ervaringen..innestelingskwaaltjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by maryjames, Aug 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maryjames

maryjames Bekend lid

Aug 25, 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    #1 maryjames, Aug 25, 2014
    Last edited: Aug 25, 2014
    Hallo allemaal,

Mijn situatie is als volgt.
    Op 16 augustus was mijn ovulatie. Op 31 augustus zou ik ongesteld moeten worden. Nu heb ik sinds 21 augustus (5 dagen na ovulatie) last van de volgende symptomen (dus een week voor mijn NOD).
    21 augustus: bruine afscheiding
    22 augustus: bruine afscheiding, enkele druppels heel licht roze bloed
    gevoelige borsten
    23, 24 augustus: veel bloed verlies
    Verder heb ik sinds 18 augustus last van vlagen van misselijkheid (heb ik verder nooit last van, ook niet als ik ongesteld ben), duizeligheid, verminderde eetlust....ik snoep altijd veel, maar moet er nu niet aan denken

Zou het zo kunnen zijn dat ik nu een hevige innestelingsbloeding heb? Ik kan nog niet testen, pas vanaf zondag, maar omdat ik nooit last heb van duizeligheid en misselijkheid en geen eetlust, heb ik het idee dat ik misschien zwanger ben.

Heeft iemand dit eens meegemaakt of van gehoord?

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Veel bloedverlies klinkt mij niet meer als een innestelingsbloeding in de oren. Het kan wel, maar het is eerder uitzondering dan regel.
    Hoe is het nu met je bloedverlies? En heb je er ook kramp bij?

Ik ben voor deze zwangerschap 4x zwanger geweest wat eindigde in een miskraam. En nu de 5e keer dus zwanger. En die keren waren echt allemaal totaal verschillend hoor, qua symptomen en kwaaltjes.

Bloed was bij mij echter nooit een goed teken, dat luidde vrijwel elke keer de miskraam in. Deze keer twee x een beetje bruin slijm gehad en daar kreeg ik meteen paniek van. Terwijl het nog niet in de buurt was van bloed.

Heb jij trouwens maar een LF van 11 dagen? Omdat je 4 dagen na je eisprong al een week voor NOD zit?

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    16 augustus je ovulatie en 13 augustus ongesteld? ik snap hem niet helemaal.

Klinkt alsof je nu gewoon ongesteld bent geworden, maar meer omdat ik je termijnen niet snap

4. maryjames

maryjames Bekend lid

Aug 25, 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL

Sorry, 13 augustus moet 31 augustus zijn:)

Share This Page