Ik kan nergens anders meer aan denken.. Ik hoop zo op een goede echo met een mooi kloppend hartje. Ben zo bang dat het net als de 1e keer niet goed gegroeid is. Ik voel me dit keer wel ontzettend zwanger, veel symptomen wat ik de vorige keer niet had.. maar toch die onzekerheid! Ik hoop zoo dat ons kindje mooi op schema loopt qua ontwikkeling.. er zit niks anders op dan wachten..wordt er gek van haha
Vanmorgen eerste echo gehad, en alles is helemaal goed!! De kleine is precies op groei. Nu vroeg ik aan de verloskundige wanneer ik de termijn echo ga krijgen maar ze vertelde dat dit eigenlijk al mn termijnecho was en dat ik nu in principe pas een volgende echo krijg met 20 wkn omdat de kleine precies op groei zat. Iemand hier bekend mee?
Wat fijn een goede echo!! Ja normaal vanaf 9wk krijg je de termijn echo. Wanneer je er voor kiest om een combinatietest te doen, dan krijg je sowieso met 12weken nog een echo. Wanneer je hier niet voor kiest krijg je vaak geen echo tussendoor tot 20wk. je kan zelf wel altijd een echo laten maken bij een echo bureau in de buurt, tegen betaling.