hallo ik weet niet precies wanneer me eisprong geweest zou moeten zijn maar de 23ste hebben mijn vriend en ik gevreeën en toen een dag later voelde ik me ineens heel zwak, misselijk en buikpijn etc, en nu nog steeds.. me menstruatie was de 8ste tot en met de 14de dus weetniet of ik nou me vruchtbare periode al gehad heb en dat het dus de 23ste er was ofzo? voel me iig erg beroerd me tepels doen ook zeer en me menstruatie zou er nog lang niet aan moeten komen lijkt mij. Maarja, Dinsdag heb ik weer testjes in huis, dus dan weten we gelukkig meer!
Mocht je zwanger zijn, dan is het vrijwel onmogelijk om een dag na de bevruchting al zo veel kwaaltjes te hebben omdat je dan nog geen innesteling gehad heb en je lichaam ook nog geen zwangerschapshormoon aan maakt. Een testje is de enige duidelijkheid, al heeft het weinig zin om die dinsdag al te doen. Het beste kan je wachten tot je menstruatie uitblijft of in ieder geval 28 dagen na het begin van je laatste menstruatie. Uitgaande van een regelmatige cyclus.