wij hebben gister een autobedje besteld, ons zoontje heeft eigenlijk nog nooit een nacht doorgeslapen, en is nu anderhalf. echt alles hebben we al geprobeerd en niks werkt. dus... wij hopen eigenlijk dat het dan nu beter gaat. eigenlijk vonden we een peuterbed zonde, omdat ze er toch maar tot een jaar of 5 in slapen, maar een groot bed vinden we voor nu echt te groot... dus ben benieuwd.. heeft er toevallig iemand een succesverhaal, dat het met een peuterbed beter ging met slapen? groetjes sim
Ja ik. Britt sliep altijd vreselijk in dr ledikantje. Altijd wakker worden en gillen als ze neit wilde slapen. Sinds januari slaapt ze in een peuterbed en ze slaapt door, gilt niet meer. Een uitkomst was het voor ons en voor haar.
hier even een update, het gaat een stuk beter met slapen, af en toe klimpt hij er wel uit als hij naar bed moet, maar als ik hem duidelijk maak dat het tijd is om te slapen gaat het goed. savonds wordt hij in elk geval niet meer wakker, snachts nog wel, maar niet zo klaarwakker meer. hij slaapt veel sneller weer in. ik heb het matras van het ledikant naast het bed gelegd (met een deken haha voor als ik er zelf naast in slaap val!) maar dan valt hij mocht hij eruit rollen in elk geval niet op het laminaat.
hallo, ons zoontje sliep tussen ons in sinds hij in het ziekenhuis gelegen heeft (1jaar tussen ons in )en we hadden ook al vanalles geprobeerd om hem in zijn eigen bedje te leggen,toen hadden we hem een auto bed gekocht (formule1)en van dag 1 slaapt meneerke in zijn autobed