpasta niet terug de tube induwen????? hahahha, ik krijg zowat de slappe lach.
en de laatsten met eerst een drup water erdoor laten gaan. Inmiddels is het niet meer zo donker om een foto te maken.