Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo das jammer jah!!! ik vind t ook erg fijn hoor als kleding n beetje soepel hangt enzo...wel fijn voor jou vriendin idd!!! ik kan de laatste tijd niet slagen in kleding en weet soms ook echt niet meer wat ik aan moet!! ik ben niet dik ofzo maar sinds ik mn man ken toch wel 10kilo aangekomen :( ondanks t vele dansen!! haha...mja mijn man kan alles eten en ik helaas niet!!! heb nog steeds maat 38 hoor soms broeken 40 maar jah en pas zelfs in sommige kleding nog in n s of xs hahah....dus mag niet klagen maar toch, we zijn nou eenmaal vrouwen en hebben altijd wel iets!!! hihi...

@baukje oh meis vervelend en snap dat je je zo voelt, maar goed t zou ook innestelingsbloed kunnen zijn he?! zolang t maar niet echt door gaat breken....ik heb nog hoop voor je meis!!! ;)

@tebbie ik heb net eens wat info gezocht over tarwekiemolie, t schijnt je cyclus ook korter te maken en je bms dikker in de vruchtbare dagen zodat je beter kans hebt op n goeie innesteling!!! je kunt deze geloof ik bij de kruidvat kopen en is denk ik ook niet zo heel duur...ik ben gestopt met shatatvari niet omdat t niet werkt maar vond t wel duur en heb t 4 rondes gebruikt eerst met 1 pot voor 2 maand en daarna de beschreven hoeveelheid capsules gedaan 2x p.d. en dit ook 2 maand gedaan...t maakte mn cyclus echt iets korter maar kost ong. 12,- ofzo iets en gebruik ook nog mama compleet met visolie dus jah vind t dan wel beetje duur worden zo dus ik ga nu ff als ik mn potje op heb aan de tarwekiemolie beginnen!!!
    lees gewoon ff op google ;) hihi..succes!!!

2. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Helaas nog steeds weinig roze in dit topic. Ik hoop altijd stiekem, als ik hier kijk, dat ik uit het niets een positieve test zie verschijnen! Ik gun het jullie allemaal zo meiden. Koppie op als de test negatief is, of als de ongi heeft doorgezet. Uiteindelijk breekt voor elk van ons een dag aan, dat we wel z'n mooie test hier kunnen laten zien!

Ik ga vanmiddag wat plantjes scoren voor onze nieuwe tuin! Het ziet er nu nog heel erg kaal uit, maar hij is wel helemaal af! De stratenmakers hebben het gisteren helemaal af gemaakt! Ik kan niet wachten tot het mooie weer straks aanbreekt!:p

3. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden.

Ik heb toch de assistente van de huisarts even gebeld. Dit omdat ik momenteel erg veel afval omdat ik erg misselijk ben. Nu kan dit natuurlijk door een zwangerschap komen(hope so) maar ook door een infectie in mn maag die ik al vaker heb gehad. Omdat ik het vanmorgen echt niet meer wist dus maar gebeld. Na overleg met de dokter een afspraak gemaakt voor maandag ochtend waar ik hoe dan ook heen moet. Dus ook met een posi test. Ze laten me vanmiddag weten of ik medicijnen krijg voor mn misselijkheid zodat ik in ieder geval weer wat beter kan gaan eten. Ben wel blij dat de huisarts me serieus neemt. Daar mag je als ik dat zo af en toe leed best gelukkig mee zijn. Laten we maar hopen op een plakbeeb maandag en geen infectie;)

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arma
    Goed dat je stappen onderneemt.

@Hier
    Etos test gehaald.. ook super wit en ik barst van de klachten.
    Dus wil zo ook de huisarts gaan bellen en vragen of ze mij eens willen nakijken ofzo.
    Ik ben super veel zwangerschapssymptomen maar steeds witte tests en ik word knettergek van mezelf en mijn lijf.

5. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Gelijk heb je momof ik hoop dat je snel terecht kan en snel duidelijkheid hebt.

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Zal even een paar foto'tjes laten zien van onze nieuwe achtertuin! Ben er heel blij mee!:D

Bijgevoegde bestanden:

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Hier nog een paar!

Bijgevoegde bestanden:

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Netjes hoor Fien, lekker ruim! En je hebt gelijk hoor wat betreft positief blijven. Moest ff mijn 'ei' kwijt met mn baalgevoelens haha! En ik hoop ook iedere keer dat er plots een foto hier staat met een positieve test, die dag komt, hoe dan ook! :D

@Xeniatje; hoe ist nu met je knie? Is er al meer duidelijkheid.

@Momof; groot gelijk dat je de ha gaat bellen. Hier wordt je ook harstikke gek van.

@Arma; heel fijn dat de huisarts je serieus neemt. Hopelijk krijg je maandag meer duidelijkheid!

Vanmorgen toch nog een test gedaan maar deze was ook negatief. Dus ga er toch maar vanuit dat de ongi vandaag of morgen wel doorbreekt. Eén positief lichtpuntje is dan dat mijn cyclus weer wat korter word. Morgen ongi is cyclus van 30 dagen. We zullen zien..

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Fien
    Leuk!!!!

Zucht huisarts op vakantie.. maandag pas terug

10. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@fien dat ziet er goed uit zeg:)

@ baukje balen van je test maar het kan nog toch?

@momof dat zal je altijd zien heb je ze nodig zijn ze er niet.

11. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ja het kan nog theoretisch gezien. Maar om mezelf niet helemaal gek te maken ga ik er maar vanuit dat negatief ook echt negatief is (stiekem check ik wel regelmatig mn slipje op ongisporen ;)).

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien groot gelijk meis...moeten ook positief blijven alleen is dat soms heel moeilijk als je elke x die teleurstelling hebt idd!!! maar hopelijk kleurt onze lijst mooi roze gauw !!! mooi hoor je tuin....heerlijk straks met t mooie weer (als dat ooit nog komt :S hihi...)

@arma ik hoop idd ook n plakbeebje ;) duim voor je!!!

@momo oh nee al weer n witte test :S ik heb ook vaak symptomen maar heb ook PMS!! mss dat dat t ook bij jou is? had vroeger nooit mestruatieklachten en nu pfff.....

@baukje jammer meis!!! maar hou nog hoop voor je ;) geen bloed geeft moed!!! hihi...

ik snap heel goed hoe jullie je voelen meiden, al die onzekerheden, bahh niks aan!!! hoop gauw meer duidelijkheid voor jullie ;)

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia
    Ik heb normaal altijd dat ik mijn menstruatie aan voel komen en ik voel mijn eisprong ook altijd.
    Maar tot nu toe als meerdere malen klachten gehad die heel veel op menstruatiepijn en krampen leek maar niks.
    en dat elke 4 weken ongeveer.
    Nu ook veel last van mijn buik en rug en zo irrie!!
    Heb liever dat ik kei ongi word dan die onzekerheid

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dank jullie wel meiden! We zijn super blij met ons tuintje! Er ligt nog wel veel zand op de tegels, maar dat moet je even wegdenken. Na onze vakantie zullen we ook meer plantjes en bloemetjes gaan planten, maar daar hebben we nu gaan tijd meer voor.

@Momof; wat vervelend zeg, die onzekerheid. Helemaal als je zoveel klachten hebt, die kunnen wijzen op een zwangerschap, lijkt het me heel moeilijk om dat van je af te zetten. Kan je niet bij een andere huisarts terecht?

@Baukje; ik begrijp wat je bedoeld meis. De teleurstelling is vaak nog groter, als je blijft denken dat het nog steeds kan. Dat kan je beter van het negatieve uitgaan, en kan het alleen nog maar positief uitpakken, wanneer je wel zwanger blijkt te zijn. Hoe moeilijk het ook is, het is toch een kwestie van afwachten. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Hier heb ik niet weer een pakketje van Sensitest binnen. Ze hebben me nieuwe ovulatietesten toegestuurd (meer gevoeligere) en ook nog een pakketje gratis zwangerschapstesten. Ik ben zeer tevreden over hun klachtafhandeling. Hopelijk zijn deze testen beter. Hopelijk heb ik ze straks natuurlijk niet meer nodig. Maar anders heb ik ze in ieder geval op voorraad:D.

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo jah snap je wel hoor!!! ik merkte toen ik die vmk had dat ik toen juist minder last van dingen...ik heb overal last van en de ene keer meer dan de andere keer, zere borsten, blauwe aders, misselijk, moe, hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, soms last van reuk niks kunnen verdragen,tijdens tandenpoetsen kokhalsen nou noem t maar op!!! ik kan dus niet op mn lichaam vertrouwen en dat weet ik nu ook maar heb echt momenten gehad dat ik dacht ben echt zwanger, maar niet dus!!!
    maar goed t is en blijft vervelend!!! en blijf die onzekerheden houden hoor...helaas :( ik durf er ook elke keer niet op te hopen!!!

16. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Fien, dat ziet er mooi uit. Nu idd nog de zon!

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Fien
    Nee is alleen voor spoedgevallen.
    Ik ga maandag wel.
    Fijn zeg die klachtenafhandeling :D

@Rabia
    ja ik voel me alleen zwanger door die klachten.Zijn gewoon typische klachten. Alleen manlief gooit olie opt vuur door te zeggen dat hij zeker weet dat ik zwanger ben

18. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden wordt echt langzaam gek nu. Wat duidelijkheid zou leuk zijn.

@momof weet jij al meer?

@baukje nog geen ongi???

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @arma @baukje & @momo ik leef met jullie mee dames!!! Al die onzekerheden ook...hoop gauw duidelijkheid voor jullie ;) liefst die positieve test ;) Hihi

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Arma; je langste cyclus is 38 dagen zie ik. Je zit nu op dag 36. Ik zou nog even geduld hebben, tot je dag 38 hebt bereikt, en misschien dan anders nog een testje doen. Heb je trouwens je ei deze maand zelf goed gespot? Of kan het ook zijn dat je ei later is gekomen?

Deel Deze Pagina