Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @arma jammer van de test :( maar hoe voel je je dan?! T zou nog kunnen toch?! Hoop dat je nog b positieve test krijgt meis ;)

2. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey Rabia je hebt gelijk het zou nog kunnen;) symptomen zijn nog hetzelfde. Wordt een beetje depri van die witte testen:( Maar ik moet gewoon positief blijven;)

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Balen Arma, maar het zou eventueel nog kunnen. Ik begrijp heel goed dat je nu gewoon duidelijkheid wilt. Of een test met een streepje, of gewoon ongi worden. Hopelijk heb je binnenkort meer duidelijkheid.

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arma
    Das vervelend.
    Misschien nog ff geduld?

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @arma jah weet hoe je je voelt meis!! Wordt je ook niet blij van die omowitte testen :( ik heb altijd met ovutest, zo'n test wil ik nou ook met n zwangerschapstest!!! Mja, moeten maar weer afwachten!! Spannend voor jou nog meis ;)

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    regent het bij jullie ook zo?

Bluh vandaag maagzuur,gaarheid,rugpijn en spierpijn in mijn liezen???
    Dadelijk friet maken.. echt geen zin om te koken hoor.
    Krijg mezelf gewoon niet zover om echt wat uit te voeren.

7. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Ja bah regent hier ook al heel de dag. Ben nu even thuis maar ga zo met mn collega's uit eten. Fijne avond dames

8. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @Arma Balen meis dat de test weer negatief was, ik ken het gevoel :(.

Hier regende het ook de hele dag. Moest gelukkig werken dus weinig last van. Behalve dan op de weg, want daar was het een grote puinhoop door al die regen :(.

Dacht vanmiddag even dat ik ongi ging worden, maar tot op heden nog steeds niks....we wachten nog maar weer af.

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Zo spannend voor jullie dames die op t wachtbankje zitten ;) hoop veel roze!!!! :p

10. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Laten we hopen dat we over een paar dagen allebei een positest in handen hebben. Hier ook nog geen teken van een naderende ongi.

11. mel1982

mel1982 Lid

14 apr 2013
    15
    0
    0
    Zuid Limburg
    Hey Dames,
    Ik ben eind april 2013 gestopt met de pil en mijn man en ik gaan ervoor, ons eerste kindje.
    Super spannend allemaal..

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Mel1982, welkom. Leuk dat je mee wil kletsen! Ga ervan uit dat 1982 je geboortejaar is? ;)

Frusterend dames die negatieve testen. Hopelijk worden ze toch nog roze een dezer dagen... Hier nog steeds heel braaf op het wachtbankje. Blij dat ik vandaag en morgen gewoon aan het werk ben. Dan denk ik er tenminste niet zoveel aan. Vrijdag ook werken, dan heb ik mijn NOD. Ben gewoon lichtelijk zenuwachtig als ik aan die dag denk hihi :$ Heb geen idee wat ik moet denken. Dus doe ik dat maar niet te veel. Elke keer als ik denk iets te voelen dan spreek ik mezelf maar weer toe dat dat net zo goed een symptoom kan zijn van een naderende menstruatie. Anders blijf ik maar malen en word de hoop te groot en de teleurstelling dus des te groter met een negatieve test... Nu maar slapen, morgen weer vroeg. Slaap lekker dames!

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mel welkom meis!!!

@baukje wel knap van je hoor ;) mij lukte t niet :S hoop dat t me de volgende ronde ook gaat lukken :) ga je op je NOD of erna testen?! Spannend meis ;) mijn duimen draaien wat af voor jullie :p
    Slaap lekker dames!

14. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Welkom mel!

15. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Welkom mel!

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hoi Mel Welkom!
    Wat spannend!!!

Oh meiden ik ben gebroken! onzze kleine man had in zijn bed gespuugd en wilde na alles te hebben verschoond niet meer slapen! van 4:15 tot $:30 bezig geweest met hem.

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo ohh meis wat vervelend!!! hopelijk is je ventje weer gauw beter ;) maar je zal nu wel kapot zijn!!!

18. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Jeetje momof hoop dat je zoontje snel opknapt. Heb jr zelf ook nog wat tijd om bij te slapen?

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hij is niet ziek dus denk dat er gewoon wat dwars zat.

Neuh ben nog kei gaar maar ja we gaan gewoon door!
    Vanavond gewoon op tijd naar bed

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Welkom Mel!

Hier is mijn dag iets anders verlopen dan geplaned. Vanochtend heb ik (door m'n eigen schuld, was nog niet helemaal wakker) een kop hete thee over mezelf gegooid. M'n hals en armen waren enorm verbrand. M'n crew heeft me uiteindelijk naar huis gestuurd, omdat ze vonden dat het niet verantwoord was om te gaan vliegen hiermee. Heel lief natuurlijk, maar voelde me wel heel erg rot. Het was een vroeg tijdstip en een hele lange vlucht, en daarvoor is nu iemand opgeroepen.

Aan de ene kant komt het goed uit, m'n man moest vandaag aardig wat regelen en doen, en daarmee kan ik hem nu helpen. Maar het voelt gewoon niet fijn. Helemaal omdat het de laatste vlucht voor mijn vakantie zou zijn.

Deel Deze Pagina