Hoi allemaal, Wie van jullie heeft net als ik ook een grote kinderwens? En gaan er dit jaar ook voor om zwanger te raken? Lijkt mij leuk en gezellig om hier een clubje te hebben met wie we ervaringen en leuke dingen uit kunnen wisselen. Sluit je aan zou ik zeggen
Hallo Sfeertje83, Wij willen er ook graag dit jaar voor gaan (voor een 2e kindje), maar wachten nog even. Ik ben in opleiding Verzorgende ig en hoop in Juli mijn diploma te krijgen. Gelukkig heb ik al vakantiewerk binnen op mijn stageplek voor de zomerperiode. Maar nog geen zekerheid voor daarna. Ik wil mijn opleiding graag goed afmaken en wel werk hebben. Gezien mijn grote kinderwens vind ik het ook erg lastig om te wachten.. Jij al enig idee wanneer jullie er voor gaan? Spannend, is het de eerste waar jullie voor gaan?
Wij gaan ook voor een kindje, de tweede! Merk dat ik er weer veel mee bezig ben, net als bij de eerste. Nu ook weer actiever op deze site Gaan jullie voor een eerste kindje? Ben je al gestopt met anticonceptie? Spannend he?!
Jep. Hier ook. Eerste ronde eerste kindje. Morgen dag 28 van cyclus. Vandaag getest. Niks. Maar ik denk dat ik mijn ei later had, dus volgens mij donderdag NOD. Spannend nog. Wel opgezette buik en veel grotere borsten. Viel mijn (mannelijke) collega ook al op. Die weet als enige dat we bezig zijn ivm planning voor volgend seizoen. Hoe lang zijn jullie al bezig?
Leuk meiden! Ik ben in januari gestopt met de pil. Even mijn cyclus weer normaal op gang laten komen. In april willen we er echt voor gaan! Maar mocht het nu gebeuren is het ook prima Wij gaan voor ons eerste kindje. En het is onwijs spannend. Zeker omdat het nu ook dichterbij is. Ook is het allemaal spannend hoe het te doen qua werk. Ik heb sinds november 2011 een winkeltje in cadeau en woon accessoires. Dus het is hard werken. Maar ik ga er vanuit dat, het ook met een kindje er bij helemaal gaat lukken.
Hey, Wij gaan er ook voor, zijn nu bezig met de eerste ronde. Had gisteren en eergisteren een positieve ovulatietest, dus spannend. Mijn NOD is 16 februari Laten we voor elkaar duimen dat het een vruchtbaar jaar wordt! Groejtes
Hallo, Wij gaan er in 2013 ook voor ons eerste kindje. Hebben allebei in een vorige relatie een miskraam mee gemaakt, dus is erg spannend. Is van ons allebei alweer 10 jaar geleden. Wij zijn in 2011 al gestopt met de pil en zijn al aan het oefenen Ik vind het wel leuk zo'n clubje. Groetjes Chantal
Hoi Bietje, Spannend hoor! Hoop dat het meteen een lucky shot was En dat het voor ons allemaal een vruchtbaar jaar gaat zijn Denken jullie er ook al over na hoe je dingen zou gaan doen of dat je aan het rond kijken bent naar al die leuke baby spulletjes?
Hoi Chantal, Welkom. Wat naar dat jullie dat beiden hebben mee gemaakt. Maar super leuk dat jullie nu ook er voor gaan Hopen dat het snel lukt. Gezellig dat je mee kletst.
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Ik ben 29 jaar.. Word in juli 30. Dus mijn biologische klokje tikt Misschien een leuk idee om een lijstje bij te houden?
Ja ik kijk ook al om me heen enzo. Wij mogen de wieg, ledikant, box en commode van mijn ouders hebben, heeft me moeder 28 jaar bewaard voor dr klein kinderen. Vind het zo gaaf dat het kindje in mijn wiegje mag slapen, maar wel aan het neuzen voor verf en leuke stofjes. kan echt niet wachten tot het zo ver is HAHA
mijn klokje tikt nog harder HAHA ik wordt 32 in mei. wat voor lijstje bedoel je?? ( ik ben nieuw hier) PS zie dat je ook in Noord Holland woont waar ongeveer?
Hoi meiden, Mijn man en ik gaan er ook voor dit jaar! Eigenlijk vorig jaar al, ben in juli al gestopt met de pil, maar vorige week voor het eerst pas ongesteld geworden (natuurlijke manier). Dus voor mijn gevoel kunnen we nu echt beginnen! Het is natuurlijk even afwachten wat mijn cyclus gaat doen, maar als het goed is heb ik aankomende week mijn eisprong. Oh ja, ik ben 27 jaar Groetjes!
Hoi dames, Mijn man en ik willen nu ook heel graag n kindje!!! Al heb ik die wens al heel lang en had een paar jar geleden al heel sterk die drang, maar mijn man nog niet! Ik ben nu al bijna 2/3 jaar van de pil af en we hadden zoiets als t komt leuk en zo niet dan niet...ik heb een tijdje heel sterk die drang gehad 3 jaar terug en t werd steeds erger begin kleertjes te kopen etc. (best erg) :S maar toen hebben we n hondje genomen en dat nam mijn drang en verlangen naar n kindje wel af. T afgelopen jaar probeer ik met zo'n app wel n beetje op de vruchtbare dagen te gaan klussen maar niet echt heel erg mee bezig. Maar de afgelopen 2 maanden wel, ik let echt op de vruchtbare dagen en wanneer ik een ei heb en de vorige ronde heb ik m ook echt gevoeld alleen m'n man was op vakantie en kwam de dag erna terug, had toen nog wel die ovulatiepijntjes dus dacht mss is t nog op tijd! Ik dacht ook dat t gelukt was want na 4 dagen kreeg ik weer krampjes en na 6 dagen na m'n ei al zere borsten!! Dit had ik ook wel als ik gewoon ongesteld moest worden maar nooit zo snel al, maar helaas toch ongi geworden nu deze ronde probeer we gewoon om de dag te klussen in de hoop zo niet t ei te missen!! Ook ben ik aan de Davitamon met visolie en shatavari capsules begonnen in de hoop dat we mss sneller een posi test in handen hebben.....je wordt ook echt gek van al dat wachten en alles wat er met je lichaam gebeurt maakt je ook zo onzeker!!! maar ik probeer deze ronde gewoon weer positief te blijven en wie weet wat deze ronde ons zal brengen!!! ik wens jullie ook allemaal heel veel succes en hopen dat we straks allemaal posi test zullen hebben!!!!
Ik kom uit Medemblik. Nou ik zie bij andere pagina's wel eens lijstjes voorbij gaan met leeftijden en 1e of 2e kindje, en hoeveelste ronde etc. Dat moet ik dan nog even afkijken haha. Heerlijk he, om even al helemaal weg te dromen bij al die schattige spulletjes. En er is zoveel keus.. pff.
Hallo allemaal, Ik heb een jaar moeten wachten maar mijn geduld is vandaag beloond. Mijn vriend is nu ook klaar voor een kleintje. Dus de pil ligt in de prullenbak (had toch geen pillen meer stopweek moest beginnen) Donderdag verwacht ik dan mijn voorlopig laatste ontrekkingsbloeding en daarna gaan we ervoor!!!!! Kan het wel van de daken schreeuwen!
Spannend allemaal dames. @Rabia ik heb ook een hondje gehad (nu 10 mnd) maar het werd alleen maar erger. Wat voor hondje hebben jullie? @Sfeertje is wel een leuk idee. Medemblik is niet heel dichtbij, wel jammer. @Arma gefeliciteerd wat leuk voor je. wij wilde allebei al, maar door mijn gezondheid besloten niet te doen, maar nu gaat het met mijn gezondheid SUPER goed. Groetjes Chantal
@Arma, ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb de drang al 2,5 jaar ruim. In eerste instantie wist mijn vriend niet eens of hij uberhaupt wel kinderen wilde. Dit was voor mij een heftige en onzekere tijd. Op een gegeven moment zei hij wel kinderen te willen maar toen op dat moment nog niet. Paar weken terug heb ik hem verteld dat ik dit jaar toch echt wel wilde stoppen met de pil. Voor mijn gevoel had ik lang genoeg geduld en begrip opgebracht. En nu is het mijn tijd Waarop hij zei dat hij het goed vond. Nou je wilt niet weten hoe je je dan op dat moment voelt. Zoo gelukkig en blij, dat het eindelijk zover is. Super leuk voor je! En veel succes
@sfeertje: ik ben 30 jaar en wordt in mei 31.....en we gaan voor ons 1e kindje. Dus enige haast hebben we wel.