"Grote jongen met grote piemel in de bosjes"

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Weereennieuwemama, 17 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik heb het niet gemeld bij de wijkagent, enkel de feiten bij school gemeld. Lijkt me sowieso goed om iig even te melden, stel dat zich in de toekomst nog eens dingen voordoen.

    En ja dat ik er hier een topic over open... Ik kan de vraag moelijk in een ander topic stellen he? Mijn zoon weet ook niet dat ik er een topic over open.

    Toch bijzonder dat ik het gevoel heb mezelf te moeten verdedigen hier en dat mijn vraag niet normaal beantwoord kan worden.
     
  2. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.577
    832
    113
    Huh, ben ik de enige (naast TS) die het toch een beetje raar vind dat iemand zo dichtbij een school (want de 4-jarige stond gewoon nog op het plein, toch?) in de bosjes gaat staan plassen? Uiteraard klinkt het idd als hoge nood, door het ‘wegwezen’. Maar ik zou het idd ook even gemeld hebben bij school. (dan kunnen die het een beetje extra in de gaten houden) Wat ik begrijp wil school het melden bij de wijkagent, toch? En vraagt TS zich alleen af of zij er verder dan nog iets mee moet.
     
    jojo85 vindt dit leuk.
  3. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Jij snapt het helemaal. Ja m'n zoon stond op het plein.

    Tja ik vond het ook een beetje raar, zeker omdat er gewoon niets aan het pleintje en die bosjes grenst, grenst ook geen pleintje van de oudere kinderen aan ofzo. Wie gaat daar nou staan plassen en dan ook nog richting de kids?

    Zoals ik al schreef: een vreemd verhaal.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het is ook vreemd maar wellicht is het gewoon een puberjongen geweest die nog niet helemaal snapt dat dit een rare plek is ;)
    Het zou zomaar mijn grote puberzoon kunnen zijn, die stond op de camping ook achter de tent in een struik te plassen direct aan een weggetje waar gewoon mensen kunnen passeren, dat kwartje viel ook pas later bij hem heb hem sowieso gezegd om maar gewoon even naar de toiletten te lopen in het vervolg.
    Ik zie ook weleens mannen ergens plassen waarvan ik denk OMG daar ga je toch niet staan??
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Niet iedereen heeft t inzichtelijk vermogen om de meest gunstige plek te kiezen. In de bosjes met rug naar de weg is meest voor de handliggende optie. En als je écht écht écht moet kun je ook niet kritisch rondkijken

    En met fanatiek lange afstandshardlopers in de familie, kijk ik nergens meer van op hahaha

    Al mag je buiten de bebouwde kom praktisch overal vrij wildplassen, weinig gemeenten hebben daar een apv voor. Dus daar hebben de hardlopers veel plezier aan (en 30+ km hardlopen komt altijd wel een moment van ' ik moet!' ) en geloof mij, die groep kent weinig gene meer :p vooral de mannen hahaha. Schoonvader zou ook zo kunnen staan bij een school, die ziet alleen bosjes dan en denkt: ha fijn!
     
  6. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Oef.. had je geen betere titel kunnen verzinnen ?:roflmao: dit is zo ongeveer het foutste wat je ervan had kunnen maken
     
    Sado, suus1983, Neuzeke en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.054
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik snap wel dat het over komt dat je het groter maakt dan het is (niet t.o. je zoon, maar wel hier op ZP), maar snap eveneens dat het een op het oog rare plek is voor een mogelijke wildplasser.
    Aan de andere kant: in een woonwijk heb je meestal geen betere alternatieven zoals een groot bos ofzo, of dat bos ligt uitgerekend aan de andere kant van de wijk als je moet. Dus begrijp ook wel dat als de nood hoog is, je de eerste de beste plek kiest.
    Tenslotte is aanbellen bij vreemde mensen om te vragen of je naar de wc mag ook n risico wat je loopt.

    Vwb. je laatste vraag: ik zie zelf niet echt de meerwaarde in van het melden bij de wijkagent, zeker niet gezien je het ook al hebt opgenomen met school, maar als dat voor jou goed doet voor je gemoedsrust, moet je dat vooral doen natuurlijk.
     
  8. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Is gewoon een quote van mn zoon. eigenlijk zei hij "met grote piemel, zo groot als de lamp!" Had er dus misschien beter als titel van kunnen maken "piemel zo groot als de lamp". :D
     
    Sophie221 en Evanesco vinden dit leuk.
  9. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik snap wel wat je er raar aan vindt maar ik denk, als iemand kwaad zou willen hij niet ‘wegwezen’ had geroepen.
     
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Had je beter melding bij de dokter kunnen maken dat er iemand rondloopt met een giga penis hahaha
     
    Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  11. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    Ik snap het wel. Ik zou 't ook melden. En misch ook wel bij de wijkagent. Is 't alleen een wildplasser, prima. Maar krijgen ze toch meerdere meldingen dan kan er actie worden ondernomen.
    En een 4 jarige die weet misch nog niet dat een man ook andere dingen kan dan plassen met z'n piemel. Dus die zegt niet ooh ja die man stond zich af te trekken.

    Waarschijnlijk niks ad hand maar better safe then sorry.
     
    bababoe vindt dit leuk.
  12. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Haha ja dit is misschien wel het meest verontrustende aan het verhaal
     
  13. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja precies dit, zo heb ik het ook verwoord naar de directrice.
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  14. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Zo kwam ik een keer een poepende wielrenner tegen.. die zat totaal niet verscholen, was in een polder.. en ik had het niet willen zien:confused: ik keek toch hé?
     
  15. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik ook eens, en was niet eens een rustige plek ofzo, hij had mákkelijk even wat dieper de bosjes in kunnen duiken (geen schoolplein erachter ;) ), maar koos er voor om gewoon naast het fietspad neer te hurken. Bah!!!
     
    RoIn vindt dit leuk.
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw

    Mijn schoonvader 'verstopte' zich achter een lantaarnpaal.... Echt geen gêne, wij voor 10 ;) wel buiten de bebouwde kom gelukkig... Maar toch.... Een lantaarnpaal pfff

    Gelukkig dat hij geen lange afstanden meer rent nu haha
     
    RoIn vindt dit leuk.
  17. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Omg :confused:
     

Deel Deze Pagina