hallo allemaal, gisteren zagen we bij onze dochter dat ze wel hele grote keelamandelen heeft, zou dit iets betekenen, of hoef ik me er geen zorgen over te maken. naar ons idee heeft ze er geen last van. drinkt goed, eet minder, maar dat zal een leeftijdsfase zijn. anita mv jildou
Zolang ze geen problemen heeft met ademhalen zal er vast niets aan de hand zijn denk ik.....ademt ze door haar mond of neus? Pas als ze veel last heeft van verkoudheden, keelontstekingen of ooronstekingen gaan ze daar verder naar kijken geloof ik... Mijn zoontje van 2 heeft b.v. vaak opgezette klieren in zijn nek.....niks mis mee zegt het cb, ik heb dat zelf ook.
Mooi dat dit onderwerp is aangesneden ik heb namelijk ook een vraag hierover: Mijn dochter heeft namelijk een grote witte stip op haar keelamandel, die overigens ook zo groot is dat hij tegen haar huig komt. Naar mijn weten duidt dit op een ontsteking, moet ik hiermee ook naar de dokter of word ik dan weer met niks naar huis gestuurd? Ze heeft namelijk best veel last van d'r keelamandelen en ruikt ook erg vaak uit haar mond... Alvast bedankt!
hoi geen idee wat die witte stip is, heb er zelf wel 1 zitten, maar geen last van. en die geur die ze heeft, heeft onze dochter ook, maar volgens ons heeft ze verder geen last van de keel. ik schrok alleen toen ik die grote keelamandel zag. ik wacht maar af, en als ik eens bij dokter kom, vraag ik hem wel, kom er bijna nooit, maar wie weet. anita
Hoi ik heb zelf grote amandelen en eigenlijk nooit ergens last van. Heb ze nu dan ook nog steeds, ik zou me dus geen zorgen maken, maar even navragen bij de ha kan natuurlijk nooit kwaad