at goed, eet nu bar slecht

Discussion in 'Voeding' started by loesjej, Jul 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    ligt het aan het weer of is het de leeftijd?
    beeb van 11 maanden (dus ik weet, het is sprongetjestijd) eet slecht.
    fruithap gaat redelijk tot ie gaat klieren, maar dat interpreteer ik als genoeg hebben gehad, tenminste, klieren is klaar bij mij.
    liga=sputterspetter=grote lol en mama minder lol
    avondeten= hap krijgen/nemen om het er vervolgens weer met zijn handen uit te halen en over de tafel te smeren...
    als ik zijn handen vast hou krijgt ie nog enigszins wat binnen... maar wordt ie boos van.

Is het tijdelijk?
    Want op deze manier krijgt ie erg weinig binnen.

herkend iemand dit?
    thanx

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, hoort er idd allemaal bij. Over een tijdje zal hij weer als een dijker eten waarschijnlijk en daarna weer heel weinig etc etc..

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Laat het hem eens zelf doen... mijn zoontje deed precies hetzelfde en hij eet nu bijna alles zelf (alleen pap en yoghurt doen wij nog). Het geeft wel wat troep maar ach, dat ruim je zo weer op
    Forceer hem alsjeblieft niet (vasthouden). Je creëert hiermee een verkeerde eetassociatie en dat is zonde. Hij kan best een dagje of wat met minder eten.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Kan aan het weer liggen :) En zoals zwaantje al zei, niet forceren en hij kan echt wel eens met minder... Volgens mij maken de meeste kinderen wel zo'n periode door.

5. Ja, hier een allesetertje van anderhalf die ook ineens errug weinig eet.
    Ligt naar mijn idee (bij hem dan toch) zeker wel aan het weer!

6. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    oeps :$...ik dwing/forceer niets hoor!!! ik hou alleen lichtjes mijn arm boven zijn armen zodat hij die "reflex" van graaien uit zijn mond niet heeft en dan maalt ie gewoon verder...het valt hem volgens mij niet eens op...
    Brood eet hij al 2 maanden zelf van het vorkje, dus heb inderdaad geprobeerd de lepel met prakje te geven, maar goed ik hoef niet uit te leggen wat er dan gebeurt :D

Share This Page