Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia
    geeeeeeeeen idee
    Ja ga straks bellen als manlief weg is.

Ik weet het niet. Zou innesteling kunnen zijn inderdaad. Heb geen idee.
    Ben wel ineens echt constant bekaf sinds gister.

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    hoop t echt voor je meis!!!! ik duim voor je ;) ben benieuwd wat de dokter zegt dan....
    heb gister kleding bij de h&m besteld en kon t niet laten heb n zwangerschapsbroek besteld :S mijn vriendin heeft die ook maar hij's zo leuk!!! ;) hihi...wie weet hopelijk kan ik m al snel aan!!! hahaha...ik heb waarschijnlijk eind van de week weer mn vruchtbare dagen ;) dus klustijd!!! haha...ga straks die glijmiddel bestellen, hopelijk heeft t effect!!! ;)

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dit is de broek ;) Hihi

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia

Gave broek!!!
    Ik was eergister in de H&M in Maastricht. Ik moest me zoooo inhouden om geen positiekleding te kopen!!

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    hihi jah ik twijfelde ook maar dacht schijt doe t ook gewoon!!! haha...mss kan ik m zelfs al wel aan niemand die ziet dat t n zwangerschapsbroek is toch ahhaa....

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    hahahahha neejee ik draag ook gewoon nog positiekleding :p:D

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Iemand een suggestie voor een kado voor ons 1 jarig huwelijk? (8juni)

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo ohh gelukkig mja jij mag dat ook jij hebt kids ;) Hihi...
    Een kado doen wij eigenlijk nooit wij doen altijd gewoon n gezellig avondje uiteten ofzo mja jullie zitten ook met kids...ik vind n kado ook altijd zo moeilijk!! :S

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja we gaan de week ervoor al uit eten.

Ik denk dat ik gewoon wat glazen kaars glaasjes ga kopen bij action of Ikea en dan beplakken met nep bloemblaadjes (die heb ik nog 3 glaasjes zo beplakt staan) en dan in de gang en woonkamer verspreid neer zet met kaarsjes erin samen met echte rozenblaadjes op de grond. Rozen neerzetten op tafel en wil eigenlijk dan voor hem wat lekkers maken maar dat gaat zo moeilijk als je nog 2 kids hebt zitten in huis hahahahaha.

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    nou meis klinkt toch goed!!! jah wel lastig jah als je nog met je 2 kids zit dan...mja komt vast goed!!! ;)

11. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Romantisch! Kids naar opa en oma? Papa en mama tijd?! Best lastig soms vind ik om tijd vrij te maken voor elkaar. Je zit soms zo vast in de vader/moeder rol.. Heb je de huisarts al gebeld?

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hoi, hier weer een berichtje van mijn kant.
    Jullie hebben toch wel wat gekletst volgens mij, maar helaas geen roze las ik al.

Helaas weet ik zo ook niet alle namen en activiteiten uit mijn hoofd.
    Maar, een mooie tuin al .....!
    Fien, fijne vakantie!
    Momof3, je houdt ons wel het langste in spanning nu!

Hier druk bezig geweest in huis en even wat minder op het forum. Hebben nieuwe banken en toen vond vriend dat we de meubels ook wel konden verven...:$ Wordt wel erg mooi hier.
    Verder veel last van obstipatie hier en wat witte vloed. Vruchtbare dagen zouden over moeten zijn volgens mijn app. Heb er niks van meegekregen qua slijm helaas. Wel moe en misselijk dus wie weet. Volgende week dinsdag NOD. Misschien dat ik zaterdag wel al een testje waag...

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja morgen afspraak om 10:50 hahahaha

@Mimully
    spannend!

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Net geweest...
    Bloedprikformulier meegekregen
    Word morgen(kan niet weg vandaag) geprikt op: schildklier,bezinking en algemeen bloedbeeld geprikt,mijn witte bloedcellen en monosticon (pfeiffer etc< wat ik niet kan hebben omdat ik dat al ooit eens gehad heb :S)
    Voel me echt niet serieus genomen!!!

Word iig niet op zwangerschap geprikt.. tenzij een van die beelden zwangerschap moet laten zien?

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik met mn grote smoel..
    Ik zie nergens op t formulier een vakje staan waar zwangerschap op staat.. dus misschien wijst een van deze dingen toch zwangerschap uit?

16. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Helaas, pfeiffer kun je gewoon nogmaals krijgen.
    Zwangerschap is ook in bloed een hcg bepaling. Die zou dus als een losse test op het formulier moeten staan. Hier wilden ze toen ook niet in het bloed kijken. Enkel op bse en hb.

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Mimully
    Er staat uberhaupt nergens HCG op zwangerschap om aan te vinken :S

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dan zou het onder algemeen bloedbeeld kunnen vallen, maar is wel apart. Ik ken het zo niet namelijk. Enkel als losse aanvraag. Misschien kun je wat vindn als je op klinisch chemisch laboratorium van jou ziekenhuis googeld.

19. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    In een algemeen bloedbeeld zal nooit standaard een hcg zitten. Dit is een algemene aanvraagcode welke voor zowel mannen als vrouwen word gebruikt. Hierin zit Hb, HT, leucocyten, thrombocyten, erythrocyten en idd de bezinking kan er bij zitten of de differentatie. Dit is een bepaling welke met de leucocyten te maken heeft. Op NVKC - Wij nemen uw bloed serieus! kun je heel veel vinden over wat de bepalingen betekenen. Hcg kan bij diversen oid aangegeven worden. Vaak wordt dit aangegeven als Beta-hcg. Met echt het Beta teken. Werk op een laboratorium, vandaar dat ik dit weet. Succes!

20. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Aha, zie je. Is voor mij alweer even geleden dat ik stage liep in leeuwarden bij het kcl. Helaas geen werk gevonden en nu dus de gewone chemie in.

Werk jij in dokkum baukje?

Deel Deze Pagina